moet gewoon werken morgen. Zon fortuin krijg je niet zomaar bij elkaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen rotterdam cs, ben er rond 12'en een paar minuten om over te stappen
je kapper zal wel duur zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet gewoon werken morgen. Zon fortuin krijg je niet zomaar bij elkaar
Mag mijn FL tientje dan op Mur? Denk niet dat Uns nog terug komt om te armworstelen met FL.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen rotterdam cs, ben er rond 12'en een paar minuten om over te stappen
Dit dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha idd. Ik praat vaak wel over dingen die ik doe in combinatie met blowen, oals TVD, ik smoke graag jointjes als ik een leuke serie kijk. Maar ik zie dit gewoon als een plek waar ik met leuke mensen kan praten en gewoon mijn stonende onzin kwijt kan (ensoms serieuze dingen)
is goed hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag mijn FL tientje dan op Mur? Denk niet dat Uns nog terug komt om te armworstelen met FL.
daarom pas je ook zo goed in de groepquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik probeer eigenlijk alleen vrienden te maken en stiekem Veer en Snow hosselen.![]()
![]()
Whehe, ik lees op dit moment een stuk of 5 boeken door elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Viro het volgende:
Ik ga maar mijn bed knuffelen en proberen wat te lezen. Probeer sinds begin januari een boek uit te lezen, maar val telkens na een paar bladzijdes lezen in slaap![]()
Met een beetje rohypnol is dat wel voor elkaar te krijgen. Protips mogen altijd in DM.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom pas je ook zo goed in de groep
Tevens, als je nou ooit toevallig veer ziet slapen, weet Ik exact wat je moet doen
Shit, ben niet veiligquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik probeer eigenlijk alleen vrienden te maken en stiekem Veer en Snow hosselen.![]()
![]()
Neh, ik spam ook maar van me af en ben gewoon een verschrikkelijke stoner.
80 euro voor het bijwerken van je dreads?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
80 Eur. En moet nog keertje de laatste dingetjes.
de teringquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
18:00 uur haarlemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
is goed hoor
hij komt niet opdagen is hier boven te lezen
Shut the fuck upquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom pas je ook zo goed in de groep
Tevens, als je nou ooit toevallig veer ziet slapen, weet Ik exact wat je moet doen
wtf mijn halve haar blonderen+verven+wassen+knippen was nog goedkoperquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
10tje per uurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
80 euro voor het bijwerken van je dreads?
het is tijd om te slapen als een blanke gozer met dreads van bijna 2 meter wil afspreken in een stadquote:
Oh geen zorgen, snöwie is nog altijd de bottom bitch.quote:
Wow.. zolang om je dreads bij te werken.. Hoelang zit er tussen zeg maar (hoeveel weken/maanden)? Voordat je ze laat bijwerken.quote:
ga Ik zo aan denken wanneer Ik over jouw uitgeprinte gezichtje heenkomquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut the fuck upHappened zaterdagnacht
Tss, ik wil all or nothing zijn, dus zo hoeft het van mij niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh geen zorgen, snöwie is nog altijd de bottom bitch.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is tijd om te slapen als een blanke gozer met dreads van bijna 2 meter wil afspreken in een stad
trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |