Japan studies erbij,wel online doenquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Studeren leuk
totdat je de rekening krijgt
DUOquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Japan studies erbij,wel online doen
[..]
Van wie?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Japan studies erbij,wel online doen
Zuurquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden http://www.international.(...)rade-management-asia dit gedaan vorig jaar en dan blijkt het een van de slechtste opleidingen in het land te zijn.
Heeft me onnodig veel geld gekost ook.
En dan volgt het rendement en ben je weer gelukkig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Studeren leuk
totdat je de rekening krijgt
Ik zit heel erg te twijfelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo dit opeens? Moet je een keuze maken wat je wilt worden ofzo?
dan -hoop- je het rendement te krijgen..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan volgt het rendement en ben je weer gelukkig.
of je haalt gewoon je diploma binnen 10 jaar en hoeft niks of bijna niks terug te betalen..quote:
Maar die schoolkosten van 1k per jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of je haalt gewoon je diploma binnen 10 jaar en hoeft niks of bijna niks terug te betalen..
Notarieel recht voor de contract grapjes? Tussenjaar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen
Ik heb al vier open dagen gehad en heb nog geen idee wat ik wil worden.
Welke?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen
Ik heb al vier open dagen gehad en heb nog geen idee wat ik wil worden.
Komend jaar is het laatste jaar dat je studiefinanciering kan binnenhalen. Dus tussenjaar is geen optie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Notarieel recht voor de contract grapjes? Tussenjaar?
Utrecht, Grunnigen, nog eens Utrecht (meeloopdag Engels) en nu Leiden.quote:
Nog meer studies die je bekeken hebt? Notarieel recht (hihi contract)?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komend jaar is het laatste jaar dat je studiefinanciering kan binnenhalen. Dus tussenjaar is geen optie.
[..]
Utrecht, Grunnigen, nog eens Utrecht (meeloopdag Engels) en nu Leiden.
Het leukste vind ik Engels tot nu toe maar ik wil niet het onderwijs in ofzo
Hoe dan? De centrale examens worden toch maar één keer in het jaar afgenomen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:16 schreef Kyubey het volgende:
He menschen,
Arazuur heeft net zijn vwo-diploma gehaald!
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd
schoolkosten? schoolgeld is gewoon 1.7k voor het hele schooljaar als je dat bedoelt? Zie niet in wat anders 1k kan kostenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die schoolkosten van 1k per jaar
zit nog geen 4 maanden op school dit jaar
Psychologie hier @ Leiden. niet dat ik een vaste user ben in dit topic.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komend jaar is het laatste jaar dat je studiefinanciering kan binnenhalen. Dus tussenjaar is geen optie.
[..]
Utrecht, Grunnigen, nog eens Utrecht (meeloopdag Engels) en nu Leiden.
Het leukste vind ik Engels tot nu toe maar ik wil niet het onderwijs in ofzo
mbo is 1kquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
schoolkosten? schoolgeld is gewoon 1.7k voor het hele schooljaar als je dat bedoelt? Zie niet in wat anders 1k kan kosten
[..]
Psychologie hier @ Leiden. niet dat ik een vaste user ben in dit topic.
Die heb ik vandaag bekeken en die leek me op zich wel wat jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog meer studies die je bekeken hebt? Notarieel recht (hihi contract)?
Het is een nogal obscuur verhaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe dan? De centrale examens worden toch maar één keer in het jaar afgenomen?
Gefeliciteerd Arasu! Goed gedaan. De vlag kan uitgehangen worden.![]()
Is het na te bootsen? Ik heb ook nogal een obscuur verhaal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een nogal obscuur verhaal
Tevens hebben wij vlag noch vlaggenmast.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is een nogal obscuur verhaal
Tevens hebben wij vlag noch vlaggenmast.
Je mag best een keertje meelopen hoor, belastingrecht is ook leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag bekeken en die leek me op zich wel wat ja
MBO was ~10 jaar terug al 1,2k ze zijn echt niet goedkoper geworden...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
mbo is 1k
zit ook in leiden op de *kuch*slechste school* van nederland
Heb ¤13,400 schuld staan bij henquote:
Ben ik inmiddels bezig voor 8,5 jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of je haalt gewoon je diploma binnen 10 jaar en hoeft niks of bijna niks terug te betalen..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ¤13,400 schuld staan bij hen
[..]
Ben ik inmiddels bezig voor 8,5 jaar
Die 13.5K schuld is van mijn 2e poging(stufi)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is dan ook weer niet de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |