SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xaryna op 17-10-2013 10:40:29 ]Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ik schoot in de stress, ik maak nooit nieuwe topics. Ik ontwijk de lapo en plots was ie daar!quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:35 schreef Qunix het volgende:
Voor de mede-weeaboo's-otaku's:
http://en.wikipedia.org/w(...)grade_.2880_kanji.29
vind je het gek? dit kan ook in 1 post...quote:
leuk scrabbel woordquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tinder? Kleine jongetjes willen?
Wat is er met mijn tekenfilmreeks gebeurd?
Nope, zie rechts boven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En over een periode van jaren, kan je dat ook zien?
Triest verhaal over dat jongetje...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Nog een klein jongetje voor je topic!
[ afbeelding ]
Komt nog, komt nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:41 schreef Xaryna het volgende:
Heb de MALs van banaantjeEE en otaku-desu toegevoegd. Maar banaantjeEE heeft de zijne nooit echt ingevuld.
Tranentrekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope, zie rechts boven.
Uiteraard: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=18
[..]
Triest verhaal over dat jongetje...Ook erg voor zijn zus.
Jaaa die was cool en creepy!quote:
Niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jaaa die was cool en creepy!
...Hoe multi quote je mobiel? Eerste keer dat ik mobiel fok
Een van de fonetische schriften die op dit moment in gebruik is in het land van rijstwijn en suikersnoepjes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef MAHL het volgende:
Wat is hiragana eigenlijk? Zou het ook vet vinden om Japans te kunnen maar ben er te lui voor
Weet je dat zelf niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:05 schreef MAHL het volgende:
Wat is hiragana eigenlijk? Zou het ook vet vinden om Japans te kunnen maar ben er te lui voor
Tokyo Magnitudequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:11 schreef Xaryna het volgende:
Nog een klein jongetje voor je topic!
[ afbeelding ]
Yaoi wel, shota absoluut nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TS is yaoi-shotacon fan?
[..]
Weet je dat zelf niet?![]()
Het is een van de 3(en een half) geschriften die gebruikt wordt in Japan:Kanji,Hiragana en Katakana(Romaji is dus een halve).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |