Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
wtfquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
star wars nog nooit gezien
Over there en generation kill waren ook wel sterk imo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Viro het volgende: Band Of Brothers, wat een bazenserie was dat. Eigenlijk vind ik docu's/films/series over WW2
![]()
Ik heb er een neusje voor.quote:
In de serie, zijn dochter is bloedje mooiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zag hem ook in castle voor het eerst
Omdat ik niets heb met ruimteschepen? Sci-fi kan ook zoals Lost en Fringe zijn. Dat spreekt mij meer aan dan ruimteschepen.quote:
Firefly wil ik wel een kans geven maar weet nu al dat ik het niet lang zal volhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat dacht ik totdat ik firefly zagEn daarna de nieuwe star trek films
Zowaar laatst een vage interesse voor star trek gekregen.quote:
Deze man, als jij een vrouw was geweest was ik direct op mijn knieën gegaan en had ik je ten huwelijk gevraagdquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Over there en generation kill waren ook wel sterk imo.
Kijk alle afleveringen, echt, you shall not be disappointed!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Viro het volgende:
[..]
In de serie, zijn dochter is bloedje mooi
[..]
Omdat ik niets heb met ruimteschepen? Sci-fi kan ook zoals Lost en Fringe zijn. Dat spreekt mij meer aan dan ruimteschepen.
[..]
Firefly wil ik wel een kans geven maar weet nu al dat ik het niet lang zal volhouden.
Ik geef het een kans, kan niet veel beloven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk alle afleveringen, echt, you shall not be disappointed!!!
kirk in de nieuwe filmsquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zowaar laatst een vage interesse voor star trek gekregen.![]()
Dat terwijk ik al een keer een Vulcan gesekst heb zonder echt te weten wat een Vulcan was.![]()
Ik had het eerste half uur heeel veel moeite om de acteurs serieus te nemen.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, vroeger was roken ook gezond en werd het overal aangeprezen. Ik kan me nog herinneren dat mijn huisarts gezellig zat te paffen in zijn praktijk. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat e-paffen lijkt opeens aangeprezen te worden als de nieuwe 2 ons groente per dag en ik ben sceptisch.
Stiekem ben je heel jaloers op mijn kat.quote:
ik zal wel even een leuke ian foto zoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Krul deze OP valt me tegen!
Had Damon & Stefan gehooptBeide even lekker, though.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze man, als jij een vrouw was geweest was ik direct op mijn knieën gegaan en had ik je ten huwelijk gevraagd![]()
Ben in de serie stiekem net iets meer voor Stefanquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zal wel even een leuke ian foto zoeken
Ga lekker in je eigen sc bitchen over de OP.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Krul deze OP valt me tegen!
Had Damon & Stefan gehooptBeide even lekker, though.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben in de serie stiekem net iets meer voor Stefan
Mja, qua sexyness zitten ze beide wel op één lijn voor me, maar ik vond de liefde tussen E en S zo ''epic''quote:
Ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij battlestar galactica al gezien?
is die andere serie wat als prequel? Caprica. En nog zo'n film over de Pegasus, maar dat leek mij niet zo dus heb ik even geskipt.quote:
Caprica ben ik niet gaan kijken. Pegasus volgens mij nog wel gezien. ik moet wel zeggen dat de eerste twee seizoenen wel echt het sterkste waren, maar S3 en 4 zijn verder niet slechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
is die andere serie wat als prequel? Caprica. En nog zo'n film over de Pegasus, maar dat leek mij niet zo dus heb ik even geskipt.![]()
Ben nu begin seizoen 4.
ik had wel een aantal dingen iets te snel doorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Caprica ben ik niet gaan kijken. Pegasus volgens mij nog wel gezien. ik moet wel zeggen dat de eerste twee seizoenen wel echt het sterkste waren, maar S3 en 4 zijn verder niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 23:50:43 ]
Nee gewoon neequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, qua sexyness zitten ze beide wel op één lijn voor me, maar ik vond de liefde tussen E en S zo ''epic''![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had wel een aantal dingen iets te snel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over grindhouse gesproken, film was ook best wel vermakkelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Van toen ik nog elke week de mediamarkt plunderde op zoek naar gure b-films en slechte grindhouse. Soms kom je dan pareltjes tegen.
oke manquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga de mini-serie (2 eps van 1.5 uur) van battlestar galactica kijken ipv zinloze gifjes opzoekenquote:
nee moet zo slapenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga de mini-serie (2 eps van 1.5 uur) van battlestar galactica kijken ipv zinloze gifjes opzoeken
je zult geen spijt krijgen
Ik moet echt gaan kijken maar ben pas aflevering 5 van seizoen 1quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga de mini-serie (2 eps van 1.5 uur) van battlestar galactica kijken ipv zinloze gifjes opzoeken
je zult geen spijt krijgen
Kan niet heb s'middags afsprakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen gewoon alles 3 uur later doen, kan prima
het is het waard voor delenaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet echt gaan kijken maar ben pas aflevering 5 van seizoen 1
Gurl pleasequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh god.. Delenaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
het is het waard voor delena
Ik vind Damon knapper.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gurl please![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt niet lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gurl please![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik verklap niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god.. DelenaHoe lang duurt het voor dat de liefde van die twee eraf gaat spatten?
zeg het afquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan niet heb s'middags afspraken
Jawel zegquote:
Zeker wel, maar ik zat meer in dit soort pulpquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Over grindhouse gesproken, film was ook best wel vermakkelijkQuentin Tarantino
tja wat noem jij het begin? want het bouwt langzaam op zegmaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel zegIk wil weten hoelang ik moet kijken voor ik delena zie. Verder wil ik niks weten haha
Ik vind ze allebei op hun manier enorm sexy. 2 Totaal verschillende types. Maar in het verhaal zelf ben ik toch altijd trouw gebleven aan Stefan. He was the firstquote:
Iew neeh manquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet lekkerEen beetje edward achtig (twilight)
Goeie vraag. Het toppunt van hun liefde/romance?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja wat noem jij het begin? want het bouwt langzaam op zegmaar
Pff ik wou dat ik de hele vampire diaries nog moest kijken man..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
22 afleveringen per seizoen. 3 seizoenen op netflix.. heb nog wel even wat te doen
Gewoon nog een keer kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pff ik wou dat ik de hele vampire diaries nog moest kijken man..
Dat is einde seizoen 3 wel denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het toppunt van hun liefde/romance?
Ik vind het echt niks hoor, maar aan de ene kant als ik bij ben moet ik wachttenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pff ik wou dat ik de hele vampire diaries nog moest kijken man..
hoe gaat het met je toelating op een school?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
22 afleveringen per seizoen. 3 seizoenen op netflix.. heb nog wel even wat te doen
Oh. Ik ben in het begin van seizoen 1.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is einde seizoen 3 wel denk ik
Nog niks gehoord, ik zou binnen 2 weken bericht krijgen. Zal deze week wel worden dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe gaat het met je toelating op een school?
doe er wat aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is dit een kut topic geworden, zeg.
Dat wordt dan de derde keerquote:
ondertussen gebeurd er wel shit tussen hun hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Ik ben in het begin van seizoen 1.!!!
Omdat jij niet meer centraal in de aandacht staat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Omdat jij geen serie volgt? GTST is ook een seriequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer centraal in de aandacht staat.
quote:
Ik heb Star Trek Enterprise stuk of vijf keer gezien en ER al drie keer maar zou het zo weer kunnen kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat wordt dan de derde keerEn is nooit zo leuk als de eerste keer
Nee.quote:
Nee, omdat het gaat over een of andere romantische kut film/serie/whatever, sukkel met je vooroordelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer centraal in de aandacht staat.
Ik volg ook geen serie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij geen serie volgt? GTST is ook een serie
wat ga je stoer doen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, omdat het gaat over een of andere romantische kut film/serie/whatever, sukkel met je vooroordelen.
Ja flikker op jonge mongool met zulke kut uitsprakenquote:
brabo vechtpartijquote:
13:00 CS EINDJE JONGUHquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja flikker op jonge mongool met zulke kut uitspraken
Moet ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij geen serie volgt? GTST is ook een serie
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
10 euro op FLquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
brabo vechtpartij
even unibetje zetten
[..]
13:00 CS EINDJE JONGUH
Ik volgde TVD maar vond het niets, betekent niet dat ik topic kut vind. Was dat zou dan zou ik nu met mijn laptop in bed liggen en het topic proberen te neukenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik volg ook geen serie.![]()
Still alive and kicking though.
[..]
Nee.
[..]
Nee, omdat het gaat over een of andere romantische kut film/serie/whatever, sukkel met je vooroordelen.
Nee, want ik weet dat je het serieus bedoelde.quote:
[..]
Ken ik jou?quote:
Pubertjequote:
ik kijk tvd alleen nog maar voor damon en elenaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik volgde TVD maar vond het niets, betekent niet dat ik topic kut vind. Was dat zou dan zou ik nu met mijn laptop in bed liggen en het topic proberen te neuken
NIET SPOILEN OVER TWDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
Krul wat vond je van de nieuwe TWD aflevering? Ik vond hem maar matig.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijkenMaar doe ik morgen wel.
je bent zelf damage controlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat je het serieus bedoelde.
Damage control
mwuah 7/10. MAAR DIE SNEAK PEEK VAN VOLGENDE WEEKquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
Krul wat vond je van de nieuwe TWD aflevering? Ik vond hem maar matig.
Elena is mooi maar om voor haar te blijven kijken, neuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kijk tvd alleen nog maar voor damon en elena![]()
Die kijk ik dus echt nooit he.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mwuah 7/10. MAAR DIE SNEAK PEEK VAN VOLGENDE WEEK
Achja mijn voorkeur gaat ook wel ergens anders naar uit, maar ik kan prima meelullen. Denk ook niet dat veel mensen de films hebben gezien die ik in mijn leven heb gekeken, dus ook niet echt een onderwerp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik volgde TVD maar vond het niets, betekent niet dat ik topic kut vind. Was dat zou dan zou ik nu met mijn laptop in bed liggen en het topic proberen te neuken
ik begin het sinds gisteren te worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Het moment dat je verkouden bent en eigenlijk niks meer smaakt.
die ene die bier over je heen gooide?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
ik heb zaterdag agressief een amerikaanse chick in breda gefixt
#swag
om maar van topique te veranderen
ik kijk dan ook voor damonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Elena is mooi maar om voor haar te blijven kijken, neuh
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die ene die bier over je heen gooide?
een serie kijken voor een characterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kijk dan ook voor damon
Ja inderdaad, nog zo'n domme retenlikker in dit vercrackte topic.quote:
tjaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
een serie kijken voor een character
Same here. Neus zit vandaag hele dag alweer vol, kan blijven snuiten maar is zo weer volquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik begin het sinds gisteren te worden.
TVD, TWD. Niet heel veel verschil? En het ging net over The Vampire Diaries. Weet ik veel dat het ineens over The Walking Dead gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jezus ama kijk naar de begin letters
slaaplekker jongenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nog zo'n domme retenlikker in dit vercrackte topic.
Ik stop met posten in Stoners vanaf nu want pfff
En nee, dit is geen 'drama', dit is serieus. Stoners is kut nu. Chalaz
Oke nou doei he hahahah ;pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beter kijken schatjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here. Neus zit vandaag hele dag alweer vol, kan blijven snuiten maar is zo weer volFack!
[..]
TVD, TWD. Niet heel veel verschil? En het ging net over The Vampire Diaries. Weet ik veel dat het ineens over The Walking Dead gaat!
Oi, niet zo'n grote mond tegen mijn fokpoolquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tot morgen ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds overquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat het namelijk over TVD ging..
Damon is die ene gast uit Lost die de broer speelt van Shannon (Maggie Grace)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kijk dan ook voor damon
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, niet zo'n grote mond tegen mijn fokpool
Jaaaaaa Boone!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over
[..]
Damon is die ene gast uit Lost die de broer speelt van Shannon (Maggie Grace)Hij is wel knap ja, nohommo
Nee, je snapt het niet. Ik kom echt niet meer terug. Misschien kom ik weer kijken over een paar maandjes ofzo. Groetjensquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HEEEEEH. Ik raak hier zo hard in de war. Wat is dat met die zombies dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Sardu het volgende:
Ik deed trouwens een poging om the walking dead te kijken. Romantische vampieren
prima, maar maak er niet zo'n drama vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ik kom echt niet meer terug. Misschien kom ik weer kijken over een paar maandjes ofzo. Groetjens
Ik hou nog wel contact met de wél aardige mensen van Stoners.
En vanaf nu sluit ik FOK! echt af.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop hetmeer gore meer bloed
dat denk ik sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja supersaai met veel te veel drama.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HEEEEEH. Ik raak hier zo hard in de war. Wat is dat met die zombies dan?
Ze lopen te lullenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
The walking dead, heb ze alleen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
vampire diarrheas is met zombiesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
jep! ik zou hem zo hard doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over
[..]
Damon is die ene gast uit Lost die de broer speelt van Shannon (Maggie Grace)Hij is wel knap ja, nohommo
Zal vast wel iets in zijn real life en reageert het hier af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
En ik snap ook niet wat er met Uns is?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
vampire diarrheas is met zombies
walkin dead is met neukend vampieren
einde van het jaar nadertquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jep! ik zou hem zo hard doen
Ja hijquote:
Het gaat nog steeds over vampierenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu raak ik in de war. Vampieren of zombies?
Ach meid toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ik kom echt niet meer terug. Misschien kom ik weer kijken over een paar maandjes ofzo. Groetjens
Ik hou nog wel contact met de wél aardige mensen van Stoners.
En vanaf nu sluit ik FOK! echt af.
Qft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
prima, maar maak er niet zo'n drama van
quote:
Sowieso als je je daar over druk maakt. Het gaat al weken nog maar weinig over drugs/smoke/wiet etcquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Stoners is kut volgens Uns omdat we over TVD praten?Hihi..
Na het gaat hier nog best wel regelmatig over drugs en smoken? Maar ook de chille dingen die je er bij kunt doen zoals serie's kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso als je je daar over druk maakt. Het gaat al weken nog maar weinig over drugs/smoke/wiet etc
Ja maar niet zoveel meer als in het beginquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het gaat hier nog best wel regelmatig over drugs en smoken? Maar ook de chille dingen die je er bij kunt doen zoals serie's kijken
Idd, ik vind het wel leuk als er een onderwerp is waar iedereen over mee kan praten. Als je het geen leuk onderwerp vind moet je over iets anders beginnen wat je wel interessant vindquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef Viro het volgende:
Dafuq, gaat het een keer niet over drama maar een onderwerp waar meesten uit het topic over kunnen meelullen dan is het niet goed
gvdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen bij het zoeken van dat liedje!
Alsof de koffieslowchat alleen maar over koffie gaat, of grtdojw alleen maar over het nutteloos aanwezig zijn op kantoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het gaat hier nog best wel regelmatig over drugs en smoken? Maar ook de chille dingen die je er bij kunt doen zoals serie's kijken
Idd, je bent niet verplicht ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Idd, ik vind het wel leuk als er een onderwerp is waar iedereen over mee kan praten. Als je het geen leuk onderwerp vind moet je over iets anders beginnen wat je wel interessant vind
Bedankt voor dit bericht man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
ik heb geleerd dat amerikaanse exchange studentjes brabantse hotseknots lalala muziek kunnen waarderen
ik gok dat het komt omdat ze het niet kunnen verstaan
einde bericht
in de vbl sc is er een (ongeschreven) regel dat het juist zo min mogelijk over voetbal moet gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof de koffieslowchat alleen maar over koffie gaat, of grtdojw alleen maar over het nutteloos aanwezig zijn op kantoor.![]()
Ben blij dat we eindelijk users hebben die een beetje gesprekken voeren in plaats van posts met 'heeuejeeuej ik ben kk skaffa g.'
Kom maar hier met die zooi, ik heb wel creme.quote:
Klinkt een beetje als Vas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof de koffieslowchat alleen maar over koffie gaat, of grtdojw alleen maar over het nutteloos aanwezig zijn op kantoor.![]()
Ben blij dat we eindelijk users hebben die een beetje gesprekken voeren in plaats van posts met 'heeuejeeuej ik ben kk skaffa g.'
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom maar hier met die zooi, ik heb wel creme.
Haha idd. Ik praat vaak wel over dingen die ik doe in combinatie met blowen, oals TVD, ik smoke graag jointjes als ik een leuke serie kijk. Maar ik zie dit gewoon als een plek waar ik met leuke mensen kan praten en gewoon mijn stonende onzin kwijt kan (ensoms serieuze dingen)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil het er zelfs nog wel met mijn knieholtes inwrijven alszijnde een echte cremespoeling.quote:
morgen rotterdam cs, ben er rond 12'en een paar minuten om over te stappenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom vriend, trap Ik je met mijn wulfjugend maten helemaal de tyfus in
hard gewordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil het er zelfs nog wel met mijn knieholtes inwrijven alszijnde een echte cremespoeling.![]()
Oh, ik probeer eigenlijk alleen vrienden te maken en stiekem Veer en Snow hosselen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha idd. Ik praat vaak wel over dingen die ik doe in combinatie met blowen, oals TVD, ik smoke graag jointjes als ik een leuke serie kijk. Maar ik zie dit gewoon als een plek waar ik met leuke mensen kan praten en gewoon mijn stonende onzin kwijt kan (ensoms serieuze dingen)
moet gewoon werken morgen. Zon fortuin krijg je niet zomaar bij elkaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen rotterdam cs, ben er rond 12'en een paar minuten om over te stappen
je kapper zal wel duur zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet gewoon werken morgen. Zon fortuin krijg je niet zomaar bij elkaar
Mag mijn FL tientje dan op Mur? Denk niet dat Uns nog terug komt om te armworstelen met FL.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen rotterdam cs, ben er rond 12'en een paar minuten om over te stappen
Dit dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha idd. Ik praat vaak wel over dingen die ik doe in combinatie met blowen, oals TVD, ik smoke graag jointjes als ik een leuke serie kijk. Maar ik zie dit gewoon als een plek waar ik met leuke mensen kan praten en gewoon mijn stonende onzin kwijt kan (ensoms serieuze dingen)
is goed hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag mijn FL tientje dan op Mur? Denk niet dat Uns nog terug komt om te armworstelen met FL.
daarom pas je ook zo goed in de groepquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik probeer eigenlijk alleen vrienden te maken en stiekem Veer en Snow hosselen.![]()
![]()
Whehe, ik lees op dit moment een stuk of 5 boeken door elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Viro het volgende:
Ik ga maar mijn bed knuffelen en proberen wat te lezen. Probeer sinds begin januari een boek uit te lezen, maar val telkens na een paar bladzijdes lezen in slaap![]()
Met een beetje rohypnol is dat wel voor elkaar te krijgen. Protips mogen altijd in DM.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom pas je ook zo goed in de groep
Tevens, als je nou ooit toevallig veer ziet slapen, weet Ik exact wat je moet doen
Shit, ben niet veiligquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik probeer eigenlijk alleen vrienden te maken en stiekem Veer en Snow hosselen.![]()
![]()
Neh, ik spam ook maar van me af en ben gewoon een verschrikkelijke stoner.
80 euro voor het bijwerken van je dreads?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
80 Eur. En moet nog keertje de laatste dingetjes.
de teringquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
18:00 uur haarlemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
is goed hoor
hij komt niet opdagen is hier boven te lezen
Shut the fuck upquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom pas je ook zo goed in de groep
Tevens, als je nou ooit toevallig veer ziet slapen, weet Ik exact wat je moet doen
wtf mijn halve haar blonderen+verven+wassen+knippen was nog goedkoperquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
10tje per uurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
80 euro voor het bijwerken van je dreads?
het is tijd om te slapen als een blanke gozer met dreads van bijna 2 meter wil afspreken in een stadquote:
Oh geen zorgen, snöwie is nog altijd de bottom bitch.quote:
Wow.. zolang om je dreads bij te werken.. Hoelang zit er tussen zeg maar (hoeveel weken/maanden)? Voordat je ze laat bijwerken.quote:
ga Ik zo aan denken wanneer Ik over jouw uitgeprinte gezichtje heenkomquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut the fuck upHappened zaterdagnacht
Tss, ik wil all or nothing zijn, dus zo hoeft het van mij niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh geen zorgen, snöwie is nog altijd de bottom bitch.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is tijd om te slapen als een blanke gozer met dreads van bijna 2 meter wil afspreken in een stad
trusten
Ieh doe normaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga Ik zo aan denken wanneer Ik over jouw uitgeprinte gezichtje heenkom
Dan schudden we de (2) kaarten nog een keer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tss, ik wil all or nothing zijn, dus zo hoeft het van mij niet meer hoor
was wel ff geledenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow.. zolang om je dreads bij te werken.. Hoelang zit er tussen zeg maar (hoeveel weken/maanden)? Voordat je ze laat bijwerken.
Wow 2 jaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
was wel ff geledenbijna 2 jaar denk Ik? En tussendoor nog een paar chicks die wel een beetje hebbem geprobeerd, lief en hielp wel wat, maar is toch anders Dan door iemand die ze zelf ook heeft
Mensen die mij altijd dreads aan willen smeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
Oneetussendoor ook nog een andere chick, maar dat bleef niet zo Lang zitten, het zag er superstrak uit maar was na eeb paar dagen weer los. Die was wel veel goedkoper, 30 EU. En wat lijntjes coke
met jouw haar is maken een fractie vam het werk wat deze bij mij heeft moeten doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mensen die mij altijd dreads aan willen smeren.![]()
Die zijn ook altijd in staat om het voor een lijn of een joint te doen.
Maar het zijn nooit mooie vrouwen die even 10 uur aan je haar willen zitten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
met jouw haar is maken een fractie vam het werk wat deze bij mij heeft moeten doen
juist altijd bij mij, je Kent de foute vrouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar het zijn nooit mooie vrouwen die even 10 uur aan je haar willen zitten.![]()
Volgens mij is het gewoon een kwestie van 2 weken niet wassen. Heb nu soms al aardige plukken als ik 3 dagen aan het dwalen ben geweest.
Dan is het aan jou om me binnenkort eens te introduceren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist altijd bij mij, je Kent de foute vrouwen
Borstelen? Wasda?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
En juist veel wassen en stoppen met borstelen zou bij jou werken ja
Neh, die spreek ik te weinig en ik ben altijd op verkeerde plekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat je al vorderingen maakte met die ene?
Die zijn juist het lekkerstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
Heeft er iemand alle witte chocoladepepernoten uit de zak lopen vreten.![]()
dat is wel eentje waarvoor Ik naar goa zou gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, die spreek ik te weinig en ik ben altijd op verkeerde plekken.![]()
Binnenkort maar eens goafeesten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel vertel.
* Amarantha is nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, die spreek ik te weinig en ik ben altijd op verkeerde plekken.![]()
ik waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
Heeft er iemand alle witte chocoladepepernoten uit de zak lopen vreten.![]()
quote:
Totdat je op die goa eens goed om je heen kijkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is wel eentje waarvoor Ik naar goa zou gaan
quote:
Komt omdat ie gekapt is met roken.quote:
jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook degene die alle brownie cookies van de aldi heeft lopen kanen?
HATERS GAAN HATENquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
krul je had al deel 1 van de miniserie van BSG kunnen kijken, ga dan slapen tut!
Dat gaan we de volgende meet maar eens rechttrekken.quote:
Nee eigenlijk heb ik niks opgegetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaan we de volgende meet maar eens rechttrekken.![]()
Zombie gespot in TWDkomt de aftiteling.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik niks opgegetenMaar nu heb ik trek in chocolade pepernoten en brownies
Je gaat gewoon over de knie de volgende meet.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Je gaat gewoon over de knie de volgende meet.![]()
Ik trek wel iets vampierigs aan en doen we net of we een scene uit je favo serie naspelen.quote:
als je even hot bent als damon; dealquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik trek wel iets vampierigs aan en doen we net of we een scene uit je favo serie naspelen.
Ik durf niet meer in de OP te kijken, sinds de laatste poging me zover kreeg dat ik met een koffielepel in mijn oogbal zat te wroeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je even hot bent als damon; deal
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in de OP te kijken, sinds de laatste poging me zover kreeg dat ik met een koffielepel in mijn oogbal zat te wroeten.![]()
Van wat ik nog weet ben ik op zijn minst net zo goed. Kaaklijn, vampiertanden alles! Met een krullebol op de koop toe.
Plus de quote van snöwie in mijn sig natuurlijk.quote:
"vriendelijk gezicht" klinkt als een aardige manier om te zeggen dat je lelijk bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Plus de quote van snöwie in mijn sig natuurlijk.
Zo mag jij het ook interpreteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
"vriendelijk gezicht" klinkt als een aardige manier om te zeggen dat je lelijk bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Best aardig in deze state of beingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En opgelost.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Moet je rechtershift inhouden en dan linkershift + ctrl (terwijl je dus de rechtershift indrukt)
Niet helemaal mijn type.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:21 schreef Sardu het volgende:
Ah, nog 5 posts en dan kan ik eindelijk de OP weer in ere herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |