Als je 10 min kan wachten, anders helaasquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef DannyEster het volgende:
3 mensen gezocht voor Survival op Boneyard, roep maar en u krijgt een invite! (PS3)
Shadowmajistic, wel pas lvl 17 maar aantal survivals al gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef DannyEster het volgende:
3 mensen gezocht voor Survival op Boneyard, roep maar en u krijgt een invite! (PS3)
Ik heb alle tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je 10 min kan wachten, anders helaas
Check je mobieltjequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:12 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Shadowmajistic, wel pas lvl 17 maar aantal survivals al gedaan
indien nog plek wil ik wel mee doen
Neem je tijd haha.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
thnx moest ff auto verkopen ben onderweg
Is goed, hou je plekje vrij!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kun je zo Elsavita wel inviten, zal wel aangeven als het kan
die had Elsavita had ik gister in mijn auto (had een bounty op zn hoofd) ben jij dat ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kun je zo Elsavita wel inviten, zal wel aangeven als het kan
kreeg ook veel bugs.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Was net online met Sosusa o.i.d. maar ben maar offline gegaan aangezien ik nog telkens dezelfde missies krijgt voorgeschoteld.
Dat ben ik jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:15 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
die had Elsavita had ik gister in mijn auto (had een bounty op zn hoofd) ben jij dat ?
En wat een kneuzen he, bij die auto repo missie. De ene is afk, de ander blaast een auto op -.-quote:
Was dat bij dat strand?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:19 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Hoi, volgens mij dacht je dat ik je wilde vermoorde want je rende steeds weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |