wat een bullshitquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nu wel geblokt, was wel benieuwd of hij nog zou reageren maar hij was natuurlijk al zijn kansen al kwijt. Intolerantie
Nee, alleen als jullie elkaar liken krijg je een melding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:59 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe werkt dit nou dan? Als een meisje je liked via die groene knop krijg je daar een melding van of zo? En als jij dat doet bij iemand ook?
Goeie vergelijking ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
wat een bullshit, ben ik intolerant tegen de meiden van 2 girls one cup als ik hun filmpje 'gadverdamme' vind?
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
wat een bullshit, ben ik intolerant tegen de meiden van 2 girls one cup als ik hun filmpje 'gadverdamme' vind?
kan best zijn, maar ik vind natuurlijk moet je homo's respecteren als mens maar wat ze doen mag je best gadverdamme vinden, het is nu eenmaal iets wat tegen je eigen beleving van sexualiteit ingaat.quote:
Alleen een FOK!ster en mensen van een datingsitequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Jullie al bekenden tegengekomen? Ik één voormalig studiegenote en een paar op de groepsfoto's. Durf hem eigenlijk niet op <10 km te zetten
Prima als iemand dat vindt, maar dan zijn we wel gelijk uitgematched.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
kan best zijn, maar ik vind natuurlijk moet je homo's respecteren als mens maar wat ze doen mag je best gadverdamme vinden, het is nu eenmaal iets wat tegen je eigen beleving van sexualiteit ingaat.
Wow dit is goud. Chicks willen meteen langskomen. Heb je meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Damos het volgende:
Hallo, ik heb zelf geen tinder en ook geen interesse in.
Heb misschien wel een leuke openingszin voor mensen die 't willen proberen?
>Hé, hou jij van curry of mayonaise?
<Curry, hoezo?
>Ik hou van mayonaise, dan zijn we samen speciaal.
Iemand die 't wil proberen?
Ik bespeur enig sarcasme.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow dit is goud. Chicks willen meteen langskomen. Heb je meer?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Damos het volgende:
<Curry, hoezo?
Wil het best een keer voor je doen, zal het resultaat wel posten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Damos het volgende:
<Curry, hoezo?
Dat wordt oorlog in bed!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:21 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Wil het best een keer voor je doen, zal het resultaat wel posten.
Edit: 2 nieuwe matches, heb de vraag gesteld, lets see.![]()
Edit 2: Eentje zegt meer van sate saus![]()
Te laatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat wordt oorlog in bed!
Zeg dit.
En anders zijn ze wel achterlijk. Van die alcohol zuigende tutjes. Daar wil je dus echt geen ONS mee, ik in ieder geval niet. One night stand, maar daar blijft t dan bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, met name als je niet in de grote steden zit.
Je wil dr geen one night stand mee, maar een one night stand wel..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef GuitarDude het volgende:
[..]
En anders zijn ze wel achterlijk. Van die alcohol zuigende tutjes. Daar wil je dus echt geen ONS mee, ik in ieder geval niet. One night stand, maar daar blijft t dan bij
Ik interpreteer ONS als in 'een serieuze relatie'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je wil dr geen one night stand mee, maar een one night stand wel..
En dan noem je die meiden achterlijk.
Kwam laatst een meisje tegen met in de beschrijving:quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zetten jullie in dat blok over jezelf dan? Ik heb hem leeg, of is dat weer te min voor de vrouwtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |