Wie zei dat ik naar jou keek? Ik keek naar de deerne die niet wist wat ze meemaaktequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stiekem wil je het wel, zodat je via de achteruitkijkspiegel kan kijken hoe mijn glanzende fallus in de mond van een dame verdwijnt
En een beetje zodat ze niet de hele achterbank zou vol kotsen met al die nare geluiden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie zei dat ik naar jou keek? Ik keek naar de deerne die niet wist wat ze meemaakte
Goeie poging wel!quote:
Ja staand mikken in de wcpot of weet ik veel wat, zou me zo grappig lijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel echt het jammere aan vrouw zijn, ja.
Ik kan me gewoon bijna dat gevoel inbeeldenMaar ik zal nooit weten hoe het daadwerkelijk voelt om met je piemel te helikopteren
![]()
you spin me right round, baby, right round...
Uberhaupt fucking makkelijk om gewoon overal maar te pissen waar en hoe je wiltquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie poging wel!
[..]
Ja staand mikken in de wcpot of weet ik veel wat, zou me zo grappig lijken
Ik kan met trots zeggen dat mijn eerste ontmoeting met Mono bizar was, maar op een leuke manierquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
En een beetje zodat ze niet de hele achterbank zou vol kotsen met al die nare geluiden.
Haha het lijkt mij ook wel een apart figuur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan met trots zeggen dat mijn eerste ontmoeting met Mono bizar was, maar op een leuke manier![]()
![]()
Neejaneejaneejaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je het al? Ik heb geen ja of nee als antwoord gekregen
Hahahahaha, dit is waarheidquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan met trots zeggen dat mijn eerste ontmoeting met Mono bizar was, maar op een leuke manier![]()
![]()
Even langs de snelweg stoppen omdat wij met zijn allen moesten zeiken en Fok!sters die door de auto dokenquote:
Oh jij weet het?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was die ene keer van die achterbank?
Van na de filmmeet?
jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was die ene keer van die achterbank?
Van na de filmmeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |