Liever beroerd van de Hohos dan een bounty wegkauwen.quote:
It has a nice ring to it.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Alles is beter dan HoHo genoemd worden
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je had jezelf ook naar een fatsoenlijk stuk snoepgoed kunnen noemen. Hoho's bijvoorbeeld.
Zelden zulke waarheid gehoordquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever beroerd van de Hohos dan een bounty wegkauwen.
Hoho,quote:
Waarheidquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
smaak wel, de geur daarintegen
Met een joint. Goddelijke combo.quote:
True thatquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever beroerd van de Hohos dan een bounty wegkauwen.
Zonde, is nog wel iets wat ik vaak doe voordat ik ga slapen. Lekker in de buitenrust een jointje roken met een halve emmer warme chocolademelk.quote:
Wel van een goed merk. Veel van de huismerkchocolademelk is een belediging voor chocolademelk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zonde, is nog wel iets wat ik vaak doe voordat ik ga slapen. Lekker in de buitenrust een jointje roken met een halve emmer warme chocolademelk.
Meestal gewoon van die korrels in de melk oplossen. Ik heb niet zo vaak een apart pak chocolademelk thuis en melk is er altijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wel van een goed merk. Veel van de huismerkchocolademelk is een belediging voor chocolademelk.
Oh dat is nog beter eigenlijk :pquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meestal gewoon van die korrels in de melk oplossen. Ik heb niet zo vaak een apart pak chocolademelk thuis en melk is er altijd.
Holy fucking hell, you girlquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kijk nu elke week The vampire diaries, the originals, the walking dead, glee, homeland, downton abbey, arrow, pretty little liars, parks and recreation, castle, once upon a time, sleep hollow, Marvel agents of shield en teen wolf. En lost en prison break maar die zijn niet nu op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |