pittig kort kapselquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ze haar haar knipte.
Kyoani, meest overrated piece of crap studio eva.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar wees gerust Kyoani is saving anime once again.
[ afbeelding ]
Elke dag van de week een andere haarstyle jeweettogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet haruhi voorstellen..?
ken alleen deze:
[ link | afbeelding ]
Zou dat niet expres zijn?quote:
geen idee, haruhi nooit gezien.. (door het niet chronologische)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke dag van de week een andere haarstyle jeweettog
Een zeer goede morgen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, haruhi nooit gezien.. (door het niet chronologische)
Er zijn chronologische lijsten van te vinden hoor. Het is de moeite waard.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, haruhi nooit gezien.. (door het niet chronologische)
dat weet ik, maar dat vind ik weer zo'n moeitequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er zijn chronologische lijsten van te vinden hoor. Het is de moeite waard.
ik merkte bij haruhi direct dat ik naar een niet chronologische volgorde zat te kijken.. en dat vind ik vrij klotequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:34 schreef Arashimashou het volgende:
Bij sommige series maakt het überhaupt niet uit in welke volgorde je ze bekijkt.
Ik vind Haruhi leuker in de achronologische vertelling. Het geeft het geheel een betere spanningsboog (S2 doet dat een beetje teniet) en past gewoon heel goed bij wat voor een soort serie het is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merkte bij haruhi direct dat ik naar een niet chronologische volgorde zat te kijken.. en dat vind ik vrij klote
als het juist is uitgevoerd dan is het vermoedelijk niet erg, maar bij haruhi merkte ik het al veel te snel..
Mijn broeder je bent met Kyoukai no Kanata begonnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar wees gerust Kyoani is saving anime once again.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind Haruhi leuker in de achronologische vertelling. Het geeft het geheel een betere spanningsboog (S2 doet dat een beetje teniet) en past gewoon heel goed bij wat voor een soort serie het is.
[..]
Mijn broeder je bent met Kyoukai no Kanata begonnen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |