Goed! Afstuderen enzo. En daar? Zit je nu in Zwolle? Groningen? Wat was het..quote:
Afstuderen, even doorbikkelen dus en daarna het harde levenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed! Afstuderen enzo. En daar? Zit je nu in Zwolle? Groningen? Wat was het..
Oh, bevalt het?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Afstuderen, even doorbikkelen dus en daarna het harde leven
Groningen ja.
Ja prima wonenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, bevalt het?
Pffoe no, daarna nog verder studeren is het plan. Der is toch (bijna) geen werk voor mijn opleiding op dit moment.
Hard geworden.quote:
Ben je al klaar met je opleiding joh?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja prima wonenLekker veel werken en centen pakken
Wat voor opleiding deed je ook alweer?
Pizza is pizza, behalve het rotzooi wat new york pizza verkooptquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo houdt de een van domino's en de ander niet.
Jep, helemaal zelfstandigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je opleiding joh?
Voeding & diėtetiek.
Ik zal goed voor je zorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat mijn charme z'n werk doet.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef Viro het volgende:
Whehehe ik snap nu waarom Sardu Crack_ wil feeden
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje feeden dit dat, super goed zorgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal goed voor je zorgen.![]()
En je hebt nog ~260 posts voor je uitspraak mag doen.
Ohhh, chiiiiiil. Dat is ook wel even fijn zegquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep, helemaal zelfstandig
Oh is die sector zo 'lastig' dan?.
Hm, ja sinds mensen van de basisverzekering nog maar 4 behandeluren vergoed krijgen.. En ik wil geen diėtist worden maar mensen die dat wel zijn/willen worden krijgen dus geen werk en gaan wat anders doen met die opleiding. En zo doende is er voor mij ook minder.
Baby darling doll face honey
Ik weet dat Mur en ik beide een penor hebben als de arm van Oprah, maar je moet ons niet te vaak door elkaar halen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje feeden dit dat, super goed zorgen![]()
Net als gisteren zit je er vandaag weer naast.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Net als gisteren zit je er vandaag weer naast.![]()
Hoezo zit ik er naast? Jij post toch zelf het bovenstaandequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |