SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 0% gewijzigd door DannyEster op 13-10-2013 14:50:10 ]PlayStation®Network: DannyEster![]()
Jij was diegene die mij 2x dood knalde ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
jij was degene welke mij uitschold !:O..![]()
jij wilde mij eerst doodrijden voor mijn bounty(maar je miste me aan paar keer), dus schoot ik je 1 maal ja toen schold je me uit voor KK skklquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:00 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
[..]
Jij was diegene die mij 2x dood knalde ?![]()
Fags.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
jij wilde mij eerst doodrijden voor mijn bounty(maar je miste me aan paar keer), dus schoot ik je 1 maal ja toen schold je me uit voor KK skkl![]()
Sorry mangquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:01 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
jij wilde mij eerst doodrijden voor mijn bounty(maar je miste me aan paar keer), dus schoot ik je 1 maal ja toen schold je me uit voor KK skkl..![]()
Mbt de eerdere exploit:
''I was doing this for 4 hours straight, Got 3 mill, I logged out for 1 hour, When I came back I couldn't login ( It said my account was suspended and I had to check my email), When I checked my email, I got mail from rockstar saying that I've been suspended for 24 hours, and all of my Money/ Property Will be removed, I'm not complaining, Just heads up
''![]()
Welke exploit is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Mbt de eerdere exploit:
''I was doing this for 4 hours straight, Got 3 mill, I logged out for 1 hour, When I came back I couldn't login ( It said my account was suspended and I had to check my email), When I checked my email, I got mail from rockstar saying that I've been suspended for 24 hours, and all of my Money/ Property Will be removed, I'm not complaining, Just heads up
''No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:
Vraag me altijd af hoe mensen achter dit soort dingen komen. Tis een behoorlijk exact proces.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Haha we hebben de hele zooi overhoop geschoten met miniguns. Ging weer helemaal nergens over vanavondquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:19 schreef kensei het volgende:
Mini & Raze gedraag je is in die stripclub johhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Godverdomme, dat dns gebeuren heeft gewoon alles opgelost hierZelfs mn socialclub ding update nu daadwerkelijk.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Bazenfotoquote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Je kan het ook met winkel overvallen doen, krijg je elke keer tussen de 1000 en de 2000 dollar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe mensen achter dit soort dingen komen. Tis een behoorlijk exact proces.
Clerk bedreigen, neerschieten, playstation store, repeat.,,/![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
wat een bazen deze avondalle hoeren naar de klote geschoten
TIETENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TIETEN
[ afbeelding ]Geweldig die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PlayStation®Network: DannyEster![]()
Wie is bazzyX?
Wat een lul. Nee hoor, ondanks mijn zatte positie nu momenteel wou ik even aangeven dat zowel vanmiddag als vanavond tof was ondanks mijn tekortkomingen.
Ich hock in meinem Bonker![]()
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit al bij een crew, kan ik daarnaast alsnog in de Fok! crew?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ligt het aan mij of zijn er meer die een motor veeeeel fijner vinden rijden dan een auto?
Je kan er alles mee. Door de bergen, smalle gangetjes. Rijdt goed en slipt vrijwel nooit. Als je van iemand weg wilt komen is een scooter de beste uitkomst.![]()
Tot je iets of iets jou raakt wel jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 03:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer die een motor veeeeel fijner vinden rijden dan een auto?
Je kan er alles mee. Door de bergen, smalle gangetjes. Rijdt goed en slipt vrijwel nooit. Als je van iemand weg wilt komen is een scooter de beste uitkomst.![]()
![]()
Wat flauw dat het opblazen van iemands personal vehicle je als bad sport wordt aangerekend.
Eén of andere flapdrol was me zonder reden aan het opjagen. Na 2 keer te zijn neergeschoten mik ik een granaat onder z'n auto. Boem. Bad sport."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Verbinding weg..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ben ik 1ste bij een leuke race blijft ie hangen in het vote screenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Klopt, ben ik met je eens! Elkaar afmaken is geen probleem, soms zelfs lekkere bounty. Maar auto kaputt machen is bad sportquote:Op zondag 13 oktober 2013 07:20 schreef OMG het volgende:
Wat flauw dat het opblazen van iemands personal vehicle je als bad sport wordt aangerekend.
Eén of andere flapdrol was me zonder reden aan het opjagen. Na 2 keer te zijn neergeschoten mik ik een granaat onder z'n auto. Boem. Bad sport.
MentionedDCMJ![]()
Ik heb net playstation uitgezet zonder levelvoortgang te saven, nu moet ik volgende keer toch niet weer opnieuw beginnen?![]()
doet ook autosaven..quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:36 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb net playstation uitgezet zonder levelvoortgang te saven, nu moet ik volgende keer toch niet weer opnieuw beginnen?![]()
Telt dat ook mee als het spel niet op pauze gaat, maar alleen dat bewegende blauwe balkje bovenin beeld komt?quote:![]()
Denk ik welquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:39 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Telt dat ook mee als het spel niet op pauze gaat, maar alleen dat bewegende blauwe balkje bovenin beeld komt?![]()
ik kom echt lastig aan geld. door al dat kloten raak ik steeds geld kwijt
n die races vind ik ook geen bout aan![]()
Gewoon andere spelers killen, alhowel dat moeilijk is omdat de rest teringgoed isquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef fotostarter het volgende:
ik kom echt lastig aan geld. door al dat kloten raak ik steeds geld kwijt
n die races vind ik ook geen bout aan![]()
Valt wel mee, laten alleen niet veel geld liggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:50 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Gewoon andere spelers killen, alhowel dat moeilijk is omdat de rest teringgoed is![]()
![]()
Ik had ook wel mooi moment, allemaal spelers stonden bij elkaar en ik ging daar achter rots staan. Ik opem het vuur, blijkt mijn wapen leeg te zijn![]()
Moet ik 2 mijl ofzo terug rijden om kogels te kopen. Kom ik 10 minuten later weer aan, staan ze daar nog steeds en in plaats van dat ze me opwachten blijven ze bij elkaar en kill ik de helft![]()
![]()
Net zag ik een cargobob met een dikke bak eraan
werd achtervolgt door politie, pleurt die dat ding precies op een politiewagen
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17![]()
Ik 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17, al die anderen hebben al veel betere dingen dan ik waardoor ik ook laag blif
![]()
Ja dat is echt kut. Dat rp gaat niet zo hardquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik 5, al die anderen hebben al veel betere dingen dan ik waardoor ik ook laag blif
![]()
Gister een bounty op mn kop, cruise rustig naar blaine county, wordt ik opeens opgetildquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17
MentionedDCMJ![]()
Jij heb wel veel fantasie hequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef rene90 het volgende:
Vanmiddag ga ik weer even online oprene2870 ps3
![]()
Dat is zijn pin nummer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Eigen naam + nummer overal gebruikenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Sowieso die spawn plekken af en toequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
Wat een missie dit... eerst een stuk lopen voor een auto
klote 2zitters
Gister een missie gejoined, spawnde op chilliadMentionedDCMJ![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sowieso die spawn plekken af en toe
Gister een missie gejoined, spawnde op chilliad![]()
![]()
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Doen. Met FOK!kers is coolquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.![]()
![]()
dat merkte ik maarja....dit is al weken terug af gesproken haha.quote:
Maargoed Toek85 is mn nick, dus voeg evt maar toe om te deathmatchen of te racen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wie is shadowbobbie ?
wat een baas in survival !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.je kan in meerdere crewsquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.
Is er ook al een sjoelmeet crew?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: