kun jij nog op z'n facebook komen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem worden steeds gekker, het gaat niet goed met hem
Verschillende psychische stoornissen iigquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat mankeert hem eigenlijk? Forreal?
Nee dit is gewoon van zn youtubequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
kun jij nog op z'n facebook komen dan?
Ik zag ineens zijn reacties op mijn Facebook niet meer en ik kan 'm ook niet meer vinden als ik naar z'n naam zoek
Kan me niet voorstellen dat hij me geblokt zou hebben, zou niet weten waarom
Ja dat was duidelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verschillende psychische stoornissen iig
Ja joh, post 'ie ineens weer shit op m'n timeline enzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijkIk had ook een keer een heel vaag bericht van hem op facebook terwijl ik hem helemaal niet kende op FOK! ofzo
Mafketel
http://www.usfoodz.nl/sweets-snacks?manufacturer=216quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
VERTEL MIJ WAAR JE HOHO'S KUNT KOPEN EN JE HEBT MIJN LIEFDE VOOR DE REST VAN JE LEVEN
bookmarkedquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
http://www.usfoodz.nl/sweets-snacks?manufacturer=216
![]()
sorry moner![]()
Die link heeft al eens eerder in dit topic gestaan dus hij had het kunnen weten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
Mono doet zo veel moeite voor Twinkies voor mij terwijl ik die blijkbaar al die jaren gewoon online in Nederland had kunnen kopen
Kan je gewoon naar ze toe mailen of twitteren dan komt het de volgende shipment jouw kant op.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:06 schreef Moira. het volgende:
Maar HoHo's staan er niet bij hoorAlleen Twinkies en Cupcakes
Nooit gezienquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die link heeft al eens eerder in dit topic gestaan dus hij had het kunnen weten.
ERMAHFUCKINGGERD DAT WIL IK DAT WIL IK CONTAINERS VOL HOHO'S SPECIAAL VOOR MIJquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan je gewoon naar ze toe mailen of twitteren dan komt het de volgende shipment jouw kant op.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
ERMAHFUCKINGGERD DAT WIL IK DAT WIL IK CONTAINERS VOL HOHO'S SPECIAAL VOOR MIJ
Word al beroerd als ik ernaar kijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUCK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's voor pussiesquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh meh, te chocolade voor mij. Maar ik ken wel zo'n aardbeienrol en dat is wel
De hele dag in kindergeur moeten lopen met kakbroeken en kinderscheetjes en snottebellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |