Ik ben er te nuchter voor ook en geloof gewoon niet in hele moeilijke openingszinnen. Nou ben ik vannacht pas begonnen dus even kijken hoe het gaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Gauner het volgende:
Ik begin de gesprekjes gewoon met 'Hey'. Werkt prima, gisteren de 100 matches gepasseerd en toch al een aantal serieus leuke contacten met potentie aan overgehouden.
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben er te nuchter voor ook en geloof gewoon niet in hele moeilijke openingszinnen. Nou ben ik vannacht pas begonnen dus even kijken hoe het gaat
Ga iig niet perce voor de 9 maar kijk eerder naar de schattigheid
Wat zou er tussenin moeten zitten volgens jou dan? Een complimentje of een grappige opmerking kan altijd nog als het gesprek eenmaal loopt, maar om te beginnen is 'Hey' prima.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef LesMiserables het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen heel moeilijk en "hey".
Kijken of ze nog goed in de markt liggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen ook met foto's met vriendjes...wtf doe je op tinder dan?
24 hier en kom vooral rond de 21,22 tegen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Vind de leeftijd wel beetje laag op Tinder, weet niet hoe oud jullie zijn maar het is bij mij echt 80% <20 jaar ofzo. Die filter opties werken ook voor geen ene meter verder hier.
Vind het niet zo erg dat ze paardrijden, het ergste is dat ze allemaal een foto hebben met of op een paard, kansloos.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
24 hier en kom vooral rond de 21,22 tegen.
Dames die paardrijden maken ook 0 kans trouwens![]()
Jup, die zijn er ook erg standaard, waarbij je gelijk haar kamer en type telefoon ook mee krijgt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Of van die foto's voor de spiegel enzo
Jammer dat Yvonne niet op Tinder zit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Jup, die zijn er ook erg standaard, waarbij je gelijk haar kamer en type telefoon ook mee krijgt.
Amen brother.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jammer dat Yvonne niet op Tinder zit.
De lelijke.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Af en toe ook dat ze 4x op de foto staat met dezelfde vriendin..Ja..welke ben je nou dan?
Wat een stoer gesprek. Heb je die intolerante, vieze kasthomo toch maar even goed aangepakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nu wel geblokt, was wel benieuwd of hij nog zou reageren maar hij was natuurlijk al zijn kansen al kwijt. Intolerantie
Ik dislike ook lekkere wijven maar waaraan iets schattigs ontbreekt, moeilijk uit te leggen. Sowieso is 95% blond en weinig brunettes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn jullie allemaal gay ofzo? Met jullie dislikes.
Wat boeit de foto nou?? Ik zie alleen maar bovengemiddeld aantrekkelijke meiden op de Tinder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |