Hoe zit het met opdrachten van lamar en simeon? Gewoon afwachten tot je gebeld wordt? Wil beetje money maken, maar elke keer winkel overvallen valt tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
deatmatch heb je ook.. last team standing ook.
en capture the flag ook, maar volgens mij pas met een update.
Ik snap er ook geen zak van waarom er niet gewoon kort een antwoord op de vraag gegeven kan worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je op zo'n reactie nou '?' had gegeven, had ik het begrepen. Want deze reactie begrijp ik niet.
Dus als mensen reageren op jou avatar is het dommigheid en irritant.. dat hij zo reageert snap ik wel.. staat heel groot onzin met een pijl richting jou posts.. als je niet kan lachen om je eigen avatar neem dan een ander.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van waarom er niet gewoon kort een antwoord op de vraag gegeven kan worden.
Dieis meer 'ik stomp met mijn voorhoofd 100x op de tafel' vanwege de dommigheid en irritantheid van mensen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van waarom er niet gewoon kort een antwoord op de vraag gegeven kan worden.
Dieis meer 'ik stomp met mijn voorhoofd 100x op de tafel' vanwege de dommigheid en irritantheid van mensen.
Hier. Voor jou mattie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Lees dit maar eens voor dat je GTA Online gaat spelen
[ afbeelding ]
wave 6 heeft geen heli'squote:Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
in de loods zit je ook beschermd tegen de heli's en hoef je maar 2 ingangen te verdedigen
Nee had ik net ook, volgens mij een dikke bug..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb nu al een stuk of 5-10 keer bij lvl up Health 20/100 zien staan met een knipperend balkje.
Gaat nooit omhoog?
Nee, als mensen na 4x vragen met zelfs zo ongeveer een 'alstublieft' erbij niet normaal kunnen antwoorden en lopen trollen, dan is het dommigheid en irrtant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:40 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Dus als mensen reageren op jou avatar is het dommigheid en irritant.. dat hij zo reageert snap ik wel.. staat heel groot onzin met een pijl richting jou posts.. als je niet kan lachen om je eigen avatar neem dan een ander.
Nou volgens mij reageerde die persoon maar 1x met die tekst hoor..quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee, als mensen na 4x vragen met zelfs zo ongeveer een 'alstublieft' erbij niet normaal kunnen antwoorden en lopen trollen, dan is het dommigheid en irrtant.
Jij neemt iedere avatar blijkbaar totaal serieus?
Mail dan even R*, of maak een nieuwe en speel daar mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dank, die kende ik al. Helaas werkt het niet. Ik wacht al een week..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |