quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben in de serie stiekem net iets meer voor Stefan
Mja, qua sexyness zitten ze beide wel op één lijn voor me, maar ik vond de liefde tussen E en S zo ''epic''quote:
Ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij battlestar galactica al gezien?
is die andere serie wat als prequel? Caprica. En nog zo'n film over de Pegasus, maar dat leek mij niet zo dus heb ik even geskipt.quote:
Caprica ben ik niet gaan kijken. Pegasus volgens mij nog wel gezien. ik moet wel zeggen dat de eerste twee seizoenen wel echt het sterkste waren, maar S3 en 4 zijn verder niet slechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
is die andere serie wat als prequel? Caprica. En nog zo'n film over de Pegasus, maar dat leek mij niet zo dus heb ik even geskipt.![]()
Ben nu begin seizoen 4.
ik had wel een aantal dingen iets te snel doorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Caprica ben ik niet gaan kijken. Pegasus volgens mij nog wel gezien. ik moet wel zeggen dat de eerste twee seizoenen wel echt het sterkste waren, maar S3 en 4 zijn verder niet slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 23:50:43 ]
Nee gewoon neequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, qua sexyness zitten ze beide wel op één lijn voor me, maar ik vond de liefde tussen E en S zo ''epic''![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had wel een aantal dingen iets te snel doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over grindhouse gesproken, film was ook best wel vermakkelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Van toen ik nog elke week de mediamarkt plunderde op zoek naar gure b-films en slechte grindhouse. Soms kom je dan pareltjes tegen.
oke manquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga de mini-serie (2 eps van 1.5 uur) van battlestar galactica kijken ipv zinloze gifjes opzoekenquote:
nee moet zo slapenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga de mini-serie (2 eps van 1.5 uur) van battlestar galactica kijken ipv zinloze gifjes opzoeken
je zult geen spijt krijgen
Ik moet echt gaan kijken maar ben pas aflevering 5 van seizoen 1quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga de mini-serie (2 eps van 1.5 uur) van battlestar galactica kijken ipv zinloze gifjes opzoeken
je zult geen spijt krijgen
Kan niet heb s'middags afsprakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen gewoon alles 3 uur later doen, kan prima
het is het waard voor delenaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet echt gaan kijken maar ben pas aflevering 5 van seizoen 1
Gurl pleasequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh god.. Delenaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
het is het waard voor delena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |