SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 0% gewijzigd door DannyEster op 13-10-2013 14:50:10 ]PlayStation®Network: DannyEster![]()
Jij was diegene die mij 2x dood knalde ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
jij was degene welke mij uitschold !:O..![]()
jij wilde mij eerst doodrijden voor mijn bounty(maar je miste me aan paar keer), dus schoot ik je 1 maal ja toen schold je me uit voor KK skklquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
[..]
Jij was diegene die mij 2x dood knalde ?![]()
Fags.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
jij wilde mij eerst doodrijden voor mijn bounty(maar je miste me aan paar keer), dus schoot ik je 1 maal ja toen schold je me uit voor KK skkl![]()
Sorry mangquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
jij wilde mij eerst doodrijden voor mijn bounty(maar je miste me aan paar keer), dus schoot ik je 1 maal ja toen schold je me uit voor KK skkl..![]()
Mbt de eerdere exploit:
''I was doing this for 4 hours straight, Got 3 mill, I logged out for 1 hour, When I came back I couldn't login ( It said my account was suspended and I had to check my email), When I checked my email, I got mail from rockstar saying that I've been suspended for 24 hours, and all of my Money/ Property Will be removed, I'm not complaining, Just heads up
''![]()
Welke exploit is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Mbt de eerdere exploit:
''I was doing this for 4 hours straight, Got 3 mill, I logged out for 1 hour, When I came back I couldn't login ( It said my account was suspended and I had to check my email), When I checked my email, I got mail from rockstar saying that I've been suspended for 24 hours, and all of my Money/ Property Will be removed, I'm not complaining, Just heads up
''No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:
Vraag me altijd af hoe mensen achter dit soort dingen komen. Tis een behoorlijk exact proces.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Haha we hebben de hele zooi overhoop geschoten met miniguns. Ging weer helemaal nergens over vanavondquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:19 schreef kensei het volgende:
Mini & Raze gedraag je is in die stripclub johhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Godverdomme, dat dns gebeuren heeft gewoon alles opgelost hierZelfs mn socialclub ding update nu daadwerkelijk.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Bazenfotoquote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Je kan het ook met winkel overvallen doen, krijg je elke keer tussen de 1000 en de 2000 dollar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen achter dit soort dingen komen. Tis een behoorlijk exact proces.
Clerk bedreigen, neerschieten, playstation store, repeat.,,/![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
wat een bazen deze avondalle hoeren naar de klote geschoten
TIETENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]Geweldig die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PlayStation®Network: DannyEster![]()
Wie is bazzyX?
Wat een lul. Nee hoor, ondanks mijn zatte positie nu momenteel wou ik even aangeven dat zowel vanmiddag als vanavond tof was ondanks mijn tekortkomingen.
Ich hock in meinem Bonker![]()
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit al bij een crew, kan ik daarnaast alsnog in de Fok! crew?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ligt het aan mij of zijn er meer die een motor veeeeel fijner vinden rijden dan een auto?
Je kan er alles mee. Door de bergen, smalle gangetjes. Rijdt goed en slipt vrijwel nooit. Als je van iemand weg wilt komen is een scooter de beste uitkomst.![]()
Tot je iets of iets jou raakt wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die een motor veeeeel fijner vinden rijden dan een auto?
Je kan er alles mee. Door de bergen, smalle gangetjes. Rijdt goed en slipt vrijwel nooit. Als je van iemand weg wilt komen is een scooter de beste uitkomst.![]()
![]()
Wat flauw dat het opblazen van iemands personal vehicle je als bad sport wordt aangerekend.
Eén of andere flapdrol was me zonder reden aan het opjagen. Na 2 keer te zijn neergeschoten mik ik een granaat onder z'n auto. Boem. Bad sport."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Verbinding weg..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ben ik 1ste bij een leuke race blijft ie hangen in het vote screenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Klopt, ben ik met je eens! Elkaar afmaken is geen probleem, soms zelfs lekkere bounty. Maar auto kaputt machen is bad sportquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef OMG het volgende:
Wat flauw dat het opblazen van iemands personal vehicle je als bad sport wordt aangerekend.
Eén of andere flapdrol was me zonder reden aan het opjagen. Na 2 keer te zijn neergeschoten mik ik een granaat onder z'n auto. Boem. Bad sport.
MentionedDCMJ![]()
Ik heb net playstation uitgezet zonder levelvoortgang te saven, nu moet ik volgende keer toch niet weer opnieuw beginnen?![]()
doet ook autosaven..quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:36 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb net playstation uitgezet zonder levelvoortgang te saven, nu moet ik volgende keer toch niet weer opnieuw beginnen?![]()
Telt dat ook mee als het spel niet op pauze gaat, maar alleen dat bewegende blauwe balkje bovenin beeld komt?quote:![]()
Denk ik welquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:39 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Telt dat ook mee als het spel niet op pauze gaat, maar alleen dat bewegende blauwe balkje bovenin beeld komt?![]()
ik kom echt lastig aan geld. door al dat kloten raak ik steeds geld kwijt
n die races vind ik ook geen bout aan![]()
Gewoon andere spelers killen, alhowel dat moeilijk is omdat de rest teringgoed isquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef fotostarter het volgende:
ik kom echt lastig aan geld. door al dat kloten raak ik steeds geld kwijt
n die races vind ik ook geen bout aan![]()
Valt wel mee, laten alleen niet veel geld liggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:50 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Gewoon andere spelers killen, alhowel dat moeilijk is omdat de rest teringgoed is![]()
![]()
Ik had ook wel mooi moment, allemaal spelers stonden bij elkaar en ik ging daar achter rots staan. Ik opem het vuur, blijkt mijn wapen leeg te zijn![]()
Moet ik 2 mijl ofzo terug rijden om kogels te kopen. Kom ik 10 minuten later weer aan, staan ze daar nog steeds en in plaats van dat ze me opwachten blijven ze bij elkaar en kill ik de helft![]()
![]()
Net zag ik een cargobob met een dikke bak eraan
werd achtervolgt door politie, pleurt die dat ding precies op een politiewagen
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17![]()
Ik 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17, al die anderen hebben al veel betere dingen dan ik waardoor ik ook laag blif
![]()
Ja dat is echt kut. Dat rp gaat niet zo hardquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik 5, al die anderen hebben al veel betere dingen dan ik waardoor ik ook laag blif
![]()
Gister een bounty op mn kop, cruise rustig naar blaine county, wordt ik opeens opgetildquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17
MentionedDCMJ![]()
Jij heb wel veel fantasie hequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef rene90 het volgende:
Vanmiddag ga ik weer even online oprene2870 ps3
![]()
Dat is zijn pin nummer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Eigen naam + nummer overal gebruikenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Sowieso die spawn plekken af en toequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
Wat een missie dit... eerst een stuk lopen voor een auto
klote 2zitters
Gister een missie gejoined, spawnde op chilliadMentionedDCMJ![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sowieso die spawn plekken af en toe
Gister een missie gejoined, spawnde op chilliad![]()
![]()
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Doen. Met FOK!kers is coolquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.![]()
![]()
dat merkte ik maarja....dit is al weken terug af gesproken haha.quote:
Maargoed Toek85 is mn nick, dus voeg evt maar toe om te deathmatchen of te racen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wie is shadowbobbie ?
wat een baas in survival !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.je kan in meerdere crewsquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.
Is er ook al een sjoelmeet crew?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha dankquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Jimbo het volgende:
Wie is shadowbobbie ?
wat een baas in survival !
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Crew zit vol.. Zijn er inactieve zodat er ruimte gemaakt kan worden?So a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.![]()
crew is vol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
je kan in meerdere crews
Is er ook al een sjoelmeet crew?
Nee want ben de enige die speelt van de sjoel geloof ik.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Miss een aparte xbox en PS3 crew?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dat is onaardig..quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:04 schreef Blaadjes het volgende:
Wie is bazzyX?
Wat een lul. Nee hoor, ondanks mijn zatte positie nu momenteel wou ik even aangeven dat zowel vanmiddag als vanavond tof was ondanks mijn tekortkomingen.
Helemaal m'n best gedaan om die auto's voor je te halen, mol je er 1!!"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
You dont fuck with another mans car!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:04 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens! Elkaar afmaken is geen probleem, soms zelfs lekkere bounty. Maar auto kaputt machen is bad sport
Pulp fiction"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
haha ja dat was kut he? Eerst reed ik de verkeerde kant uit. Zat ik eindelijk in die auto en stond ie vast. Tof dat je me even los drukte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:05 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Dat is onaardig..
Helemaal m'n best gedaan om die auto's voor je te halen, mol je er 1!!![]()
Rij ik een eindje doet ie het niet meer.
Ik dacht echt wtf doet hij:)quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja dat was kut he? Eerst reed ik de verkeerde kant uit. Zat ik eindelijk in die auto en stond ie vast. Tof dat je me even los drukte.![]()
Rij ik een eindje doet ie het niet meer."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Eerder een fles!quote:"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ik en een paar anderen zijn bezig met het probleem op te lossen op een goede manier zodat er mensen weer kunnen joinen.![]()
![]()
Je bent de Rockstar Cloud aan het fixxen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en een paar anderen zijn bezig met het probleem op te lossen op een goede manier zodat er mensen weer kunnen joinen.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Je bent de Rockstar Cloud aan het fixxen?![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]kijk mij ff geld strooie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het meer dan waard
![]()
![]()
Toch niet aan de hand van stats op Social Club hoop ik? Aangezien ik daar nog steeds 'beginner' ben binnen de crew, maar als ik online ga heb ik al een hogere crew rank.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Roemeen013 het volgende:
Zijn de bazen al wakker?
Ik heb tijd voor 1, misschien 2 survivals
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Was net online met Sosusa o.i.d. maar ben maar offline gegaan aangezien ik nog telkens dezelfde missies krijgt voorgeschoteld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn de bazen al wakker?
Ik heb tijd voor 1, misschien 2 survivalsmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
3 mensen gezocht voor Survival op Boneyard, roep maar en u krijgt een invite! (PS3)PlayStation®Network: DannyEster![]()
Als je 10 min kan wachten, anders helaasquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef DannyEster het volgende:
3 mensen gezocht voor Survival op Boneyard, roep maar en u krijgt een invite! (PS3)![]()
![]()
Shadowmajistic, wel pas lvl 17 maar aantal survivals al gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef DannyEster het volgende:
3 mensen gezocht voor Survival op Boneyard, roep maar en u krijgt een invite! (PS3)
indien nog plek wil ik wel mee doen![]()
![]()
Ik heb alle tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je 10 min kan wachten, anders helaas.
Check je mobieltjequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Shadowmajistic, wel pas lvl 17 maar aantal survivals al gedaan
indien nog plek wil ik wel mee doen.
Neem je tijd haha.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
thnx moest ff auto verkopen ben onderwegPlayStation®Network: DannyEster![]()
Is goed, hou je plekje vrij!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kun je zo Elsavita wel inviten, zal wel aangeven als het kan
die had Elsavita had ik gister in mijn auto (had een bounty op zn hoofd) ben jij dat ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kun je zo Elsavita wel inviten, zal wel aangeven als het kan![]()
kreeg ook veel bugs.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Was net online met Sosusa o.i.d. maar ben maar offline gegaan aangezien ik nog telkens dezelfde missies krijgt voorgeschoteld.
Ik zoek nog 1 iemand voor Survival op Boneyard, 1 plek is gereserveerd. Wie wil? Roep maar.
Dat ben ik jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:15 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
die had Elsavita had ik gister in mijn auto (had een bounty op zn hoofd) ben jij dat ?![]()
![]()
En wat een kneuzen he, bij die auto repo missie. De ene is afk, de ander blaast een auto op -.-quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Was dat bij dat strand?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:19 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Hoi, volgens mij dacht je dat ik je wilde vermoorde want je rende steeds weg![]()
![]()
Nee ik moest daar een helicopter pakken maar jij wilde mij de hele tijd in die auto meenemnquote:![]()
Waarschijnlijk hoorde je mij ook niet door de microfoon dan.![]()
Oh vandaar ik zag je inderdaad daarna voorbij komen in een heliquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee ik moest daar een helicopter pakken maar jij wilde mij de hele tijd in die auto meenemn![]()
Waarschijnlijk hoorde je mij ook niet door de microfoon dan.![]()
Trouwens, in GTA hoor ik geen Stemmen meer van NPC's als je gebeld word bijvoorbeeld wel andere geluiden alleen geen stemmen van characters, nog meer mensen wie hier last van hebben ?
verder hoor ik wel alle overige geluiden, autos,schieten,muziek, enzo (microfoon weet ik niet zeker)![]()
oke zo ingame maar even proberen, maar heeft dat ook inpact op de stem/geluid van Lamar bijvoorbeeld ?![]()
hehe..quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En wat een kneuzen he, bij die auto repo missie. De ene is afk, de ander blaast een auto op -.-
Had ik een bounty op mn hoofd, werd ik gekicked..http://www.syfy.com/tinman/oz/
10 minuten zijn al om snoepje. :$quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je 10 min kan wachten, anders helaasPlayStation®Network: DannyEster![]()
Sorry nog heeeeel evenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:28 schreef DannyEster het volgende:
[..]
10 minuten zijn al om snoepje. :$![]()
Ondertussen nog iemand op PS3 die zin heeft in Survival op Boneyard?
Nee, ik kick geen mensen uit de club. We zijn gewoon bezig met een oplossing te verzinnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Toch niet aan de hand van stats op Social Club hoop ik? Aangezien ik daar nog steeds 'beginner' ben binnen de crew, maar als ik online ga heb ik al een hogere crew rank.![]()
invite maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:30 schreef DannyEster het volgende:
Ondertussen nog iemand op PS3 die zin heeft in Survival op Boneyard?![]()
Was jij degene die de auto molde?quote:Want 2x is die gemold, heb die kutmissie een half uur gespeeld ofzo en maar 2000 verdient omdat we hem 2x niet haalde.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Kan ook, in de schuur kan je radio luisteren. Daarom is dat ook de beste plekquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef kensei het volgende:
Als je nou ingame radio kon luisteren in boneyard, nu sterf ik elke keer een beetje van vervelingNaast de radio staat ook een cola machine waar je jouw hp weer mee kunt aanvullen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ook, in de schuur kan je radio luisteren. Daarom is dat ook de beste plekNaast de radio staat ook een cola machine waar je jouw hp weer mee kunt aanvullen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik niet.. Die andere idioot..quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Was jij degene die de auto molde?Want 2x is die gemold, heb die kutmissie een half uur gespeeld ofzo en maar 2000 verdient omdat we hem 2x niet haalde.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee ik niet.. Die andere idioot..
Survival jongens en meisjes, met Ruis en mij!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
kom op het dak zitten en de laatste wave in de schuurquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef fotostarter het volgende:
zit er bij volgens mij (lifeguardned)
kan er alleen niks van![]()
Daarom zit je daar dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:48 schreef Mr_Brownz het volgende:
vanuit de schuur <3 dat is net een fort !.
Klopt, cola zuipen tijdens survival is baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ook, in de schuur kan je radio luisteren. Daarom is dat ook de beste plekNaast de radio staat ook een cola machine waar je jouw hp weer mee kunt aanvullen
Boneyard is sowieso mijn favo survival map.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Ik zat achter dat container huisje, lekkere plek, geen schade.. eigenwijs loop ik even heen en weer en ben doodquote:.
moet meer dan 15k betalen om m'n vernielde auto terug te krijgen. haters.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb in het begin even gemist waar de jp points voor zijn.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
ik speel dan ook al een tijdjequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef fotostarter het volgende:
wie is miniruis? lekker lvl zit je al![]()
![]()
15quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Vanaf welke level iun survival doen? Ik ben nu 14![]()
![]()
Daar gaan we, er is nog 1 plek vrij.. welke fokker wil? Wees snel anders gaan we !!!PlayStation®Network: DannyEster![]()
Schoten gewoon wat in het rond haha, tenminste ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:07 schreef Mr_Brownz het volgende:
een niet fokker toch ? (btw na afloop niet elkaar afknallen aub)
Was btw een onbekend.PlayStation®Network: DannyEster![]()
nice!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik speel dan ook al een tijdje![]()
Ehm..paar dagen weggeweest: net een update gehad, maar nog steeds is mijn profiel weg. Is er verder iets van een oplossing? Of gewoon opnieuw beginnen / toch 1 aanmaken?
Ik blijf niet wachten, t*ring Rockstar.![]()
Meld je nu aan voor de volgende rond van Survival! Alleen Playstation.. tot over 10 a 15 min.
Ja je houdt die wapens als je replay doetquote:.
Volgende keer niet leeg schieten.
invite mij maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef DannyEster het volgende:
Meld je nu aan voor de volgende rond van Survival! Alleen Playstation.. tot over 10 a 15 min.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Iemand?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef SnuggLe het volgende:
Ehm..paar dagen weggeweest: net een update gehad, maar nog steeds is mijn profiel weg. Is er verder iets van een oplossing? Of gewoon opnieuw beginnen / toch 1 aanmaken?
Ik blijf niet wachten, t*ring Rockstar.![]()
;-) ywquote:YouTube
moet op je playstation/xboxquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik kan geen dns instellenkpn zuigt met hun troep
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
is al ingesteld. Poorten staan openquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=dns+instellen+op+ps3![]()
![]()
ook met 8888 4488 oid?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is al ingesteld. Poorten staan open![]()
het is indd eerder gevecht wie krijgt de punten dan of we het wel overlevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Mr_Brownz het volgende:
ik krijg de kans niet eens om zoveel mensen dood te schieten![]()
Hij was lekker, 20 kills.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Mr_Brownz het volgende:
ik krijg de kans niet eens om zoveel mensen dood te schietenPlayStation®Network: DannyEster![]()
Nee, dus doe niet zoquote:want ik heb vanalles gezocht, maar kan het zo even niet vinden. Is het gewoon lastig om het even kort uit te leggen, of blijven we kinderachtig?
1. Online character was weg 5 dagen geleden.
2. Ben paar dagen totaal offline in buitenland
3. Hoopte dat met de update die ik net download alles weer werkte
4. Alles werkt nog steeds niet
(5. Zie op internet 'dat er nog steeds aan gewerkt wordt')
Oftewel vraagje: moet ik dus nog steeds gewoon blijven wachten in de hoop totdat Rockstar het allemaal maakt, of moet ik gewoon in slot 2 een nieuwe character maken?
(...is dit nu echt zo'n gekke vraag?!?)![]()
Kijk je avatar..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee, dus doe niet zowant ik heb vanalles gezocht, maar kan het zo even niet vinden. Is het gewoon lastig om het even kort uit te leggen, of blijven we kinderachtig?
1. Online character was weg 5 dagen geleden.
2. Ben paar dagen totaal offline in buitenland
3. Hoopte dat met de update die ik net download alles weer werkte
4. Alles werkt nog steeds niet
(5. Zie op internet 'dat er nog steeds aan gewerkt wordt')
Oftewel vraagje: moet ik dus nog steeds gewoon blijven wachten in de hoop totdat Rockstar het allemaal maakt, of moet ik gewoon in slot 2 een nieuwe character maken?
(...is dit nu echt zo'n gekke vraag?!?)PlayStation®Network: DannyEster![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
wtf ik zit alleen in de session en ik hoor spanjaarden op de achtergrond?
Ik invite je zo weer race starte automagisch![]()
ik ga niks meer met granaten klooienquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef DannyEster het volgende:
Wie doet er mee aan potjes survivalen? Post je naam, only PS3.![]()
![]()
Als je ze gooit, gooi ze dan goed!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
ik ga niks meer met granaten klooien
Ik zou niet meer fokken tijdens een wave..
Hoe zit het nu met missies? Alle missies zijn gewoon team deathmatch
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Als je op zo'n reactie nou '?' had gegeven, had ik het begrepen. Want deze reactie begrijp ik niet.quote:![]()
Xbox iemand 16.00?Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
deatmatch heb je ook.. last team standing ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe zit het nu met missies? Alle missies zijn gewoon team deathmatch
en capture the flag ook, maar volgens mij pas met een update.![]()
was dat van fok account voor GTA gericht aan mij? zo ja (nee had al accountquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Als je ze gooit, gooi ze dan goed!
Ik zou niet meer fokken tijdens een wave..)
![]()
Nee bedoelde dat ik een post deed, en toen dood ging haha.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
was dat van fok account voor GTA gericht aan mij? zo ja (nee had al account)
Hoe zit het met opdrachten van lamar en simeon? Gewoon afwachten tot je gebeld wordt? Wil beetje money maken, maar elke keer winkel overvallen valt tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
deatmatch heb je ook.. last team standing ook.
en capture the flag ook, maar volgens mij pas met een update.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik snap er ook geen zak van waarom er niet gewoon kort een antwoord op de vraag gegeven kan worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je op zo'n reactie nou '?' had gegeven, had ik het begrepen. Want deze reactie begrijp ik niet.
Dieis meer 'ik stomp met mijn voorhoofd 100x op de tafel' vanwege de dommigheid en irritantheid van mensen.
![]()
Dus als mensen reageren op jou avatar is het dommigheid en irritant.. dat hij zo reageert snap ik wel.. staat heel groot onzin met een pijl richting jou posts.. als je niet kan lachen om je eigen avatar neem dan een ander.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van waarom er niet gewoon kort een antwoord op de vraag gegeven kan worden.
Dieis meer 'ik stomp met mijn voorhoofd 100x op de tafel' vanwege de dommigheid en irritantheid van mensen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van waarom er niet gewoon kort een antwoord op de vraag gegeven kan worden.
Hier. Voor jou mattie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Lees dit maar eens voor dat je GTA Online gaat spelen
[ afbeelding ]
wave 6 heeft geen heli'squote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
in de loods zit je ook beschermd tegen de heli's en hoef je maar 2 ingangen te verdedigen![]()
![]()
Ik heb nu al een stuk of 5-10 keer bij lvl up Health 20/100 zien staan met een knipperend balkje.
Gaat nooit omhoog?![]()
Nee had ik net ook, volgens mij een dikke bug..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb nu al een stuk of 5-10 keer bij lvl up Health 20/100 zien staan met een knipperend balkje.
Gaat nooit omhoog?PlayStation®Network: DannyEster![]()
Nee, als mensen na 4x vragen met zelfs zo ongeveer een 'alstublieft' erbij niet normaal kunnen antwoorden en lopen trollen, dan is het dommigheid en irrtant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:40 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Dus als mensen reageren op jou avatar is het dommigheid en irritant.. dat hij zo reageert snap ik wel.. staat heel groot onzin met een pijl richting jou posts.. als je niet kan lachen om je eigen avatar neem dan een ander.
Jij neemt iedere avatar blijkbaar totaal serieus?![]()
Nou volgens mij reageerde die persoon maar 1x met die tekst hoor..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee, als mensen na 4x vragen met zelfs zo ongeveer een 'alstublieft' erbij niet normaal kunnen antwoorden en lopen trollen, dan is het dommigheid en irrtant.
Jij neemt iedere avatar blijkbaar totaal serieus?PlayStation®Network: DannyEster![]()
Mail dan even R*, of maak een nieuwe en speel daar mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dank, die kende ik al. Helaas werkt het niet. Ik wacht al een week..PlayStation®Network: DannyEster![]()
zit ik net voor de finish moet ik landen,
vlieg ik tegen zo'n kut huissie aan klote spel
daarvoor ook al met die tunnel race
2x voor nop
arharhahHaha gay!![]()
Neequote:
Ga naar je ps3 menu, ga naar netwerk instellingen, dan verbindig instellen oid, en dan bij dns custom kiezen en bij de eerste 8.8.8.8 invullen en de tweede 8.8.4.4PSN: Duuc-nl![]()
Dat werkt niet bij een router van KPNquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee
Ga naar je ps3 menu, ga naar netwerk instellingen, dan verbindig instellen oid, en dan bij dns custom kiezen en bij de eerste 8.8.8.8 invullen en de tweede 8.8.4.4![]()
![]()
![]()
Ik heb ook KPN en het werkte primaquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij een router van KPN![]()
PSN: Duuc-nl![]()
Ik weet niet heb de nieuwstequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zon speedtouch? Ik kan daar mee niet op psn komen met dns op 8888 en 8844
PSN: Duuc-nl![]()
Ik hoop dat op lvl 50 oid wel moeilijkere survivals komen waarmee je dus ook meer verdient.
Iets met militaire helicopters bijv. ipv deze dingen die met 100 minigun schoten al ontploffen.![]()
Echt hé, en je minigun met 999 kogels al bij wave 1 kunnen gebruiken..quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik hoop dat op lvl 50 oid wel moeilijkere survivals komen waarmee je dus ook meer verdient.
Iets met militaire helicopters bijv. ipv deze dingen die met 100 minigun schoten al ontploffen.
$60.000quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:14 schreef DannyEster het volgende:
En dat is voor de 3de keer, wave 10.. lekker homie's!
En dan $50.000 per keer dat je t uitspeelt krijgenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Iets met militaire helicopters bijv. ipv deze dingen die met 100 minigun schoten al ontploffen.
Kquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:24 schreef kamikazebanaan het volgende:
wiwa ik rij ff naar de customs toe![]()
Races doen in je uppie, of missies.. maar nu kan je zo survivalen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Het snelle levelen heb ik nog niet onder de kniePlayStation®Network: DannyEster![]()
net ook gedaan inddquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef DannyEster het volgende:
Tijdens een potje survivalen me geld op de bank gezet.. het kan.
![]()
Ik heb die glitch gebruikt
1 tegen 1 en dan om en om winnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
hoe kun je dat t beste doen, racen tegen computer in solo sessions?![]()
Kom eraan!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom meeting doen dan...alleen chrome super auto's mogen komen![]()
Wtf, net missie gehad dat je drie lazers kapot moest maken, daarna cargobob stelen. Keurig gedaan, geland op de airstrip van sandy shores. Mission Failed, omdat ie kapot is
MentionedDCMJ![]()
Nou toch maar weer een karakter gemaakt, hopen dat het nu wel goed blijft...weer al die cutscenes bekijken:(PSN: Metal_Akilla![]()
welk lvl zit je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Wtf, net missie gehad dat je drie lazers kapot moest maken, daarna cargobob stelen. Keurig gedaan, geland op de airstrip van sandy shores. Mission Failed, omdat ie kapot is![]()
kom in mijn sessie ben met razequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom meeting doen dan...alleen chrome super auto's mogen komen![]()
als iemand wilt racen om chrome te unlocken zeg het maar.
Volgens mij is er een race van 30 seconden oid?![]()
Als je het gaat misbruiken heb je kans dat je gereset wordt, is al bij iemand gebeurt op reddit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef Snoepje5 het volgende:
als iemand wilt racen om chrome te unlocken zeg het maar.
Volgens mij is er een race van 30 seconden oid?
om en om winnen ? oh.. oke dan nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je het gaat misbruiken heb je kans dat je gereset wordt, is al bij iemand gebeurt op reddit.![]()
![]()
Is goed man, bedankt voor de leuke samenwerking.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:43 schreef Snoepje5 het volgende:
lekker jongens, maar genoeg voor nu voor mij
Portemonnee zit helemaal vol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:44 schreef Mr_Brownz het volgende:
Dit was inderdaad geniaalaardig wat verdient
Dat was mijn schuld, ik was random aan het schieten met die tank en raakte het vliegtuigjequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Wtf, net missie gehad dat je drie lazers kapot moest maken, daarna cargobob stelen. Keurig gedaan, geland op de airstrip van sandy shores. Mission Failed, omdat ie kapot is![]()
Nu wel 25k in de pocket
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: