Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Bedankt voor dit stukje niet relevante informatie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:45 schreef Trollscience het volgende:
andere drugs mogen vrijelijk in UVT besproken worden dit topic is alleen voor cannabisprodukten..... het is gewoo nde regels overtreden jong.....
was sracastisch :Squote:Op maandag 14 oktober 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje niet relevante informatie.![]()
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Oh, was me helemaal niet opgevallen.quote:
Lekker he, al die nieuwe seriesquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
helemaal nat geregend![]()
Nieuwe the walking dead, homeland, once upon a time, downton abbey downloaden
BEGIN MET BREAKING BAD TERWIJL JE HELEMAAL CONJO GAAT VAN DE CRYSTAL METH BROER. DOE HETquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Viro het volgende:
Kom ik aanzetten met Dexter, Elementary, NCIS, Castle, Once Upon A Time, Covert Affairs, Rizzoli And Isles, Homeland, Spartacus, Naruto en One Piece
Moet nog beginnen met Breaking Bad, Supernatural, Suits, Game of Thrones, Grimm, Sons Of Anarchy en Arrow. Allemaal al gedownload maar geen zin om te kijken![]()
Nee, eerst tijd maken om te kijken en nuchter blijven. Wil weten wat er allemaal gebeurt in de series. Kan ik weer meelullen met vrienden en vriendinnen. Ben nu een social outcast omdat ik sinds maart gestopt ben de series te volgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BEGIN MET BREAKING BAD TERWIJL JE HELEMAAL CONJO GAAT VAN DE CRYSTAL METH BROER. DOE HET
DOE HET NU!
Je zult snappen wat ze bedoelen. Breaking Bad is gewoon te awesomequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, eerst tijd maken om te kijken en nuchter blijven. Wil weten wat er allemaal gebeurt in de series. Kan ik weer meelullen met vrienden en vriendinnen. Ben nu een social outcast omdat ik sinds maart gestopt ben de series te volgen
game of thrones, supernatural en arrow kun je allemaal gewoon niet kijken hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:25 schreef Viro het volgende:
Kom ik aanzetten met Dexter, Elementary, NCIS, Castle, Once Upon A Time, Covert Affairs, Rizzoli And Isles, Homeland, Spartacus, Naruto en One Piece
Moet nog beginnen met Breaking Bad, Supernatural, Suits, Game of Thrones, Grimm, Sons Of Anarchy en Arrow. Allemaal al gedownload maar geen zin om te kijken![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zult snappen wat ze bedoelen. Breaking Bad is gewoon te awesome
Hoezo zijn ze niet te kijken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
game of thrones, supernatural en arrow kun je allemaal gewoon niet kijken hoor
twin peaks is ook vet btw, oude serie maar tijdloos
R.I.P. Boniquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
Gisteravond is helaas mijn trouwe vriend, mijn licht in de duisternis, mijn alles, mijn lieverd, mijn held te komen overlijden.
RIP Boni aansteker, je zult een mooi plekje krijgen in de tuin, en voor altijd in mijn hart.
We hebben een mooie tijd gehad en nu moest je de vlam doorgeven aan een ander. Het is hard, pijnlijk en verdrietig.
Toch ben ik je dankbaar voor alle dagen dat ik nicotine danwel THC tot mij kon nemen met dank aan jouw uitzonderlijke kwaliteiten.
Bedankt grote vriend
Ripquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
Gisteravond is helaas mijn trouwe vriend, mijn licht in de duisternis, mijn alles, mijn lieverd, mijn held te komen overlijden.
RIP Boni aansteker, je zult een mooi plekje krijgen in de tuin, en voor altijd in mijn hart.
We hebben een mooie tijd gehad en nu moest je de vlam doorgeven aan een ander. Het is hard, pijnlijk en verdrietig.
Toch ben ik je dankbaar voor alle dagen dat ik nicotine danwel THC tot mij kon nemen met dank aan jouw uitzonderlijke kwaliteiten.
Bedankt grote vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |