Na het gaat hier nog best wel regelmatig over drugs en smoken? Maar ook de chille dingen die je er bij kunt doen zoals serie's kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso als je je daar over druk maakt. Het gaat al weken nog maar weinig over drugs/smoke/wiet etc
Ja maar niet zoveel meer als in het beginquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het gaat hier nog best wel regelmatig over drugs en smoken? Maar ook de chille dingen die je er bij kunt doen zoals serie's kijken
Idd, ik vind het wel leuk als er een onderwerp is waar iedereen over mee kan praten. Als je het geen leuk onderwerp vind moet je over iets anders beginnen wat je wel interessant vindquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef Viro het volgende:
Dafuq, gaat het een keer niet over drama maar een onderwerp waar meesten uit het topic over kunnen meelullen dan is het niet goed
gvdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen bij het zoeken van dat liedje!
Alsof de koffieslowchat alleen maar over koffie gaat, of grtdojw alleen maar over het nutteloos aanwezig zijn op kantoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het gaat hier nog best wel regelmatig over drugs en smoken? Maar ook de chille dingen die je er bij kunt doen zoals serie's kijken
Idd, je bent niet verplicht ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Idd, ik vind het wel leuk als er een onderwerp is waar iedereen over mee kan praten. Als je het geen leuk onderwerp vind moet je over iets anders beginnen wat je wel interessant vind
Bedankt voor dit bericht man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
ik heb geleerd dat amerikaanse exchange studentjes brabantse hotseknots lalala muziek kunnen waarderen
ik gok dat het komt omdat ze het niet kunnen verstaan
einde bericht
in de vbl sc is er een (ongeschreven) regel dat het juist zo min mogelijk over voetbal moet gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof de koffieslowchat alleen maar over koffie gaat, of grtdojw alleen maar over het nutteloos aanwezig zijn op kantoor.![]()
Ben blij dat we eindelijk users hebben die een beetje gesprekken voeren in plaats van posts met 'heeuejeeuej ik ben kk skaffa g.'
Kom maar hier met die zooi, ik heb wel creme.quote:
Klinkt een beetje als Vas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof de koffieslowchat alleen maar over koffie gaat, of grtdojw alleen maar over het nutteloos aanwezig zijn op kantoor.![]()
Ben blij dat we eindelijk users hebben die een beetje gesprekken voeren in plaats van posts met 'heeuejeeuej ik ben kk skaffa g.'
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom maar hier met die zooi, ik heb wel creme.
Haha idd. Ik praat vaak wel over dingen die ik doe in combinatie met blowen, oals TVD, ik smoke graag jointjes als ik een leuke serie kijk. Maar ik zie dit gewoon als een plek waar ik met leuke mensen kan praten en gewoon mijn stonende onzin kwijt kan (ensoms serieuze dingen)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil het er zelfs nog wel met mijn knieholtes inwrijven alszijnde een echte cremespoeling.quote:
morgen rotterdam cs, ben er rond 12'en een paar minuten om over te stappenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom vriend, trap Ik je met mijn wulfjugend maten helemaal de tyfus in
hard gewordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil het er zelfs nog wel met mijn knieholtes inwrijven alszijnde een echte cremespoeling.![]()
Oh, ik probeer eigenlijk alleen vrienden te maken en stiekem Veer en Snow hosselen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha idd. Ik praat vaak wel over dingen die ik doe in combinatie met blowen, oals TVD, ik smoke graag jointjes als ik een leuke serie kijk. Maar ik zie dit gewoon als een plek waar ik met leuke mensen kan praten en gewoon mijn stonende onzin kwijt kan (ensoms serieuze dingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |