Dat gaat geheid mislukken, tenzij je het al vaker heb klaargemaaktquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Nu ga ik maar eens eten maken en shit.
Hopelijk wordt het net zo lekker als dat het eruit ziet
[ afbeelding ]
Hoezo dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat gaat geheid mislukken, tenzij je het al vaker heb klaargemaakt
Waar jij dus met deze conclusie komt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zit ik er naast? Jij post toch zelf het bovenstaande
quote:
Als ik iets probeer voor het eerst maak, lijkt het niet eens een beetje op de plaatjequote:
Gewoon eetbaar papier pakken, dat plaatje uitprinten en op je bak voer plakkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik iets probeer voor het eerst maak, lijkt het niet eens een beetje op de plaatjeDat is toch met iedereen zo?
Eh, no.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik iets probeer voor het eerst maak, lijkt het niet eens een beetje op de plaatjeDat is toch met iedereen zo?
Jij impliceert dat jij haar weg krijgt van Tchock m.b.v. van je charme. Logisch dat ik dan zo'n conclusie trek...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar jij dus met deze conclusie komt.
[..]
Niet altijd. Zijn genoeg dingen die wel in 1 keer lukken en bladerdeeg in de oven zal altijd wel een bruin kleurtje krijgen als je lang genoeg wacht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar weer aanrakenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit
Morgen die tetten weer eens in het echt zien: @
Nee dat niet.quote:
Jij weetquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon eetbaar papier pakken, dat plaatje uitprinten en op je bak voer plakken
Jij bent een keukenprinses?quote:
In my case: it will be burnedquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet altijd. Zijn genoeg dingen die wel in 1 keer lukken en bladerdeeg in de oven zal altijd wel een bruin kleurtje krijgen als je lang genoeg wacht.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit
Morgen die tetten weer eens in het echt zien: @
quote:
Heb zo vaak aan vrouwen gezetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Gewoon alleen kijken. Ik vanaf de ene kant van de kamer, jij aan de andere kant.
Een beetje aan vrouwen zitten voor je getrouwd bent_! Wat ben jij voor een heidens mens
Ik wil jullie sletje niet zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik had stille hoop dat je er bij zou zijn.
Trio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |