Ik vind Damon knapper.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gurl please![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt niet lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gurl please![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik verklap niksquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god.. DelenaHoe lang duurt het voor dat de liefde van die twee eraf gaat spatten?
zeg het afquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan niet heb s'middags afspraken
Jawel zegquote:
Zeker wel, maar ik zat meer in dit soort pulpquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Over grindhouse gesproken, film was ook best wel vermakkelijkQuentin Tarantino
tja wat noem jij het begin? want het bouwt langzaam op zegmaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel zegIk wil weten hoelang ik moet kijken voor ik delena zie. Verder wil ik niks weten haha
Ik vind ze allebei op hun manier enorm sexy. 2 Totaal verschillende types. Maar in het verhaal zelf ben ik toch altijd trouw gebleven aan Stefan. He was the firstquote:
Iew neeh manquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet lekkerEen beetje edward achtig (twilight)
Goeie vraag. Het toppunt van hun liefde/romance?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja wat noem jij het begin? want het bouwt langzaam op zegmaar
Pff ik wou dat ik de hele vampire diaries nog moest kijken man..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
22 afleveringen per seizoen. 3 seizoenen op netflix.. heb nog wel even wat te doen
Gewoon nog een keer kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pff ik wou dat ik de hele vampire diaries nog moest kijken man..
Dat is einde seizoen 3 wel denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het toppunt van hun liefde/romance?
Ik vind het echt niks hoor, maar aan de ene kant als ik bij ben moet ik wachttenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pff ik wou dat ik de hele vampire diaries nog moest kijken man..
hoe gaat het met je toelating op een school?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
22 afleveringen per seizoen. 3 seizoenen op netflix.. heb nog wel even wat te doen
Oh. Ik ben in het begin van seizoen 1.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is einde seizoen 3 wel denk ik
Nog niks gehoord, ik zou binnen 2 weken bericht krijgen. Zal deze week wel worden dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe gaat het met je toelating op een school?
doe er wat aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is dit een kut topic geworden, zeg.
Dat wordt dan de derde keerquote:
ondertussen gebeurd er wel shit tussen hun hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Ik ben in het begin van seizoen 1.!!!
Omdat jij niet meer centraal in de aandacht staat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is dit een kut topic geworden, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |