kom op het dak zitten en de laatste wave in de schuurquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef fotostarter het volgende:
zit er bij volgens mij (lifeguardned)
kan er alleen niks van
Daarom zit je daar dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:48 schreef Mr_Brownz het volgende:
vanuit de schuur <3 dat is net een fort !
Klopt, cola zuipen tijdens survival is baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ook, in de schuur kan je radio luisteren. Daarom is dat ook de beste plekNaast de radio staat ook een cola machine waar je jouw hp weer mee kunt aanvullen
Ik zat achter dat container huisje, lekkere plek, geen schade.. eigenwijs loop ik even heen en weer en ben doodquote:
ik speel dan ook al een tijdjequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef fotostarter het volgende:
wie is miniruis? lekker lvl zit je al
15quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Vanaf welke level iun survival doen? Ik ben nu 14
Schoten gewoon wat in het rond haha, tenminste ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:07 schreef Mr_Brownz het volgende:
een niet fokker toch ? (btw na afloop niet elkaar afknallen aub)
nice!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik speel dan ook al een tijdje
Ja je houdt die wapens als je replay doetquote:
invite mij maarquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef DannyEster het volgende:
Meld je nu aan voor de volgende rond van Survival! Alleen Playstation.. tot over 10 a 15 min.
Iemand?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef SnuggLe het volgende:
Ehm..paar dagen weggeweest: net een update gehad, maar nog steeds is mijn profiel weg. Is er verder iets van een oplossing? Of gewoon opnieuw beginnen / toch 1 aanmaken?
Ik blijf niet wachten, t*ring Rockstar.
;-) ywquote:
moet op je playstation/xboxquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik kan geen dns instellenkpn zuigt met hun troep
is al ingesteld. Poorten staan openquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=dns+instellen+op+ps3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |