Omdat jij geen serie volgt? GTST is ook een seriequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is dit een kut topic geworden, zeg.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer centraal in de aandacht staat.
quote:
Ik heb Star Trek Enterprise stuk of vijf keer gezien en ER al drie keer maar zou het zo weer kunnen kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat wordt dan de derde keerEn is nooit zo leuk als de eerste keer
Nee.quote:
Nee, omdat het gaat over een of andere romantische kut film/serie/whatever, sukkel met je vooroordelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer centraal in de aandacht staat.
Ik volg ook geen serie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij geen serie volgt? GTST is ook een serie
wat ga je stoer doen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, omdat het gaat over een of andere romantische kut film/serie/whatever, sukkel met je vooroordelen.
Ja flikker op jonge mongool met zulke kut uitsprakenquote:
brabo vechtpartijquote:
13:00 CS EINDJE JONGUHquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja flikker op jonge mongool met zulke kut uitspraken
Moet ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat jij geen serie volgt? GTST is ook een serie
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
10 euro op FLquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
brabo vechtpartij
even unibetje zetten
[..]
13:00 CS EINDJE JONGUH
Ik volgde TVD maar vond het niets, betekent niet dat ik topic kut vind. Was dat zou dan zou ik nu met mijn laptop in bed liggen en het topic proberen te neukenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik volg ook geen serie.![]()
Still alive and kicking though.
[..]
Nee.
[..]
Nee, omdat het gaat over een of andere romantische kut film/serie/whatever, sukkel met je vooroordelen.
Nee, want ik weet dat je het serieus bedoelde.quote:
[..]
Ken ik jou?quote:
Pubertjequote:
ik kijk tvd alleen nog maar voor damon en elenaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik volgde TVD maar vond het niets, betekent niet dat ik topic kut vind. Was dat zou dan zou ik nu met mijn laptop in bed liggen en het topic proberen te neuken
NIET SPOILEN OVER TWDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
Krul wat vond je van de nieuwe TWD aflevering? Ik vond hem maar matig.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijkenMaar doe ik morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |