Jij heb wel veel fantasie hequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef rene90 het volgende:
Vanmiddag ga ik weer even online oprene2870 ps3
Dat is zijn pin nummer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Eigen naam + nummer overal gebruiken
Sowieso die spawn plekken af en toequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
Wat een missie dit... eerst een stuk lopen voor een auto
klote 2zitters
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sowieso die spawn plekken af en toe
Gister een missie gejoined, spawnde op chilliad
Doen. Met FOK!kers is coolquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.
dat merkte ik maarja....dit is al weken terug af gesproken haha.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.
je kan in meerdere crewsquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Haha dankquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Jimbo het volgende:
Wie is shadowbobbie ?
wat een baas in survival !
crew is vol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
je kan in meerdere crews
Is er ook al een sjoelmeet crew?
Dat is onaardig..quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:04 schreef Blaadjes het volgende:
Wie is bazzyX?
Wat een lul. Nee hoor, ondanks mijn zatte positie nu momenteel wou ik even aangeven dat zowel vanmiddag als vanavond tof was ondanks mijn tekortkomingen.
You dont fuck with another mans car!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:04 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens! Elkaar afmaken is geen probleem, soms zelfs lekkere bounty. Maar auto kaputt machen is bad sport
haha ja dat was kut he? Eerst reed ik de verkeerde kant uit. Zat ik eindelijk in die auto en stond ie vast. Tof dat je me even los drukte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:05 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Dat is onaardig..
Helemaal m'n best gedaan om die auto's voor je te halen, mol je er 1!!
Ik dacht echt wtf doet hij:)quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja dat was kut he? Eerst reed ik de verkeerde kant uit. Zat ik eindelijk in die auto en stond ie vast. Tof dat je me even los drukte.![]()
Rij ik een eindje doet ie het niet meer.
Eerder een fles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |