Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door PG18 op 19-10-2013 23:42:53 ]
Gewoon alles liken joh, wie weet heeft ze jou ook geliked en kan je er een ONS uithalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
Hmm wat zijn jullie grootste afknappers?
Hier, als ik een hipsterbril, colourrun, of 'lekker gekke bek' zie weet ik genoeg en klik ik hem meteen weg. Walgelijk
Met Afrikaanse kindertjes om haar heen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
Hmm wat zijn jullie grootste afknappers?
Hier, als ik een hipsterbril, colourrun, of 'lekker gekke bek' zie weet ik genoeg en klik ik hem meteen weg. Walgelijk
Kom op man met sommige wil je toch niet eens een ONS?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon alles liken joh, wie weet heeft ze jou ook geliked en kan je er een ONS uithalen.
Maar die zijn vaak wel redelijk makkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met Afrikaanse kindertjes om haar heen.
Waarom niet? Er zitten niet bepaald lelijke meisjes op tinder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef MAHL het volgende:
Kom op man met sommige wil je toch niet eens een ONS?
Oh jawel hoor, met name als je niet in de grote steden zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zitten niet bepaald lelijke meisjes op tinder.
Misschien als je geen standaarden hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zitten niet bepaald lelijke meisjes op tinder.
Doe die met een watermeloenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
WOW, ik ben gematched met een meisje, weet iemand goede opener voor me?
Gewoon hey [naam]? Waarom zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Psst mesje, wat is je ping?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb al geopend met : Charmander squirtle of bulbasaur?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Psst mesje, wat is je ping?
Succes gegarandeerd.
Gast, dat ze op het hartje klikken wil nog niet zeggen dat ze spontaan beginnen te squirten als je ze aanspreekt. Ze klikken op tientallen hartjes per dag. Of ouwehoer jij ook met alles en iedereen wiens foto je ''liked''?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef GlenSpey het volgende:
Echt he, van die vrouwen die niets te zeggen hebben en waarbij iedere vorm van conversatie van jouw kant af moet komenhad dan op het kruisje gedrukt in plaats van op t hartje...
Dat is toch potverdorie een geniale vraag!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb al geopend met : Charmander squirtle of bulbasaur?
Ze antwoordde
Is dit serieus?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik wil voor de lol eens meedoen, maar hoe zit het met de privacy? Ik hou niet zo van een connectie te maken met mijn facebook? En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke? En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Ben erg gesteld op mijn privacy
Je bent erg gesteld op je privacy maar je zit dus wel op Facebook? Ehhh..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik wil voor de lol eens meedoen, maar hoe zit het met de privacy? Ik hou niet zo van een connectie te maken met mijn facebook? En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke? En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Ben erg gesteld op mijn privacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |