je bent zelf damage controlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dat je het serieus bedoelde.
Damage control
mwuah 7/10. MAAR DIE SNEAK PEEK VAN VOLGENDE WEEKquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
Krul wat vond je van de nieuwe TWD aflevering? Ik vond hem maar matig.
Elena is mooi maar om voor haar te blijven kijken, neuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kijk tvd alleen nog maar voor damon en elena![]()
Die kijk ik dus echt nooit he.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mwuah 7/10. MAAR DIE SNEAK PEEK VAN VOLGENDE WEEK
Achja mijn voorkeur gaat ook wel ergens anders naar uit, maar ik kan prima meelullen. Denk ook niet dat veel mensen de films hebben gezien die ik in mijn leven heb gekeken, dus ook niet echt een onderwerp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik volgde TVD maar vond het niets, betekent niet dat ik topic kut vind. Was dat zou dan zou ik nu met mijn laptop in bed liggen en het topic proberen te neuken
ik begin het sinds gisteren te worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Het moment dat je verkouden bent en eigenlijk niks meer smaakt.
die ene die bier over je heen gooide?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
ik heb zaterdag agressief een amerikaanse chick in breda gefixt
#swag
om maar van topique te veranderen
ik kijk dan ook voor damonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Elena is mooi maar om voor haar te blijven kijken, neuh
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die ene die bier over je heen gooide?
een serie kijken voor een characterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kijk dan ook voor damon
Ja inderdaad, nog zo'n domme retenlikker in dit vercrackte topic.quote:
tjaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
een serie kijken voor een character
Same here. Neus zit vandaag hele dag alweer vol, kan blijven snuiten maar is zo weer volquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik begin het sinds gisteren te worden.
TVD, TWD. Niet heel veel verschil? En het ging net over The Vampire Diaries. Weet ik veel dat het ineens over The Walking Dead gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jezus ama kijk naar de begin letters
slaaplekker jongenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nog zo'n domme retenlikker in dit vercrackte topic.
Ik stop met posten in Stoners vanaf nu want pfff
En nee, dit is geen 'drama', dit is serieus. Stoners is kut nu. Chalaz
Oke nou doei he hahahah ;pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beter kijken schatjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here. Neus zit vandaag hele dag alweer vol, kan blijven snuiten maar is zo weer volFack!
[..]
TVD, TWD. Niet heel veel verschil? En het ging net over The Vampire Diaries. Weet ik veel dat het ineens over The Walking Dead gaat!
Oi, niet zo'n grote mond tegen mijn fokpoolquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tot morgen ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds overquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat het namelijk over TVD ging..
Damon is die ene gast uit Lost die de broer speelt van Shannon (Maggie Grace)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kijk dan ook voor damon
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, niet zo'n grote mond tegen mijn fokpool
Jaaaaaa Boone!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over
[..]
Damon is die ene gast uit Lost die de broer speelt van Shannon (Maggie Grace)Hij is wel knap ja, nohommo
Nee, je snapt het niet. Ik kom echt niet meer terug. Misschien kom ik weer kijken over een paar maandjes ofzo. Groetjensquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HEEEEEH. Ik raak hier zo hard in de war. Wat is dat met die zombies dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Sardu het volgende:
Ik deed trouwens een poging om the walking dead te kijken. Romantische vampieren
prima, maar maak er niet zo'n drama vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ik kom echt niet meer terug. Misschien kom ik weer kijken over een paar maandjes ofzo. Groetjens
Ik hou nog wel contact met de wél aardige mensen van Stoners.
En vanaf nu sluit ik FOK! echt af.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop hetmeer gore meer bloed
dat denk ik sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |