Oneens. De eerste keer was op station Amsterdam Bijlmer ArenA toen ik al plassend de trein uit kwam en mijn blaas in een krantenbak leegde op een vol perronquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
Mijn ontmoeting met Mono was: "Kom je bier drinken?" "ja is goed"
Oja, toen moest ik nog borden en bestek uitladen met Stevenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oneens. De eerste keer was op station Amsterdam Bijlmer ArenA toen ik al plassend de trein uit kwam en mijn blaas in een krantenbak leegde op een vol perron_!
Doe normaalquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
Bij mijn eerste ontmoeting met Mono zat aan het eind van de dag zijn mannenvlees in mij.
En toen besloten we dat maar gelijk 3 dagen op rij te doen.
Op deze manier lijkt het of mijn fallus bij elke eerste ontmoeting van FOK!kers centraal staatquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
Bij mijn eerste ontmoeting met Mono zat aan het eind van de dag zijn mannenvlees in mij.
En toen besloten we dat maar gelijk 3 dagen op rij te doen.
hahaha, ego!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon ja, dan hebben we beiden wat we willen en kunnen we eindelijk doen waar we allebei zo lang naar smachten. Vrouwen...
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oneens. De eerste keer was op station Amsterdam Bijlmer ArenA toen ik al plassend de trein uit kwam en mijn blaas in een krantenbak leegde op een vol perron_!
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op deze manier lijkt het of mijn fallus bij elke eerste ontmoeting van FOK!kers centraal staat
Die meet met jou en de bende in het Vondelpark heb ik mij inderdaad gedragen. Echter de avond zelf niet, ik ging toen naar Zwolle toe en daar ging het ook aardig mis ja.quote:
Wel blij dat Mur en Gib er dan bij zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op deze manier lijkt het of mijn fallus bij elke eerste ontmoeting van FOK!kers centraal staat
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel blij dat Mur en Gib er dan bij zijn.
Hahahahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die meet met jou en de bende in het Vondelpark heb ik mij inderdaad gedragen. Echter de avond zelf niet, ik ging toen naar Zwolle toe en daar ging het ook aardig mis ja.
Veel bier en gekke dingen ja
Omdat monstercockquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar vanwaar die drang om alles zo expliciet op FOK! te zetten
Zeker! Was een leuke korte meet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ach, wel leuk dat je er überhaupt was natuurlijk..
Ik was de enige die nuchter was om te rijden toen we vertrokken. Na het moment dat wij de 1ste fok!ker thuis hadden afgezet, besloten er 3 anderen waaronder mono bij die fok!ker gebruik te maken van de wc en zijn bier mee te nemen omdat bier in de auto op was, ging het misquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet allesss
I take it you were the driver?
Wat nou ego, ik ben gewoon eerlijkquote:
Je weet toch wel dat Moira enorm bescheiden is ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heeft ze anders niet genoemd, busted.
Aww sheeeeetquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wel meer heb ik vernomen. Ama en Uns en Moira ook
_!
één grote Groningenmeet schijnt het te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |