SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xaryna op 17-10-2013 10:40:29 ]Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ik schoot in de stress, ik maak nooit nieuwe topics. Ik ontwijk de lapo en plots was ie daar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef Qunix het volgende:
Voor de mede-weeaboo's-otaku's:
http://en.wikipedia.org/w(...)grade_.2880_kanji.29
vind je het gek? dit kan ook in 1 post...quote:
leuk scrabbel woordquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tinder? Kleine jongetjes willen?
Wat is er met mijn tekenfilmreeks gebeurd?
Nope, zie rechts boven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En over een periode van jaren, kan je dat ook zien?
Triest verhaal over dat jongetje...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Nog een klein jongetje voor je topic!
[ afbeelding ]
Komt nog, komt nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Xaryna het volgende:
Heb de MALs van banaantjeEE en otaku-desu toegevoegd. Maar banaantjeEE heeft de zijne nooit echt ingevuld.
Tranentrekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope, zie rechts boven.
Uiteraard: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=18
[..]
Triest verhaal over dat jongetje...Ook erg voor zijn zus.
Jaaa die was cool en creepy!quote:
Niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jaaa die was cool en creepy!
...Hoe multi quote je mobiel? Eerste keer dat ik mobiel fok
Een van de fonetische schriften die op dit moment in gebruik is in het land van rijstwijn en suikersnoepjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef MAHL het volgende:
Wat is hiragana eigenlijk? Zou het ook vet vinden om Japans te kunnen maar ben er te lui voor
Weet je dat zelf niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef MAHL het volgende:
Wat is hiragana eigenlijk? Zou het ook vet vinden om Japans te kunnen maar ben er te lui voor
Tokyo Magnitudequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Nog een klein jongetje voor je topic!
[ afbeelding ]
Yaoi wel, shota absoluut nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TS is yaoi-shotacon fan?
[..]
Weet je dat zelf niet?![]()
Het is een van de 3(en een half) geschriften die gebruikt wordt in Japan:Kanji,Hiragana en Katakana(Romaji is dus een halve).
jajaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Yaoi wel, shota absoluut nietMaar TT was meer naar aanleiding van bepaalde quote uit vorige topic
Ik heb mijn mannen graag. .. mannelijkquote:
dan moet je enzai kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb mijn mannen graag. .. mannelijk
JJBA manga dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb mijn mannen graag. .. mannelijk
loliconquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Arashimashou het volgende:
Kleine jongetjes oke, maar laat ze wel kleine meisjes meebrengen.
Neen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JJBA manga dus
[..]
lolicon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Na dit topic staat we niet alleen bekend als perverse tentakelminnende hipsters. Maar ook als connaisseurs van kleine kinderen.Kies mij! Kies mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nee wacht, de druk, aaaah.
Ik stem voor eh... eh... hm....Even nadenken nog.
Hmm...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef mschol het volgende:
Kyubey, die kan dan mooi iedereen dure contracten aansmeren voor de sponsoring van meets?
Ik weet niet hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, alleen kleine jongetjes zijn toegestaan![]()
Tenzij dit een trap is.
Al gezien, te rape... Heb ze liever vrijwilligquote:
Ik ben lid van zijn club, dan ben ik toch wel goed genoeg?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we Franciscus niet lenen?
Lucky luckyquote:
dankjewelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Xaryna het volgende:
Heb de MALs van banaantjeEE en otaku-desu toegevoegd. Maar banaantjeEE heeft de zijne nooit echt ingevuld.
oh gut,Engelse dub zeker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
Wat vind ik me eigen verjaardag toch leuk![]()
[ afbeelding ]
kan, maar dat stellen we natuurlijk op Japans inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
oh gut,Engelse dub zeker?
Ik zie geen dierenkoekjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat Kyoani eens zou ophouden met het seksualiseren van brillen en dierenkoekjes.
dual audio?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
kan, maar dat stellen we natuurlijk op Japans in
Nice! en gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
En voor jou een hele dikke pakkerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankjewel![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me oudquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef otaku-desu het volgende:
dankjewel allemaal![]()
ik ben nu een trotse 17 jarige
21 hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik voel me oud![]()
Welke is de gemiddelde leeftijd hier?
hoe oud ben jij/u dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik voel me oud![]()
Welke is de gemiddelde leeftijd hier?
24.quote:
25, bijna 26quote:
Het lijkt op een verlepte penis, op de eerste afbeelding.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een giraffe.
[ afbeelding ]
Het bewijs.
Goh vind jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het lijkt op een verlepte penis, op de eerste afbeelding.
Ik weet even niet meer hoe oud Robin is, maar hij is ook nog geen 18+ geloof ik...quote:
Nee, hij en QB zijn de 17 al gepasseerd volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer hoe oud Robin is, maar hij is ook nog geen 18+ geloof ik...
Wij discrimineren niet op leeftijd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Wel een tegenvaller dat de namen er niet bijstaan wie welke leeftijd heeft hé
Oh echt? Ik heb wat gemist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, hij en QB zijn de 17 al gepasseerd volgens mij.
Jij was 40, toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
wdn heeft ook veel anime gezien *wink* wink*
En ik doe maar niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |