fireflyquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Sci-fi series tenzij het X-Files of Fringe is
damonquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet niet of TVD voor mannen ook zo leuk is hoor... Maar ik zat er echt helemaal in. Heb in een half jaar tijd alle seizoenen so far 2x gekeken
Battlestar Galactica heeft een sci-fi setting, maar er gebeuren minder sci-fi achtige dingen in als in die series denk ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Sci-fi series tenzij het X-Files of Fringe is
Kijk dat allebei niet maar denk het niet. Het is gewoon een ziek goede serie, zelfs als je niet van het genre houdt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Is het netals X-Files en/of Fringe?
Tjah, vroeger was roken ook gezond en werd het overal aangeprezen. Ik kan me nog herinneren dat mijn huisarts gezellig zat te paffen in zijn praktijk. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat e-paffen lijkt opeens aangeprezen te worden als de nieuwe 2 ons groente per dag en ik ben sceptisch.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou en
Ik weet zeker dat die 10 stofjes die erin zitten waarvan echt 9 niet kankerverwekkend zijn (behalve misschien formaldehyde, weet niet of dat erin zit) beter zijn dan 4000 stofjes in peuken waarvan 60 kankerverwekkend
Maar toch, ik rook met 0mg nicotine, maar de handeling is hetzelfde, dus verder niet echt behoefte aan een echte sigaret + ik kick af.
[..]
Achja, erger dan een sigaret?
Lijkt me haast onmogelijk met alle troep die erin zit en erin gesmeten is.
En mensen die al 50 jaar roken en al 3 jaar zijn overgestapt ofzo op een e-sigaret hebben veel minder zwarte longen (before & after), veel beter reuk vermogen, energie, etc. Dus als dat ook zo bij mij is luister ik gewoon naar mijn fysieke lichaam.
Het is zo onterecht gecancelledquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat de beste serie(s) ooit het wel langer volhouden dan 1 seizoen
Alleen eerste seizoen gezien en in het begin van het 2e seizoen afgehaakt. Ik ben tevreden zo en kan het ook nog een goede serie noemen.quote:
goede redenatie welquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is zo onterecht gecancelledDaar is sowieso iedereen die het gezien heeft het mee eens. Uiteindelijk was de vraag naar een vervolg zo groot dat er een film is gemaakt speciaal voor de fans
het gezeik over het einde is imo onterechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alleen eerste seizoen gezien en in het begin van het 2e seizoen afgehaakt. Ik ben tevreden zo en kan het ook nog een goede serie noemen.
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
het gezeik over het einde is imo onterecht
Tja ik moet nog de eerste persoon tegenkomen die firefly een kut serie vond, heeft ook niet voor niks een 9,1 op IMBD. En ik zet het op mijn lijstjequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede redenatie wel
als je firefly zo goed vindt moet je echt battlestar galactica checken![]()
ga (opnieuw) verder kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zalig zijn de onwetenden.![]()
Band of brothers.
Nathan Fillion speelt in de serie. Hij zal voor mij altijd Richard Castle zijn, daar ken ik m van en van 2 boys and a girlquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk dat allebei niet maar denk het niet. Het is gewoon een ziek goede serie, zelfs als je niet van het genre houdt.
Firefly (TV Series 2002–2003) - IMDb
Ja maar geen ruimteschepen enzo, dat vind ik het nou niets aan.quote:
ik zag hem ook in castle voor het eerstquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Nathan Fillion speelt in de serie. Hij zal voor mij altijd Richard Castle zijn, daar ken ik m van en van 2 boys and a girl
[..]
Ja maar geen ruimteschepen enzo, dat vind ik het nou niets aan.
bekrompen, maar okayquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Nathan Fillion speelt in de serie. Hij zal voor mij altijd Richard Castle zijn, daar ken ik m van en van 2 boys and a girl
[..]
dat dacht ik totdat ik firefly zagquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen de dvd box van seizoen 1quote:
star trek of star wars?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat dacht ik totdat ik firefly zagEn daarna de nieuwe star trek films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |