Ik ben licht serie verslaafdquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Holy fucking hell, you girl![]()
Ohh ja Arrow zal ik ook gaan 'opsparen'. Maar shit, zoveel series in 1 week kijken vind ik niks manDan zit ik er niet lekker in, zie ik elke keer van elke serie 1 aflevering. Ik volg liever 1 serie tegelijk en dan in één keer alles kunnen checken
Daarom nu een paar per week kijken en de rest opsparen
Ik zal ook nooit weten hoe je al die crap in 1 week wil passen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Holy fucking hell, you girl![]()
Ohh ja Arrow zal ik ook gaan 'opsparen'. Maar shit, zoveel series in 1 week kijken vind ik niks manDan zit ik er niet lekker in, zie ik elke keer van elke serie 1 aflevering. Ik volg liever 1 serie tegelijk en dan in één keer alles kunnen checken
Daarom nu een paar per week kijken en de rest opsparen
Gewoon elke avond 1/2 uurtjes kijken en zondag wat langerquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit weten hoe je al die crap in 1 week wil passen.![]()
shiiiiittttquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kijk nu elke week The vampire diaries, the originals, the walking dead, glee, homeland, downton abbey, arrow, pretty little liars, parks and recreation, castle, once upon a time, sleep hollow, Marvel agents of shield en teen wolf. En lost en prison break maar die zijn niet nu op tv
En nog tijd om hier te komen spammen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon elke avond 1/2 uurtjes kijken en zondag wat langer
Tisk tisk tisk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog lang nietNiet meer mee bezig geweest
steek je ook zoveel tijd in school?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach maar 11 uurtjes per week
Oh snap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
steek je ook zoveel tijd in school?
Ik merk hetquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben licht serie verslaafdArrow en PLL loop ik nu ook mee achter
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb een e-sigaret.
Wil nog wel blijven roken, maar ik wil wel energie, geen hoestbuien, beter kunnen ruiken/proeven, geen kanker, etc.
Ik dacht, e-sigaret is de beste oplossing.
Best leuk zelfs, kan overal roken waar ik wil.
Zelfs in winkels. x)
Tot over een tiental jaar bekend word dat een e-sigaret ook pure kanker is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb een e-sigaret.
Wil nog wel blijven roken, maar ik wil wel energie, geen hoestbuien, beter kunnen ruiken/proeven, geen kanker, etc.
Ik dacht, e-sigaret is de beste oplossing.
Best leuk zelfs, kan overal roken waar ik wil.
Zelfs in winkels. x)
Poging doen tot TWD kijken, eens zien waar iedereen zo lyrisch over is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik merk hetIk had al mijn series afgekeken tot nu. Nu komen overal weer de nieuwe seizoenen van uit, dus ik wil wel opsparen man
Wou het liefst TVD ook opsparen, maar die kan ik niet weerstaan helaas
niet zo vaak meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
En nog tijd om hier te komen spammen.![]()
Damn gurl
[..]
Tisk tisk tisk.
8 uur per dag, ja dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
steek je ook zoveel tijd in school?
ik kom dan overal spoilers tegenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik merk hetIk had al mijn series afgekeken tot nu. Nu komen overal weer de nieuwe seizoenen van uit, dus ik wil wel opsparen man
Wou het liefst TVD ook opsparen, maar die kan ik niet weerstaan helaas
Ik weet niet of TVD voor mannen ook zo leuk is hoor... Maar ik zat er echt helemaal in. Heb in een half jaar tijd alle seizoenen so far 2x gekekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Sardu het volgende:
Poging doen tot TWD kijken, eens zien waar iedereen zo lyrisch over is.
Die vermijd ik dan ook keihardquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kom dan overal spoilers tegen
Ik zit vaak op tumblr (niet het hipster maar het series/films gedeelte) dus dan is dat onmogelijkquote:
ik kies gewoon een (oude) serie uit en begin met kijken, nu alweer een tijdje bezig met battlestar galactica.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:14 schreef Viro het volgende:
Ik loop 7 maanden met series achter, weet je hoe lang ik bezig zal zijn om het in te halen![]()
Nou enquote:
Achja, erger dan een sigaret?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tot over een tiental jaar bekend word dat een e-sigaret ook pure kanker is.
Ik heb niet veel met Sci-fi series tenzij het X-Files of Fringe isquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kies gewoon een (oude) serie uit en begin met kijken, nu alweer een tijdje bezig met battlestar galactica.Hele goede serie.
Begin wel een beetje zombie moe te worden, na de stroom aan films/slappe aftreksels van de afgelopen jaren, maar het is nog wel 1 van mijn favo horror characters.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet niet of TVD voor mannen ook zo leuk is hoor... Maar ik zat er echt helemaal in. Heb in een half jaar tijd alle seizoenen so far 2x gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |