dat is wel eentje waarvoor Ik naar goa zou gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, die spreek ik te weinig en ik ben altijd op verkeerde plekken.![]()
Binnenkort maar eens goafeesten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel vertel.
* Amarantha is nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, die spreek ik te weinig en ik ben altijd op verkeerde plekken.![]()
ik waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
Heeft er iemand alle witte chocoladepepernoten uit de zak lopen vreten.![]()
quote:
Totdat je op die goa eens goed om je heen kijkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is wel eentje waarvoor Ik naar goa zou gaan
quote:
Komt omdat ie gekapt is met roken.quote:
jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook degene die alle brownie cookies van de aldi heeft lopen kanen?
HATERS GAAN HATENquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:00 schreef FL_Freak het volgende:
krul je had al deel 1 van de miniserie van BSG kunnen kijken, ga dan slapen tut!
Dat gaan we de volgende meet maar eens rechttrekken.quote:
Nee eigenlijk heb ik niks opgegetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaan we de volgende meet maar eens rechttrekken.![]()
Zombie gespot in TWDkomt de aftiteling.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb ik niks opgegetenMaar nu heb ik trek in chocolade pepernoten en brownies
Je gaat gewoon over de knie de volgende meet.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Je gaat gewoon over de knie de volgende meet.![]()
Ik trek wel iets vampierigs aan en doen we net of we een scene uit je favo serie naspelen.quote:
als je even hot bent als damon; dealquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik trek wel iets vampierigs aan en doen we net of we een scene uit je favo serie naspelen.
Ik durf niet meer in de OP te kijken, sinds de laatste poging me zover kreeg dat ik met een koffielepel in mijn oogbal zat te wroeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
als je even hot bent als damon; deal
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in de OP te kijken, sinds de laatste poging me zover kreeg dat ik met een koffielepel in mijn oogbal zat te wroeten.![]()
Van wat ik nog weet ben ik op zijn minst net zo goed. Kaaklijn, vampiertanden alles! Met een krullebol op de koop toe.
Plus de quote van snöwie in mijn sig natuurlijk.quote:
"vriendelijk gezicht" klinkt als een aardige manier om te zeggen dat je lelijk bentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Plus de quote van snöwie in mijn sig natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |