Je kan het ook met winkel overvallen doen, krijg je elke keer tussen de 1000 en de 2000 dollar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen achter dit soort dingen komen. Tis een behoorlijk exact proces.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
wat een bazen deze avondalle hoeren naar de klote geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]Geweldig die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PlayStation®Network: DannyEster
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit al bij een crew, kan ik daarnaast alsnog in de Fok! crew?
Tot je iets of iets jou raakt wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die een motor veeeeel fijner vinden rijden dan een auto?
Je kan er alles mee. Door de bergen, smalle gangetjes. Rijdt goed en slipt vrijwel nooit. Als je van iemand weg wilt komen is een scooter de beste uitkomst.
Klopt, ben ik met je eens! Elkaar afmaken is geen probleem, soms zelfs lekkere bounty. Maar auto kaputt machen is bad sportquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef OMG het volgende:
Wat flauw dat het opblazen van iemands personal vehicle je als bad sport wordt aangerekend.
Eén of andere flapdrol was me zonder reden aan het opjagen. Na 2 keer te zijn neergeschoten mik ik een granaat onder z'n auto. Boem. Bad sport.
doet ook autosaven..quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:36 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb net playstation uitgezet zonder levelvoortgang te saven, nu moet ik volgende keer toch niet weer opnieuw beginnen?
Telt dat ook mee als het spel niet op pauze gaat, maar alleen dat bewegende blauwe balkje bovenin beeld komt?quote:
Denk ik welquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:39 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Telt dat ook mee als het spel niet op pauze gaat, maar alleen dat bewegende blauwe balkje bovenin beeld komt?
Gewoon andere spelers killen, alhowel dat moeilijk is omdat de rest teringgoed isquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef fotostarter het volgende:
ik kom echt lastig aan geld. door al dat kloten raak ik steeds geld kwijt
n die races vind ik ook geen bout aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |