Whehe, ik heb daar inmiddels leer uit getrokken. Vroeger was alles verbrand en de aardappels nog rauw.quote:
Dat is ook gewoon een feit, kijk maar maar Mur en Vas. Voordat mijn charme zijn uitwerking had op Mur, maakte Vas nog een kans.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij impliceert dat jij haar weg krijgt van Tchock m.b.v. van je charme. Logisch dat ik dan zo'n conclusie trek...
Kutquote:
In that case..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tss, wie heeft het over sletjes dan?
Gewoon ruwe geile neuqseks
Nu wil ik ook met tetten spelen, alleen heb ik geen tot mijn beschikkingquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, tettenHeerlijk zacht en mjam.
Ik heb deze week pauze.quote:
Ik welquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu wil ik ook met tetten spelen, alleen heb ik geen tot mijn beschikking
Gewoon 150 op de snelweg, hand uit het raam met een zakdoek erin en voelt bijna als tetten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet met mijn eigen godsgeschenken mogen spelen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Mono leg je vrouwmensch snel aan de ketting
Ik vind het altijd voelen alsof je je hand in een kom meel roertquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon 150 op de snelweg, hand uit het raam met een zakdoek erin en voelt bijna als tetten.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon 150 op de snelweg, hand uit het raam met een zakdoek erin en voelt bijna als tetten.
You're making me jelly, thats whyquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet met mijn eigen godsgeschenken mogen spelen?
Kutleven. Ach ik wil ook wel met een piemel helikopteren maar dat kan ik ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, krijg zelden zin aan versgebakken brood als ik aan tetten zit, dat is met die kom meel wel anders.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd voelen alsof je je hand in een kom meel roert
Jij kan tenminste ermee spelen, ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof jij met mijn godsgeschenken zou mogen spelen
Ruilen? Voor beiden een win-winquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kutleven. Ach ik wil ook wel met een piemel helikopteren maar dat kan ik ook niet.
Nee, ik kijk nu via Skype toe hoe ze zichzelf bevredigd met mijn stijve fallus in mijn hand.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Mono leg je vrouwmensch snel aan de ketting
Geen achterbank meer voor jouquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu via Skype toe hoe ze zichzelf bevredigd met mijn stijve fallus in mijn hand.
UJEEELLY UJEEEEEELLYquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij kan tenminste ermee spelen, ik niet
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat doe je met me?
Ik heb voor het eerst van mijn leven in TRV gepost
Stiekem wil je het wel, zodat je via de achteruitkijkspiegel kan kijken hoe mijn glanzende fallus in de mond van een dame verdwijntquote:
Dat is wel echt het jammere aan vrouw zijn, ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kutleven. Ach ik wil ook wel met een piemel helikopteren maar dat kan ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |