Wat is OUATIW eigenlijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen
Beetje hersenloos tv kijken
GTST daarbij zettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog veel meer
Homeland, Revenge, The Walking Dead, Geordie Shore, GTST, Revolution, Under the Dome, New Girl
GTST is leuk op dit momentquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GTST daarbij zetten![]()
Is Under the Dome leuk?
Ethiopië - Nigeria en Telstar-Helmond Sport.quote:
Geen voetbal dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ethiopië - Nigeria en Telstar-Helmond Sport.
Net heb ik een stukje Telstar gekeken, dat was niks, Ethiopie is wel leuk nu.quote:
Ethiopië speelt nu ook, daar is het lekker zonnig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sfeertje en weertje wel bij Telstar - Helmond Sport
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GTST is leuk op dit moment
Ik vind Under the Dome wel leuk ja
Ja als je er 1 maal aan begint, wil je het wel afmakenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maarja als je zoveel kijkt, kan toch niet allemaal goed zijn
Ik kijk ze liever niet door elkaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als je er 1 maal aan begint, wil je het wel afmaken
Ik kijk liever elke wee een aflevering, dan 1 serie achter elkaar kijken en dan op naar de volgende
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Leuke goal Ethiopië, keeper vangt de bal, maar staat achter de doellijn.
Gelukkig is er nog een toepasselijke hitquote:
quote:
Welke zender zendt dat nou weer uit?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ethiopië - Nigeria was best leuk en vanavond om 23.30 moet Seedorf nog met Botafogo.
Ik had het in iets Frans.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke zender zendt dat nou weer uit?
Je ligt werkelijk in een scheur om dit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken maar aan de hand van de reclame lijkt het me best komisch
Ik heb het begin gezien, dat was echt waardeloos.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helmond maakte in de 94e min nog de 2-3. Zuur voor Telstar
Toevallig heb ik vanmiddag heel wat VI filmpjes terug zitten kijken. Heerlijk joh VI Oranje 2010 etc.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een toepasselijke hit
[..]
Oui, c'est vrai.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah bon. Bientôt à sept heures Tunisie - Cameroun.
Misschien eens een kans gevenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ligt werkelijk in een scheur om dit.
Je doelt dan niet op Thrillogy neem ik aan, want jij woont hoger.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
Geo kom hier 26 oktober heen dan, lekker hakkuh.
Ik ook. Bij gebrek aan VI op vrijdagquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanmiddag heel wat VI filmpjes terug zitten kijken. Heerlijk joh VI Oranje 2010 etc.
Ja vreselijk is dat! Die clash tussen Derksen en Van Breukelen was weer genieten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Bij gebrek aan VI op vrijdag
Ben met drie begonnen. Die is goed. Seizoen een kon ik maar moeilijk doorkomen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien eens een kans geven, meteen bij seizoen 3 beginnen of vooraan?
Ik ben me aan het bezighouden met het volgende zeer lastige raadsel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Bij gebrek aan VI op vrijdag
Breaking Bad is epic. Suits keek lekker weg, maar niet meer dan dat. Ik ga hierna beginnen aan the Wire.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met Breaking Bad.
Het heeft zo z'n charmequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het begin gezien, dat was echt waardeloos.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]Klinkt logisch. Maar wat die andere 2 plaatjes er dan mee te maken hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou niks denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Klinkt logisch. Maar wat die andere 2 plaatjes er dan mee te maken hebben..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niks denk ikZal wel Spaanse les zijn gok ik.
Je hebt een leuke avond gehad?quote:
Mogguh Insoquote:
Ik weet 'm.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben me aan het bezighouden met het volgende zeer lastige raadsel.
[ afbeelding ]
GGMM en ik volgen dat allebei. Jammer genoeg zitten we niet bij elkaar in de klas.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niks denk ikZal wel Spaanse les zijn gok ik.
Ik heb Spaans geleerd op de Avondschool en daarna nog eens een cursus gedownload om er weer in te komen (MP3). Was tevens handig voor mijn Engels, want het was een Engelse cursusquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik volgen dat allebei. Jammer genoeg zitten we niet bij elkaar in de klas.
Splendid!quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Spaans geleerd op de Avondschool en daarna nog eens een cursus gedownload om er weer in te komen (MP3). Was tevens handig voor mijn Engels, want het was een Engelse cursus
quote:
Precies, al die diploma's zijn voor niets want je hoort toch in de keuken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had een 10 als eindcijfer bij het examen (Mavo deelcertificaat).
OK genoeg opgeschept. Ik ga afwassen.
Zou je het eerst niet even opeten voor je het er gaat afwassen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had een 10 als eindcijfer bij het examen (Mavo deelcertificaat).
OK genoeg opgeschept. Ik ga afwassen.
Ja dat zag ik nog Geo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, al die diploma's zijn voor niets want je hoort toch in de keuken.
Niet zo bijdehand doen he? Wijsneus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je het eerst niet even opeten voor je het er gaat afwassen?
Friendzone vriendinnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Vroegah kon ik ook wat Chinese woorden. Had een 2 Chinese vriendinnen, een met een vader met een Chinees restaurant en de ander met een friettent
Eind basisschool joh, was ik nog niet aan dat soort zaken toe. Plus ik was altijd bang (best stom, gezien ze ook 12 waren dus hadden ze vast niet veel haar) dat die Chinezen echt veel schaamhaar zouden hebben en het zou stinkenquote:
Hahahaha, made my dayquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eind basisschool joh, was ik nog niet aan dat soort zaken toe. Plus ik was altijd bang (best stom, gezien ze ook 12 waren dus hadden ze vast niet veel haar) dat die Chinezen echt veel schaamhaar zouden hebben en het zou stinken
vooroordeel much
godverdommequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eind basisschool joh, was ik nog niet aan dat soort zaken toe. Plus ik was altijd bang (best stom, gezien ze ook 12 waren dus hadden ze vast niet veel haar) dat die Chinezen echt veel schaamhaar zouden hebben en het zou stinken
vooroordeel much
Jawelquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen he? Wijsneus.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Een ervan was wel leuk (voor een Aziaat), dus misschien als het 2/3 jaartjes later was wie weet. Wel eerst scheren.
Ze zijn natuurlijk ook deels waar, maar de westerse chinezen scheren wel hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I know, ben er ook gewoon eerlijk over
Hoop je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk ook deels waar, maar de westerse chinezen scheren wel hoor.
Ik val niet op asians. Ik val gewoon op mooi en sommige asians zijn gewoon mooi en cute. Toch prefer ik blond en blauwe ogen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smoof valt volgens mij op Asians dus hij zal wel wat ervaring hebben.
Jupquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Morgen tjacka, stond jij ook pas net op?
Scary movie 1. Toen ik hem keek vond ik het wel grappig, 13 jaar geleden.quote:
Laatst 5 gekeken. Mijn hemel wat kansloos. Moest alleen lachen om een hele flauwe grap over een verspreking van Mad demon en Matt Damonquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Scary movie 1. Toen ik hem keek vond ik het wel grappig, 13 jaar geleden.
Meth Damon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst 5 gekeken. Mijn hemel wat kansloos. Moest alleen lachen om een hele flauwe grap over een verspreking van Mad demon en Matt Damon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |