ook met 8888 4488 oid?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is al ingesteld. Poorten staan open
het is indd eerder gevecht wie krijgt de punten dan of we het wel overlevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Mr_Brownz het volgende:
ik krijg de kans niet eens om zoveel mensen dood te schieten
Hij was lekker, 20 kills.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Mr_Brownz het volgende:
ik krijg de kans niet eens om zoveel mensen dood te schieten
Nee, dus doe niet zoquote:
Kijk je avatar..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:26 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee, dus doe niet zowant ik heb vanalles gezocht, maar kan het zo even niet vinden. Is het gewoon lastig om het even kort uit te leggen, of blijven we kinderachtig?
1. Online character was weg 5 dagen geleden.
2. Ben paar dagen totaal offline in buitenland
3. Hoopte dat met de update die ik net download alles weer werkte
4. Alles werkt nog steeds niet
(5. Zie op internet 'dat er nog steeds aan gewerkt wordt')
Oftewel vraagje: moet ik dus nog steeds gewoon blijven wachten in de hoop totdat Rockstar het allemaal maakt, of moet ik gewoon in slot 2 een nieuwe character maken?
(...is dit nu echt zo'n gekke vraag?!?)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
wtf ik zit alleen in de session en ik hoor spanjaarden op de achtergrond?
ik ga niks meer met granaten klooienquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:28 schreef DannyEster het volgende:
Wie doet er mee aan potjes survivalen? Post je naam, only PS3.
Als je ze gooit, gooi ze dan goed!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:29 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
ik ga niks meer met granaten klooien
Als je op zo'n reactie nou '?' had gegeven, had ik het begrepen. Want deze reactie begrijp ik niet.quote:
deatmatch heb je ook.. last team standing ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe zit het nu met missies? Alle missies zijn gewoon team deathmatch
was dat van fok account voor GTA gericht aan mij? zo ja (nee had al accountquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:30 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Als je ze gooit, gooi ze dan goed!
Ik zou niet meer fokken tijdens een wave..
Nee bedoelde dat ik een post deed, en toen dood ging haha.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
was dat van fok account voor GTA gericht aan mij? zo ja (nee had al account)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |