Nee eigenlijk niet. Ik heb wel heel veel anime van <2004 gezien, en ook wel <2000, maar zelfs ik verlaag me nog tot het moe-niveau.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik heb wel heel veel anime van <2004 gezien, en ook wel <2000, maar zelfs ik verlaag me nog tot het moe-niveau.
Het is wel grappig en tot nu toe lijkt het beter dan Sword Art Online. Maar een klassieker wordt het niet.quote:
Meteen vergelijken met SAOquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is wel grappig en tot nu toe lijkt het beter dan Sword Art Online. Maar een klassieker wordt het niet.
Heeft het ook een sexy Kirito? Anders hoeft het voor mij niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is wel grappig en tot nu toe lijkt het beter dan Sword Art Online. Maar een klassieker wordt het niet.
Die is wel officeel(speelt af tussen manga #518 en #519)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die laatste dragonball z film
weer een yaoi fantasie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heeft het ook een sexy Kirito? Anders hoeft het voor mij niet.
Helemaal niet, gewoon een character-crush :p Net als 'jullie' met je moe-meisjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die is wel officeel(speelt af tussen manga #518 en #519)
[..]
weer een yaoi fantasie?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Meh. Die ziet er heul niet sexy en cool uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweede van rechts.
dit kan niet.. SAO is een instant klassieker.. 10/10quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kan niet.. SAO is een instant klassieker.. 10/10
Een korstige sok is ook een klassieker, maar of die nu beter is dan Log Horizon durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jajaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon een character-crush :p Net als 'jullie' met je moe-meisjes
Euh, ze hebben ongeveer het zelfde plot. Dit is toch niet zo vreemd?quote:
De hoofdrolspeler heeft een bril.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hi ha ho. SOA is een klassieker voor het plebs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat het productiehuis waar dit vandaan komt in het verleden als Gainax wel een paar series gemaakt heeft die hier op lijken. Ik denk aan TTGL en FLCL, maar zelfs die twee waren preutser en minder overdreven KLK.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kill la kill is echt een generieke shit echhi anime, ze hadden een fucking goede shonen kunnen maken maar nope
En het is ook nog eens moe en parodie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kill la kill is echt een generieke shit echhi anime, ze hadden een fucking goede shonen kunnen maken maar nope
5 vwo pas dus heb nog tijd om een keuze te makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Hoi wat studeren de FOK!ers hier? Of wat hebben ze gestudeerd?
Zeg alsjeblieft geen Japanstudies
Hoezo dit opeens? Moet je een keuze maken wat je wilt worden ofzo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Heb ICT-Media/Systeembeheer gestudeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb een paar maanden http://www.international.(...)rade-management-asia dit gedaan vorig jaar en dan blijkt het een van de slechtste opleidingen in het land te zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb ICT-Media/Systeembeheer gestudeerd
studeer momenteel voor Netwerkbeheerder
Voor de 3e keer MBO ICT beheer(Mei 2005- September 2006,Augustus 2008-Januari 2010,sinds eind September 2012 bij LOI)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Leuker kan ik het niet maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Kyubey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |