1 tegen 1 en dan om en om winnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
hoe kun je dat t beste doen, racen tegen computer in solo sessions?
Kom eraan!quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom meeting doen dan...alleen chrome super auto's mogen komen
welk lvl zit je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Wtf, net missie gehad dat je drie lazers kapot moest maken, daarna cargobob stelen. Keurig gedaan, geland op de airstrip van sandy shores. Mission Failed, omdat ie kapot is
kom in mijn sessie ben met razequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom meeting doen dan...alleen chrome super auto's mogen komen
Als je het gaat misbruiken heb je kans dat je gereset wordt, is al bij iemand gebeurt op reddit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef Snoepje5 het volgende:
als iemand wilt racen om chrome te unlocken zeg het maar.
Volgens mij is er een race van 30 seconden oid?
om en om winnen ? oh.. oke dan nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je het gaat misbruiken heb je kans dat je gereset wordt, is al bij iemand gebeurt op reddit.
Is goed man, bedankt voor de leuke samenwerking.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:43 schreef Snoepje5 het volgende:
lekker jongens, maar genoeg voor nu voor mij
Portemonnee zit helemaal vol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:44 schreef Mr_Brownz het volgende:
Dit was inderdaad geniaalaardig wat verdient
Dat was mijn schuld, ik was random aan het schieten met die tank en raakte het vliegtuigjequote:Op zondag 13 oktober 2013 15:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Wtf, net missie gehad dat je drie lazers kapot moest maken, daarna cargobob stelen. Keurig gedaan, geland op de airstrip van sandy shores. Mission Failed, omdat ie kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |