Dit is wel een beetje zo. Dit kleine avondje heb ik echt al 100 keer mono & moira seks shit gehoordquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar vanwaar die drang om alles zo expliciet op FOK! te zetten
Omdat er geen neuk gegeven wordtquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar vanwaar die drang om alles zo expliciet op FOK! te zetten
Niet te hard roepen, want dat gaat niet passenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wel meer heb ik vernomen. Ama en Uns en Moira ook
_!
één grote Groningenmeet schijnt het te worden
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik was de enige die nuchter was om te rijden toen we vertrokken. Na het moment dat wij de 1ste fok!ker thuis hadden afgezet, besloten er 3 anderen waaronder mono bij die fok!ker gebruik te maken van de wc en zijn bier mee te nemen omdat bier in de auto op was, ging het mis![]()
[..]
Wat nou ego, ik ben gewoon eerlijk
Ja altijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje zo. Dit kleine avondje heb ik echt al 100 keer mono & moira seks shit gehoord.
NEE NIET DOEN, ff gewoon eten maken. anders heb je straks geen honger meer of sta je om 23:00 's avonds weer pas te koken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Vooruit, nog één peuk en dan eens opruimen en afwassen.
Moet ook nog koken, dus voor ik ga eten wordt het wel weer 22.00
Al kan ik wel een begin maken de zak Heinz Ketchup chips die ik heb gekocht voor het eerst in maanden tijd![]()
![]()
Dillema's dillema's
Daar is minder last van als Moirapoly bij elkaar is of elkaar iig niet langer dan 3 dagen hebben gemist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje zo. Dit kleine avondje heb ik echt al 100 keer mono & moira seks shit gehoord.
I know, my friend. I know everything.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:51 schreef Viro het volgende:
[..]
No joke, the story is 1000000000% true. Ask your cuntlubricator, he will confirm the story.
Te laatquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN, ff gewoon eten maken. anders heb je straks geen honger meer of sta je om 23:00 's avonds weer pas te koken.
Ik ga ook zo gewoon ff naar beneden om die hotdogs te maken, anders ga ik ook weer aan de chips ofzo omdat het bij de hand ligt, en heb ik weer niks 'echt' gegeten vandaag
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
I know, my friend. I know everything.
Ik ben net zo zwakquote:
Whehehehe hehehe hequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
Bij mijn eerste ontmoeting met Mono zat aan het eind van de dag zijn mannenvlees in mij.
En toen besloten we dat maar gelijk 3 dagen op rij te doen.
Misschien maar goed dat je niet zoveel blowt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben net zo zwak
Nadat ik bovenstaande had getypt merkte ik op dat ik honger begon te krijgen maar het te koud had om naar beneden te gaan om hotdogs te maken, dus ben inmiddels de laatste 2 HoHo's aan het opeten
't Werd eens tijd, wat een retard.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
HEEFT DANDYBLEU ZIJN FACEBOOK VERWIJDERD?![]()
Pssst, dat kan gewoon in NL en scheelt je verzendskosten en wachttijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
Vaarwel HoHo'sTot over een tijdje, wanneer ik weer een pakketje uit Amerika bestel, maar dan met extra dozen HoHo's
Die filmpjes van hem worden steeds gekker, het gaat niet goed met hemquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:54 schreef Moira. het volgende:
HEEFT DANDYBLEU ZIJN FACEBOOK VERWIJDERD?![]()
VERTEL MIJ WAAR JE HOHO'S KUNT KOPEN EN JE HEBT MIJN LIEFDE VOOR DE REST VAN JE LEVENquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pssst, dat kan gewoon in NL en scheelt je verzendskosten en wachttijd.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem worden steeds gekker, het gaat niet goed met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |