Ieh doe normaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga Ik zo aan denken wanneer Ik over jouw uitgeprinte gezichtje heenkom
Dan schudden we de (2) kaarten nog een keer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tss, ik wil all or nothing zijn, dus zo hoeft het van mij niet meer hoor
was wel ff geledenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow.. zolang om je dreads bij te werken.. Hoelang zit er tussen zeg maar (hoeveel weken/maanden)? Voordat je ze laat bijwerken.
Wow 2 jaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
was wel ff geledenbijna 2 jaar denk Ik? En tussendoor nog een paar chicks die wel een beetje hebbem geprobeerd, lief en hielp wel wat, maar is toch anders Dan door iemand die ze zelf ook heeft
Mensen die mij altijd dreads aan willen smeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
Oneetussendoor ook nog een andere chick, maar dat bleef niet zo Lang zitten, het zag er superstrak uit maar was na eeb paar dagen weer los. Die was wel veel goedkoper, 30 EU. En wat lijntjes coke
met jouw haar is maken een fractie vam het werk wat deze bij mij heeft moeten doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mensen die mij altijd dreads aan willen smeren.![]()
Die zijn ook altijd in staat om het voor een lijn of een joint te doen.
Maar het zijn nooit mooie vrouwen die even 10 uur aan je haar willen zitten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
met jouw haar is maken een fractie vam het werk wat deze bij mij heeft moeten doen
juist altijd bij mij, je Kent de foute vrouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar het zijn nooit mooie vrouwen die even 10 uur aan je haar willen zitten.![]()
Volgens mij is het gewoon een kwestie van 2 weken niet wassen. Heb nu soms al aardige plukken als ik 3 dagen aan het dwalen ben geweest.
Dan is het aan jou om me binnenkort eens te introduceren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist altijd bij mij, je Kent de foute vrouwen
Borstelen? Wasda?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
En juist veel wassen en stoppen met borstelen zou bij jou werken ja
Neh, die spreek ik te weinig en ik ben altijd op verkeerde plekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht dat je al vorderingen maakte met die ene?
Die zijn juist het lekkerstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
Heeft er iemand alle witte chocoladepepernoten uit de zak lopen vreten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |