SPOILER: lol, geen spoiler maar lang plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Qunix het volgende:
Kill la KillKill La Kill is uitermate geschikt voor fancomics en deze is nog tam in vergelijking met wat ik veronderstel dat er nog staat te komen.SPOILER: lol, geen spoiler maar lang plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Vertel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kill La Kill is uitermate geschikt voor fancomics en deze is nog tam in vergelijking met wat ik veronderstel dat er nog staat te komen.
Initial D. Wel de nieuwste van dit of vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tepelstreeltje weet wel wat dit is.
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist een aflevering van Kill La Kill gezien dus ik veronderstel dat het seksueel is, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tepelstreeltje weet wel wat dit is.
[ afbeelding ]
ow god..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit fucking seizoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans is er zeker wel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology heeft een 'kerk' in Amsterdam. Zouden zij dat ook doen? Zich voordoen als een studentenvereniging en dan eerstejaars tegen hun wil vasthouden en dwingen allerlei films over dat geloof te zien? Wat een enge gedachte.
Scientology is erger dan menige religiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Scientology heeft een 'kerk' in Amsterdam. Zouden zij dat ook doen? Zich voordoen als een studentenvereniging en dan eerstejaars tegen hun wil vasthouden en dwingen allerlei films over dat geloof te zien? Wat een enge gedachte.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef Xaryna het volgende:
Jullie willen gewoon dit topic snel vol hebben zodat de tt ook weg is, ik heb het wel door
Het ziet er ergens wel leuk uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
Voor diegene die oude mannen willen (of daily life), check Ristorante Paradiso een van mijn fav. animes
[ afbeelding ]
Dat is van Natsume Ono, de schrijver van House of Five Leaves (Saraiya Goyou) niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
Voor diegene die oude mannen willen (of daily life), check Ristorante Paradiso een van mijn fav. animes
[ afbeelding ]
ecchi slut:*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:26 schreef Qunix het volgende:
Kill La Kill.... Woow. Dat is een anime wat wel in het lijstje kan komen zo. Wat een toffe serie
Is wel ok, begint goed/redelijk maar daarna is het best slecht. Shura is wel coolquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:09 schreef Jiang153 het volgende:
Blue Exorcist is volgens mij ook wel heeeeeeeel vet
Welke anime is dit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer de helft van gezien en is Tot daar toe wel mooi idd. Beetje te langzaam voor mijn smaak alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Majinster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond m sowieso vetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:38 schreef Majinster het volgende:
[..]
Is wel ok, begint goed/redelijk maar daarna is het best slecht. Shura is wel cool
tsja had niet echt een verhaal, meisje wordt achtergelaten door haar moeder en dan komt ze bij de restaurant terecht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
ongeveer de helft van gezien en is Tot daar toe wel mooi idd. Beetje te langzaam voor mijn smaak alleen.
Vanwege filmquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef marp0 het volgende:
Ohaiyo gozaimasu! Net pas HxH 100 gekeken, damn vette aflevering, cant wait till next episode.
Weet iemand btw waarom HxH nie meer op zondag wordt gereleased?
Oh! Wanneer komt die uit?quote:
Heb vroeger wel altijd braaf naar Heidi gekeken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:06 schreef Kyubey het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Candy Candy gezien (jaren '70/80)?
Nieuwe tijdsslotquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef marp0 het volgende:
Ohaiyo gozaimasu! Net pas HxH 100 gekeken, damn vette aflevering, cant wait till next episode.
Golden Time. Het is maar een onbelangrijk subplot, maar ik heb nog nooit zoiets gezien dus vond het wel opmerkelijk.quote:
Hunter x Hunter werd voeger overdag uitgezonden, op een tijdstip dat er kinderen keken. Nu is het verplaatst naar de dinsdagavond om de kinderen te beschermen. Het is allemaal voor de kinderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef marp0 het volgende:
Japan heeft het van vooral Australie,Duitsland en VSquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Golden Time. Het is maar een onbelangrijk subplot, maar ik heb nog nooit zoiets gezien dus vond het wel opmerkelijk.
[..]
Hunter x Hunter werd voeger overdag uitgezonden, op een tijdstip dat er kinderen keken. Nu is het verplaatst naar de dinsdagavond om de kinderen te beschermen. Het is allemaal voor de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |