Kan je ze in de ogen aankijken.quote:
Ik hoef t al niet eens als ik chocola niet bliefquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE HEBT GEWOON NOG NOOIT HO HO'S GEPROEFD MAN DIE SHIT IS ZO KONJO LEKKER
Sorry liefje.quote:
Raar mensquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoef t al niet eens als ik chocola niet blief
heldquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Sigaretje roken en dan vuilniszak pakken en eens door de kamer heen gaan
Hey wil je van ons, bounty's, soms bross maken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE HEBT GEWOON NOG NOOIT HO HO'S GEPROEFD MAN DIE SHIT IS ZO KONJO LEKKER
ik snap hem niet en ik lust geen bounty'squote:Op maandag 14 oktober 2013 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey wil je van ons, bounty's, soms bross maken?
Vas en ik zijn zo bounty als fuck dat wij ons vereerd voelen als iemand ons bounty noemtquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap hem niet en ik lust geen bounty's
Om te snoepen heb ik liever een bros dan een bounty. Irl heb ik geen idee want ik ken niet zoveel bountys.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Vas en ik zijn zo bounty als fuck dat wij ons vereerd voelen als iemand ons bounty noemtAls jij ons HoHo's geeft om te eten worden we Nestle bross
oooooooohquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Vas en ik zijn zo bounty als fuck dat wij ons vereerd voelen als iemand ons bounty noemtAls jij ons HoHo's geeft om te eten worden we Nestle bross
NOU JA ZEGquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap hem niet en ik lust geen bounty's
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik normaal ook niet lekker maar wel in bounty
Tjah, je had jezelf ook naar een fatsoenlijk stuk snoepgoed kunnen noemen. Hoho's bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je had jezelf ook naar een fatsoenlijk stuk snoepgoed kunnen noemen. Hoho's bijvoorbeeld.
Watquote:
inderdaadquote:
wtfquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik normaal ook niet lekker maar wel in bounty
Ik kijk nu elke week The vampire diaries, the originals, the walking dead, glee, homeland, downton abbey, arrow, pretty little liars, parks and recreation, castle, once upon a time, sleep hollow, Marvel agents of shield en teen wolf. En lost en prison break maar die zijn niet nu op tvquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lekker he, al die nieuwe seriesIk kijk de nieuwe afleveringen van The Vampire Diaries, The Originals en Sons of Anarchy. Ik spaar The Walking Dead, Homeland en Person of Interest lekker op
Alles is beter dan HoHo genoemd wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je had jezelf ook naar een fatsoenlijk stuk snoepgoed kunnen noemen. Hoho's bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |