SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xaryna op 17-10-2013 10:40:29 ]Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ik schoot in de stress, ik maak nooit nieuwe topics. Ik ontwijk de lapo en plots was ie daar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef Qunix het volgende:
Voor de mede-weeaboo's-otaku's:
http://en.wikipedia.org/w(...)grade_.2880_kanji.29
vind je het gek? dit kan ook in 1 post...quote:
leuk scrabbel woordquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tinder? Kleine jongetjes willen?
Wat is er met mijn tekenfilmreeks gebeurd?
Nope, zie rechts boven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En over een periode van jaren, kan je dat ook zien?
Triest verhaal over dat jongetje...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Nog een klein jongetje voor je topic!
[ afbeelding ]
Komt nog, komt nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Xaryna het volgende:
Heb de MALs van banaantjeEE en otaku-desu toegevoegd. Maar banaantjeEE heeft de zijne nooit echt ingevuld.
Tranentrekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope, zie rechts boven.
Uiteraard: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=18
[..]
Triest verhaal over dat jongetje...Ook erg voor zijn zus.
Jaaa die was cool en creepy!quote:
Niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jaaa die was cool en creepy!
...Hoe multi quote je mobiel? Eerste keer dat ik mobiel fok
Een van de fonetische schriften die op dit moment in gebruik is in het land van rijstwijn en suikersnoepjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef MAHL het volgende:
Wat is hiragana eigenlijk? Zou het ook vet vinden om Japans te kunnen maar ben er te lui voor
Weet je dat zelf niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef MAHL het volgende:
Wat is hiragana eigenlijk? Zou het ook vet vinden om Japans te kunnen maar ben er te lui voor
Tokyo Magnitudequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Nog een klein jongetje voor je topic!
[ afbeelding ]
Yaoi wel, shota absoluut nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TS is yaoi-shotacon fan?
[..]
Weet je dat zelf niet?![]()
Het is een van de 3(en een half) geschriften die gebruikt wordt in Japan:Kanji,Hiragana en Katakana(Romaji is dus een halve).
jajaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Yaoi wel, shota absoluut nietMaar TT was meer naar aanleiding van bepaalde quote uit vorige topic
Ik heb mijn mannen graag. .. mannelijkquote:
dan moet je enzai kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb mijn mannen graag. .. mannelijk
JJBA manga dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb mijn mannen graag. .. mannelijk
loliconquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Arashimashou het volgende:
Kleine jongetjes oke, maar laat ze wel kleine meisjes meebrengen.
Neen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JJBA manga dus
[..]
lolicon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Na dit topic staat we niet alleen bekend als perverse tentakelminnende hipsters. Maar ook als connaisseurs van kleine kinderen.Kies mij! Kies mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nee wacht, de druk, aaaah.
Ik stem voor eh... eh... hm....Even nadenken nog.
Hmm...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef mschol het volgende:
Kyubey, die kan dan mooi iedereen dure contracten aansmeren voor de sponsoring van meets?
Ik weet niet hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine jongetjes zijn toegestaan![]()
Tenzij dit een trap is.
Al gezien, te rape... Heb ze liever vrijwilligquote:
Ik ben lid van zijn club, dan ben ik toch wel goed genoeg?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we Franciscus niet lenen?
Lucky luckyquote:
dankjewelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Xaryna het volgende:
Heb de MALs van banaantjeEE en otaku-desu toegevoegd. Maar banaantjeEE heeft de zijne nooit echt ingevuld.
oh gut,Engelse dub zeker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
Wat vind ik me eigen verjaardag toch leuk![]()
[ afbeelding ]
kan, maar dat stellen we natuurlijk op Japans inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
oh gut,Engelse dub zeker?
Ik zie geen dierenkoekjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat Kyoani eens zou ophouden met het seksualiseren van brillen en dierenkoekjes.
dual audio?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
kan, maar dat stellen we natuurlijk op Japans in
Nice! en gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
En voor jou een hele dikke pakkerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me oudquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef otaku-desu het volgende:
dankjewel allemaal![]()
ik ben nu een trotse 17 jarige
21 hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik voel me oud![]()
Welke is de gemiddelde leeftijd hier?
hoe oud ben jij/u dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik voel me oud![]()
Welke is de gemiddelde leeftijd hier?
24.quote:
25, bijna 26quote:
Het lijkt op een verlepte penis, op de eerste afbeelding.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een giraffe.
[ afbeelding ]
Het bewijs.
Goh vind jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het lijkt op een verlepte penis, op de eerste afbeelding.
Ik weet even niet meer hoe oud Robin is, maar hij is ook nog geen 18+ geloof ik...quote:
Nee, hij en QB zijn de 17 al gepasseerd volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer hoe oud Robin is, maar hij is ook nog geen 18+ geloof ik...
Wij discrimineren niet op leeftijd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Wel een tegenvaller dat de namen er niet bijstaan wie welke leeftijd heeft hé
Oh echt? Ik heb wat gemist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, hij en QB zijn de 17 al gepasseerd volgens mij.
Jij was 40, toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
wdn heeft ook veel anime gezien *wink* wink*
En ik doe maar niet mee
Garpjuh.quote:
Sorry.quote:
ni...pah?quote:
Eigenlijk is dat best wel gemeen ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef outcast_within het volgende:
30+ categorie
Is alles na dertig dezelfde meuk?
Nee, maar ik kan moeilijk tot 80 door per 3 jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef outcast_within het volgende:
30+ categorie
Is alles na dertig dezelfde meuk?
Laatste (en er zijn er nog veel meer in de anime!)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef Arashimashou het volgende:
Dat zijn wel weer genoeg enge meisjes voor vandaag.
wtf, ik dacht dat ik het nog een kans zou geven, maar het hoeft niet echt meer van mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Laatste (en er zijn er nog veel meer in de anime!)
Toen ik dit allemaal zag dacht ik, nou die moet ik zien!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf, ik dacht dat ik het nog een kans zou geven, maar het hoeft niet echt meer van mij
Of misschien toch, een andere keer.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toen ik dit allemaal zag dacht ik, nou die moet ik zien!
Edit,
heb de 500 gehaald.
Dan kunnen ze, als ze stemmen, zich weer zo jong voelen als toen ze 30 waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is volgens mij WDN/mschol
hierzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze TT WTF!
ik wil geen jongetjes, ik wil LOLI's!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze TT WTF!
Met seniorenpasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dan kunnen ze, als ze stemmen, zich weer zo jong voelen als toen ze 30 waren.
Seinen gameserie(vn toch?)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die Higurashi-meisjes zijn wel bloedmooi zeg. In dat ze constant onder het bloed zitten.
Ecchi loliconquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze TT WTF!
Dit is er, smoofie is zon vies persoon van de red soxquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die Higurashi-meisjes zijn wel bloedmooi zeg. In dat ze constant onder het bloed zitten.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Rena
Meest nare scene waar ik ook beetje naar de andere kant moest kijken
Alstuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Laatste (en er zijn er nog veel meer in de anime!)
Geen fan van baseballquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit is er, smoofie is zon vies persoon van de red sox
Deze TT WTF!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit is er, smoofie is zon vies persoon van de red sox
Goro = Tazawa en Uehara combiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alle seizoenen, en nu ook Ace of diamond
pittig kort kapselquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ze haar haar knipte.
Kyoani, meest overrated piece of crap studio eva.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar wees gerust Kyoani is saving anime once again.
[ afbeelding ]
Elke dag van de week een andere haarstyle jeweettogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet haruhi voorstellen..?
ken alleen deze:
[ link | afbeelding ]
Zou dat niet expres zijn?quote:
geen idee, haruhi nooit gezien.. (door het niet chronologische)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke dag van de week een andere haarstyle jeweettog
Een zeer goede morgen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, haruhi nooit gezien.. (door het niet chronologische)
Er zijn chronologische lijsten van te vinden hoor. Het is de moeite waard.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, haruhi nooit gezien.. (door het niet chronologische)
dat weet ik, maar dat vind ik weer zo'n moeitequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zijn chronologische lijsten van te vinden hoor. Het is de moeite waard.
ik merkte bij haruhi direct dat ik naar een niet chronologische volgorde zat te kijken.. en dat vind ik vrij klotequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:34 schreef Arashimashou het volgende:
Bij sommige series maakt het überhaupt niet uit in welke volgorde je ze bekijkt.
Ik vind Haruhi leuker in de achronologische vertelling. Het geeft het geheel een betere spanningsboog (S2 doet dat een beetje teniet) en past gewoon heel goed bij wat voor een soort serie het is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merkte bij haruhi direct dat ik naar een niet chronologische volgorde zat te kijken.. en dat vind ik vrij klote
als het juist is uitgevoerd dan is het vermoedelijk niet erg, maar bij haruhi merkte ik het al veel te snel..
Mijn broeder je bent met Kyoukai no Kanata begonnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar wees gerust Kyoani is saving anime once again.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind Haruhi leuker in de achronologische vertelling. Het geeft het geheel een betere spanningsboog (S2 doet dat een beetje teniet) en past gewoon heel goed bij wat voor een soort serie het is.
[..]
Mijn broeder je bent met Kyoukai no Kanata begonnen.
quote:
quote:
SPOILER: lol, geen spoiler maar lang plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
Kill la KillKill La Kill is uitermate geschikt voor fancomics en deze is nog tam in vergelijking met wat ik veronderstel dat er nog staat te komen.SPOILER: lol, geen spoiler maar lang plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Vertel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kill La Kill is uitermate geschikt voor fancomics en deze is nog tam in vergelijking met wat ik veronderstel dat er nog staat te komen.
Initial D. Wel de nieuwste van dit of vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tepelstreeltje weet wel wat dit is.
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist een aflevering van Kill La Kill gezien dus ik veronderstel dat het seksueel is, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tepelstreeltje weet wel wat dit is.
[ afbeelding ]
ow god..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit fucking seizoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans is er zeker wel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology heeft een 'kerk' in Amsterdam. Zouden zij dat ook doen? Zich voordoen als een studentenvereniging en dan eerstejaars tegen hun wil vasthouden en dwingen allerlei films over dat geloof te zien? Wat een enge gedachte.
Scientology is erger dan menige religiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology heeft een 'kerk' in Amsterdam. Zouden zij dat ook doen? Zich voordoen als een studentenvereniging en dan eerstejaars tegen hun wil vasthouden en dwingen allerlei films over dat geloof te zien? Wat een enge gedachte.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef Xaryna het volgende:
Jullie willen gewoon dit topic snel vol hebben zodat de tt ook weg is, ik heb het wel door
Het ziet er ergens wel leuk uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
Voor diegene die oude mannen willen (of daily life), check Ristorante Paradiso een van mijn fav. animes
[ afbeelding ]
Dat is van Natsume Ono, de schrijver van House of Five Leaves (Saraiya Goyou) niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
Voor diegene die oude mannen willen (of daily life), check Ristorante Paradiso een van mijn fav. animes
[ afbeelding ]
ecchi slut:*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:26 schreef Qunix het volgende:
Kill La Kill.... Woow. Dat is een anime wat wel in het lijstje kan komen zo. Wat een toffe serie
Is wel ok, begint goed/redelijk maar daarna is het best slecht. Shura is wel coolquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:09 schreef Jiang153 het volgende:
Blue Exorcist is volgens mij ook wel heeeeeeeel vet
Welke anime is dit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer de helft van gezien en is Tot daar toe wel mooi idd. Beetje te langzaam voor mijn smaak alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond m sowieso vetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:38 schreef Majinster het volgende:
[..]
Is wel ok, begint goed/redelijk maar daarna is het best slecht. Shura is wel cool
tsja had niet echt een verhaal, meisje wordt achtergelaten door haar moeder en dan komt ze bij de restaurant terecht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
ongeveer de helft van gezien en is Tot daar toe wel mooi idd. Beetje te langzaam voor mijn smaak alleen.
Vanwege filmquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef marp0 het volgende:
Ohaiyo gozaimasu! Net pas HxH 100 gekeken, damn vette aflevering, cant wait till next episode.
Weet iemand btw waarom HxH nie meer op zondag wordt gereleased?
Oh! Wanneer komt die uit?quote:
Heb vroeger wel altijd braaf naar Heidi gekeken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:06 schreef Kyubey het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Candy Candy gezien (jaren '70/80)?
Nieuwe tijdsslotquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef marp0 het volgende:
Ohaiyo gozaimasu! Net pas HxH 100 gekeken, damn vette aflevering, cant wait till next episode.
Golden Time. Het is maar een onbelangrijk subplot, maar ik heb nog nooit zoiets gezien dus vond het wel opmerkelijk.quote:
Hunter x Hunter werd voeger overdag uitgezonden, op een tijdstip dat er kinderen keken. Nu is het verplaatst naar de dinsdagavond om de kinderen te beschermen. Het is allemaal voor de kinderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef marp0 het volgende:
Japan heeft het van vooral Australie,Duitsland en VSquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Golden Time. Het is maar een onbelangrijk subplot, maar ik heb nog nooit zoiets gezien dus vond het wel opmerkelijk.
[..]
Hunter x Hunter werd voeger overdag uitgezonden, op een tijdstip dat er kinderen keken. Nu is het verplaatst naar de dinsdagavond om de kinderen te beschermen. Het is allemaal voor de kinderen.
myanimelist? Gelezen maar dacht vraag hier persoonlijk wat mensen er van vinden.quote:
LIVING IN THE DATABASEquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
myanimelist? Gelezen maar dacht vraag hier persoonlijk wat mensen er van vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Gewoon kijken, meeste mensen hier zijn van die verzuurde elitaire faggotsquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
LIVING IN THE DATABASE
Luister en huiver en DATABASE, DATABASE JUST LIVING IN THE DATABASE WO-HOOGolden Time troep? Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gewoon kijken, meeste mensen hier zijn van die verzuurde elitaire faggots
Gaat het?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
ERECT SAWARU, ASANAGI, KISARAGI GUNMA, MEME50
AKATSUKI MYUUTO, AKAZAWA RED, INUBOSHI, TOSH, AND HISASI
OUR DICKS CAN'T HANDLE ALL OF THIS
WE SAY WOW WOW WOW WOW
DATABASE DATABASE
JUST FAPPING IN THE DATABASE WOW WOW
THE BLOOD COMES RUSHING TO OUR HEADS
AS THE SCENT OF CUM GOES ON AND SPREADS
IN THE DATABASE DATABASE
JUST JERKING IN THE DATABASE WOW WOW
DOESN'T MATTER IF YOU'VE LOST ALL HOPE
AS LONG AS THE PORN IN EXHENTAI GROWS
ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
U riep?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik heb wel heel veel anime van <2004 gezien, en ook wel <2000, maar zelfs ik verlaag me nog tot het moe-niveau.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik heb wel heel veel anime van <2004 gezien, en ook wel <2000, maar zelfs ik verlaag me nog tot het moe-niveau.
Het is wel grappig en tot nu toe lijkt het beter dan Sword Art Online. Maar een klassieker wordt het niet.quote:
Meteen vergelijken met SAOquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is wel grappig en tot nu toe lijkt het beter dan Sword Art Online. Maar een klassieker wordt het niet.
Heeft het ook een sexy Kirito? Anders hoeft het voor mij niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is wel grappig en tot nu toe lijkt het beter dan Sword Art Online. Maar een klassieker wordt het niet.
Die is wel officeel(speelt af tussen manga #518 en #519)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die laatste dragonball z film
weer een yaoi fantasie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heeft het ook een sexy Kirito? Anders hoeft het voor mij niet.
Helemaal niet, gewoon een character-crush :p Net als 'jullie' met je moe-meisjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die is wel officeel(speelt af tussen manga #518 en #519)
[..]
weer een yaoi fantasie?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Meh. Die ziet er heul niet sexy en cool uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweede van rechts.
dit kan niet.. SAO is een instant klassieker.. 10/10quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kan niet.. SAO is een instant klassieker.. 10/10
Een korstige sok is ook een klassieker, maar of die nu beter is dan Log Horizon durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jajaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon een character-crush :p Net als 'jullie' met je moe-meisjes
Euh, ze hebben ongeveer het zelfde plot. Dit is toch niet zo vreemd?quote:
De hoofdrolspeler heeft een bril.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hi ha ho. SOA is een klassieker voor het plebs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat het productiehuis waar dit vandaan komt in het verleden als Gainax wel een paar series gemaakt heeft die hier op lijken. Ik denk aan TTGL en FLCL, maar zelfs die twee waren preutser en minder overdreven KLK.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kill la kill is echt een generieke shit echhi anime, ze hadden een fucking goede shonen kunnen maken maar nope
En het is ook nog eens moe en parodie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kill la kill is echt een generieke shit echhi anime, ze hadden een fucking goede shonen kunnen maken maar nope
5 vwo pas dus heb nog tijd om een keuze te makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Hoi wat studeren de FOK!ers hier? Of wat hebben ze gestudeerd?
Zeg alsjeblieft geen Japanstudies
Hoezo dit opeens? Moet je een keuze maken wat je wilt worden ofzo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Heb ICT-Media/Systeembeheer gestudeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb een paar maanden http://www.international.(...)rade-management-asia dit gedaan vorig jaar en dan blijkt het een van de slechtste opleidingen in het land te zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb ICT-Media/Systeembeheer gestudeerd
studeer momenteel voor Netwerkbeheerder
Voor de 3e keer MBO ICT beheer(Mei 2005- September 2006,Augustus 2008-Januari 2010,sinds eind September 2012 bij LOI)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Leuker kan ik het niet maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Japan studies erbij,wel online doenquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Studeren leuk
totdat je de rekening krijgt
DUOquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Japan studies erbij,wel online doen
[..]
Van wie?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Japan studies erbij,wel online doen
Zuurquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden http://www.international.(...)rade-management-asia dit gedaan vorig jaar en dan blijkt het een van de slechtste opleidingen in het land te zijn.
Heeft me onnodig veel geld gekost ook.
En dan volgt het rendement en ben je weer gelukkig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Studeren leuk
totdat je de rekening krijgt
Ik zit heel erg te twijfelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo dit opeens? Moet je een keuze maken wat je wilt worden ofzo?
dan -hoop- je het rendement te krijgen..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan volgt het rendement en ben je weer gelukkig.
of je haalt gewoon je diploma binnen 10 jaar en hoeft niks of bijna niks terug te betalen..quote:
Maar die schoolkosten van 1k per jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of je haalt gewoon je diploma binnen 10 jaar en hoeft niks of bijna niks terug te betalen..
Notarieel recht voor de contract grapjes? Tussenjaar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen
Ik heb al vier open dagen gehad en heb nog geen idee wat ik wil worden.
Welke?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komend jaar is het laatste jaar dat je studiefinanciering kan binnenhalen. Dus tussenjaar is geen optie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Notarieel recht voor de contract grapjes? Tussenjaar?
Utrecht, Grunnigen, nog eens Utrecht (meeloopdag Engels) en nu Leiden.quote:
Nog meer studies die je bekeken hebt? Notarieel recht (hihi contract)?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komend jaar is het laatste jaar dat je studiefinanciering kan binnenhalen. Dus tussenjaar is geen optie.
[..]
Utrecht, Grunnigen, nog eens Utrecht (meeloopdag Engels) en nu Leiden.
Het leukste vind ik Engels tot nu toe maar ik wil niet het onderwijs in ofzo
Hoe dan? De centrale examens worden toch maar één keer in het jaar afgenomen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:16 schreef Kyubey het volgende:
He menschen,
Arazuur heeft net zijn vwo-diploma gehaald!
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd
schoolkosten? schoolgeld is gewoon 1.7k voor het hele schooljaar als je dat bedoelt? Zie niet in wat anders 1k kan kostenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die schoolkosten van 1k per jaar
zit nog geen 4 maanden op school dit jaar
Psychologie hier @ Leiden. niet dat ik een vaste user ben in dit topic.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komend jaar is het laatste jaar dat je studiefinanciering kan binnenhalen. Dus tussenjaar is geen optie.
[..]
mbo is 1kquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
schoolkosten? schoolgeld is gewoon 1.7k voor het hele schooljaar als je dat bedoelt? Zie niet in wat anders 1k kan kosten
[..]
Psychologie hier @ Leiden. niet dat ik een vaste user ben in dit topic.
Die heb ik vandaag bekeken en die leek me op zich wel wat jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog meer studies die je bekeken hebt? Notarieel recht (hihi contract)?
Het is een nogal obscuur verhaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe dan? De centrale examens worden toch maar één keer in het jaar afgenomen?
Gefeliciteerd Arasu! Goed gedaan. De vlag kan uitgehangen worden.![]()
Is het na te bootsen? Ik heb ook nogal een obscuur verhaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een nogal obscuur verhaal
Tevens hebben wij vlag noch vlaggenmast.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je mag best een keertje meelopen hoor, belastingrecht is ook leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag bekeken en die leek me op zich wel wat ja
MBO was ~10 jaar terug al 1,2k ze zijn echt niet goedkoper geworden...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mbo is 1k
zit ook in leiden op de *kuch*slechste school* van nederland
Heb ¤13,400 schuld staan bij henquote:
Ben ik inmiddels bezig voor 8,5 jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of je haalt gewoon je diploma binnen 10 jaar en hoeft niks of bijna niks terug te betalen..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ¤13,400 schuld staan bij hen
[..]
Ben ik inmiddels bezig voor 8,5 jaar
Die 13.5K schuld is van mijn 2e poging(stufi)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is dan ook weer niet de bedoeling.
noem eens wat van je websitesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:36 schreef Qunix het volgende:
5,5 jaar geleden begon ik met werken. Ik had 3 weken nodig om te solliciteren na het vervroegd afronden van mijn "opleiding". Ik had bij RTL gesolliciteerd, maar die luitjes begrepen mij totaal niet wat ik daar wilde doen. Mijn 2e sollicitatie was gelijk raak en wel wat anders. In mijn vrije tijd doe ik ook nog 2 uiteenlopende andere dingen en zo doe ik 3 dingen waar ik mijn brood mee verdien en ik het naar mijn zin heb.
Oh, ik doe iets met websites, en weet zeker dat jij vast wel een website heb bezocht wat ik gemaakt heb of beheer.
Animees!quote:
dat is toch die nederlandse anime site die er nu uit ligt. ik kwam pas achter die site toen hij eruit lag :/quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met hbo Communicatie & Multimedia Design. Zit nu in mijn afstudeerstage.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Ik ben ook al lang bezigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ¤13,400 schuld staan bij hen
[..]
Ben ik inmiddels bezig voor 8,5 jaar
Welke studies twijfel je over dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij die beheerde? Wie dan?quote:
Cake!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die beheerde? Wie dan?
Oh ja, natuurlijk. Sorry!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
[..]
Ik ben bijna klaar met hbo Communicatie & Multimedia Design. Zit nu in mijn afstudeerstage.
[..]
Ik ben ook al lang bezig. 3 jaar universiteit Biologie (geen diploma), en nu 3e (laatste
) jaar hbo met anderhalf tussenjaar.
[..]
Welke studies twijfel je over dan?
quote:
ahaquote:
leuke studie CMDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met hbo Communicatie & Multimedia Design. Zit nu in mijn afstudeerstage.
waar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
leuke studie CMDheb ik een jaar gedaan
Ben er niet super tevreden over (te breed, daardoor leg ik het bij al mijn interessegebieden af tegen studenten van specialistische studies) maar op zich wel leuk en heb er veel geleerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
leuke studie CMDheb ik een jaar gedaan
Ja daar kan ik me helemaal in vinden. Ik spreek nog vaak oud klasgenoten die ook in de 4de jaar zitten en ze hebben niet bijzonder veel geleerd in die 2 jaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben er niet super tevreden over (te breed, daardoor leg ik het bij al mijn interessegebieden af tegen studenten van specialistische studies) maar op zich wel leuk en heb er veel geleerdWil er nog een programmeertaal bij leren en mezelf meer verdiepen als ik tijd heb.
Ik zit op de HAN.
Ik raad de Z80 taal aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben er niet super tevreden over (te breed, daardoor leg ik het bij al mijn interessegebieden af tegen studenten van specialistische studies) maar op zich wel leuk en heb er veel geleerdWil er nog een programmeertaal bij leren en mezelf meer verdiepen als ik tijd heb.
Ik zit op de HAN.
Naja, toen ik begon kon ik amper wat met photoshop. Ik heb er dus op zich best veel uitgehaald, maar niet het gevoel dat ik nu ver genoeg ben. Meer dat ik nu een goede basis heb om vanuit hier verder te gaan, nu ik wat beter weet wat ik wel en niet leuk vind; en dat ik de brede basis overal kan toepassen. Ik zou ook doorwillen en een master oid doen maar ik heb ene beetje rondgekeken en dat is nog best een gedoe. Eerst maar gewoon werken dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me helemaal in vinden. Ik spreek nog vaak oud klasgenoten die ook in de 4de jaar zitten en ze hebben niet bijzonder veel geleerd in die 2 jaar.
Dat zegt me niks, ik weet ook nog niet welke ik wil doen. Ik heb een keer een start gemaakt met Python en ben er allang achter dat ik die manier van denken van programmeren gewoon niet heb en dat dat erg lastig is voor mij. Ik neig naar BASIC of C++ ofzo, iets algemeens wat goed staat op mijn CV en ik misschien eens wat aan heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik raad de Z80 taal aan![]()
Of misschien de LR35902.
Je bent onbekend met de glorieuze Z80? Toch wel de mooiste processor uit 1976 hoor. Die manier van denken van programmeren... ja, dat zou ik niet weten. C kan men altijd gebruiken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, ik weet ook nog niet welke ik wil doen. Ik heb een keer een start gemaakt met Python en ben er allang achter dat ik die manier van denken van programmeren gewoon niet heb en dat dat erg lastig is voor mij. Ik neig naar BASIC of C++ ofzo, iets algemeens wat goed staat op mijn CV en ik misschien eens wat aan heb.
TOEN LEEFDE IK NIET EENS.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent onbekend met de glorieuze Z80? Toch wel de mooiste processor uit 1976 hoor. Die manier van denken van programmeren... ja, dat zou ik niet weten. C kan men altijd gebruiken.
Engels, Rechten, en zelfs uit die 2 weet ik niet zeker of ze bij me passen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
[..]
[..]
Ik ben ook al lang bezig. 3 jaar universiteit Biologie (geen diploma), en nu 3e (laatste
) jaar hbo met anderhalf tussenjaar.
[..]
Welke studies twijfel je over dan?
Ik ook niet. Mijn kamer ligt vol met Z80's. aaaaah. oooooh.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:29 schreef Majinster het volgende:
[..]
omdat ik er 100 meter vandaan woon
Tja, helemaal zeker weet je het nooit. Anders kun je ook voor allebei inschrijven en dan wat later beslissen, dan loop je in elk geval niet je stufi mis.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Engels, Rechten, en zelfs uit die 2 weet ik niet zeker of ze bij me passen...
Zo veel mogelijk studies afgaan natuurlijk maar ik wil niet aan de verkeerde studie beginnen.
Ik wil een beetje leren programmeren, niet dingen bouwen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn kamer ligt vol met Z80's. aaaaah. oooooh.
De obscure naam 'LR35902' is overigens de processor van de gameboy.
Bedankt nog, die Z80 van jou ligt te verstoffen in mijn kastquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn kamer ligt vol met Z80's. aaaaah. oooooh.
De obscure naam 'LR35902' is overigens de processor van de gameboy.
Ik dacht, je droeg 'm in je haar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bedankt nog, die Z80 van jou ligt te verstoffen in mijn kast
WTFquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht, je droeg 'm in je haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |