SPOILER: lol, geen spoiler maar lang plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
Kill la KillKill La Kill is uitermate geschikt voor fancomics en deze is nog tam in vergelijking met wat ik veronderstel dat er nog staat te komen.SPOILER: lol, geen spoiler maar lang plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Vertel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kill La Kill is uitermate geschikt voor fancomics en deze is nog tam in vergelijking met wat ik veronderstel dat er nog staat te komen.
Initial D. Wel de nieuwste van dit of vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tepelstreeltje weet wel wat dit is.
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist een aflevering van Kill La Kill gezien dus ik veronderstel dat het seksueel is, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tepelstreeltje weet wel wat dit is.
[ afbeelding ]
ow god..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit fucking seizoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans is er zeker wel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology heeft een 'kerk' in Amsterdam. Zouden zij dat ook doen? Zich voordoen als een studentenvereniging en dan eerstejaars tegen hun wil vasthouden en dwingen allerlei films over dat geloof te zien? Wat een enge gedachte.
Scientology is erger dan menige religiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology heeft een 'kerk' in Amsterdam. Zouden zij dat ook doen? Zich voordoen als een studentenvereniging en dan eerstejaars tegen hun wil vasthouden en dwingen allerlei films over dat geloof te zien? Wat een enge gedachte.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef Xaryna het volgende:
Jullie willen gewoon dit topic snel vol hebben zodat de tt ook weg is, ik heb het wel door
Het ziet er ergens wel leuk uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
Voor diegene die oude mannen willen (of daily life), check Ristorante Paradiso een van mijn fav. animes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |