Haha dankquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Jimbo het volgende:
Wie is shadowbobbie ?
wat een baas in survival !
crew is vol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
je kan in meerdere crews
Is er ook al een sjoelmeet crew?
Dat is onaardig..quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:04 schreef Blaadjes het volgende:
Wie is bazzyX?
Wat een lul. Nee hoor, ondanks mijn zatte positie nu momenteel wou ik even aangeven dat zowel vanmiddag als vanavond tof was ondanks mijn tekortkomingen.
You dont fuck with another mans car!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:04 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens! Elkaar afmaken is geen probleem, soms zelfs lekkere bounty. Maar auto kaputt machen is bad sport
haha ja dat was kut he? Eerst reed ik de verkeerde kant uit. Zat ik eindelijk in die auto en stond ie vast. Tof dat je me even los drukte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:05 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Dat is onaardig..
Helemaal m'n best gedaan om die auto's voor je te halen, mol je er 1!!
Ik dacht echt wtf doet hij:)quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja dat was kut he? Eerst reed ik de verkeerde kant uit. Zat ik eindelijk in die auto en stond ie vast. Tof dat je me even los drukte.![]()
Rij ik een eindje doet ie het niet meer.
Eerder een fles!quote:
Je bent de Rockstar Cloud aan het fixxen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en een paar anderen zijn bezig met het probleem op te lossen op een goede manier zodat er mensen weer kunnen joinen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Je bent de Rockstar Cloud aan het fixxen?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]kijk mij ff geld strooie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het meer dan waard
![]()
Toch niet aan de hand van stats op Social Club hoop ik? Aangezien ik daar nog steeds 'beginner' ben binnen de crew, maar als ik online ga heb ik al een hogere crew rank.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en een paar anderen zijn bezig met het probleem op te lossen op een goede manier zodat er mensen weer kunnen joinen.
Was net online met Sosusa o.i.d. maar ben maar offline gegaan aangezien ik nog telkens dezelfde missies krijgt voorgeschoteld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn de bazen al wakker?
Ik heb tijd voor 1, misschien 2 survivals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |