+1 voor de solidariteitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..
Niet te vergelijken, jij bent een meisje..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Volgens mij zegt 't niks. Maar ik snap niet hoe je weinig likes kunt hebben, ik had binnen anderhalf uur Tinderen sowieso een stuk of 30 echt knappe exemplaren als match en heel wat afgewezen. Maar misschien is iedereen in mijn omgeving aan de Tinder en bij jullie niet? Of er is een fout bij sommige users..
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:57 schreef AntiCasanova het volgende:
Vanavond ineens wel alleen maar mensen binnen 100km. En gelukkig ook wel een paar matches! Je moet gewoon de juiste foto kiezen
Aandachtshoer. Next inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben ik super leuk aan het praten met een grietje en willen we afspreken zegt ze nee ik heb een vriend.![]()
Opkankeren van tinder dan
Badkamer foto's zijn baasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sommige mensen moet je zowat op een wijf vastbinden om ze aan het neuken te krijgen geloof ik.
Tja, geen idee of het 'het beste' is, maar persoonlijk heb ik een foto waar mijn gezicht duidelijk, redelijk close up, opstaat als 1e foto, verder nog 1 foto waar ik gewoon (gekleed) op 't stand loop (maar waar dus wel mijn houding te zien is), en verder 2 foto's waar ik "hobby's" uitoefen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maarja wat maakt een foto de juiste foto? Ik heb er nu 2 totaal verschillende geprobeerd maar nog steeds nauwelijks matches...
Godverdommequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sommige mensen moet je zowat op een wijf vastbinden om ze aan het neuken te krijgen geloof ik.
Jij bent gewoon fucking dik en liked alle lelijke mokkels die je tegenkomt om te pronken met je matches op FOK!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat je er iig geen 5 foto's op moet zetten, dan vinden vrouwen echt wel iets wat ze kut vinden en dus op het kruisje klikken. Gewoon twee leuke gezichtsfoto's, en that's it. (Dat heb ik tenminste en ik krijg 5-10 matchen per dag erbij dus je zou moeten zeggen dat die tactiek werkt)
Ik zit inmiddels in een tinder-eigenaardigheden whatsapp-groepje met wat vrouwen, nou...dan weet je ook vooral hoe het niet moet hoor.Je lacht je echt kapot.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef MAHL het volgende:
Godver waarom doet die van mij het nietIk wil ook een date met een leuk meisje die ik normaal nooit rl zou ontmoeten
~quote:
Nee. Maar wat zou dat? Interesseert me echt niet dat anderen op mijn FB dit zouden kunnen zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Anderen uit je FB kunnen dus iig niet zien dat je dit hebt?
Als ze Tinder hebben wel (gemeenschappelijke vrienden...)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Moet in ieder geval mijn huidige vriendin niet liken dus
Edit die heeft het waarschijnlijk niet:P
Anderen uit je FB kunnen dus iig niet zien dat je dit hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |