Ja, dat kon al sinds je ze op Facebook hebt gezet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke?
quote:En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
Alle apps hebben altijd toegang zolang jij die toegang geeft. ( https://www.facebook.com/settings?tab=applications )quote:Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Ja en wat kunnen ze allemaal als ik ze toegang geef? Ik heb altijd al een soort hekel gehad aan connecties maken via facebook..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja, dat kon al sinds je ze op Facebook hebt gezet.
[..]
[..]
Alle apps hebben altijd toegang zolang jij die toegang geeft. ( https://www.facebook.com/settings?tab=applications )
Hoelang duurt het matchen ongeveer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:31 schreef Maastoren het volgende:
Hij vindt geen matches meer bij mij. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Edit: profiel verwijderen heeft geholpen. Helaas wel alle matches kwijt.
Geen flauw idee. Hangt er natuurlijk ook van af hoeveel dames jij liked.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hoelang duurt het matchen ongeveer?
Heb de app nu twee dagen maar nog geen resultaat.
Ik dacht dat ik de enige was die dat zagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef mstx het volgende:
De spammers hebben tinder ook gevonden hoor
Krijg ik een match met in de profieltekst: "Voeg me toe op www.**********.nl, is wat fijner dan tinder:)" en een logo in de foto's
Ook al dagen niks nieuws hier. Beetje jammer. Zal straks even proberen account te verwijderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:31 schreef Maastoren het volgende:
Hij vindt geen matches meer bij mij. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Edit: profiel verwijderen heeft geholpen. Helaas wel alle matches kwijt.
zeg gewoon iets wat je ziet in de foto's, of verzin een leuk compliment die je kan combineren met je 'hoi'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
WOW, ik ben gematched met een meisje, weet iemand goede opener voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ok guys, komt die:
Zit je met een chick op Tinder over van alles en nog wat te praten tot in de meest seks-achtige verhalen aan toe, en weten we bijna alles over elkaar en denk je van jjaaaaaaa DOEN.
....Heeft ze een vriend. Betekent dit dat ze niet trouw is, en een neukertje erbij zoekt? Of is het een aandachtsslet die gewoon wil chatten met knappe mannen.? Wat de fuck moet ik hiermee?
Alles moet kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Of achter het roer van een boot. Maar dat komt misschien ook door de regio waar ik op heb ingesteldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
Wat mij opvalt bij de mannen en hun foto's:
- Een groepsfoto, soms zelfs compleet met pinguïn- en bananenpakken.
- Leunend tegen een palmboom in een Spaans oord met voetbalshirt.
- Lurkend aan een corona.
- Wanend als echte pimp met Toyota starlet, golf of audi( vaak staat alleen de geliefde bolide op de foto).
- Zittend bij een waterval.
Zelfde als bij de vrouwen met hun dingen enzo, heb gewoon 1 simpele foto.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
- Wanend als echte pimp met Toyota starlet, golf of audi( vaak staat alleen de geliefde bolide op de foto).
Ik sta met mijn BMWquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
Ik heb twee foto's. En eentje valt misschien onder punt 4 omdat ik op de motor zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
MariskaVDE zeker...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef mstx het volgende:
De spammers hebben tinder ook gevonden hoor
Krijg ik een match met in de profieltekst: "Voeg me toe op www.**********.nl, is wat fijner dan tinder:)" en een logo in de foto's
Ik heb nu een match die er al even in staat, maar veel zegt ze op het moment niet. Op de foto's is het best een leuke meid trouwensquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Die app werkt zo dat degene die jij liked, komt bij hun als een van de eerste te staan als zij de app openen. Ben je echt wanhopig op zoek naar een match, moet je de eerste 5 a 10 foto's/personen liken en je hebt geheid een 'match'. Zo werkt die dating shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |