Wat ga je brouwen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds 6 uur vanochtend, tot op het bot natgeregend ook.
Ben nu bijna weer bijgeslapen maar mag weer een half uur gaan fietsen om dan tien uur bier te brouwen
Je hebt toch een vent die dat voor je kan doen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is echt een weertje om lekker te gamen en series te kijken
Ik hou er wel van op een zondag, alleen ik moet nog wel de deur uit om de hond uit te laten, dat is wat minder
In de ochtend en middag doe ik het, na het eten en in de avond doet hij hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt toch een vent die dat voor je kan doen?
Vandaag laatste 3 episodes van Suits kijken. Daarna beginnen aan The Wire.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is echt een weertje om lekker te gamen en series te kijken
Ik hou er wel van op een zondag, alleen ik moet nog wel de deur uit om de hond uit te laten, dat is wat minder
Ik ga denk ik eerst even wat lekkers halen bij de Supermarkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag laatste 3 episodes van Suits kijken. Daarna beginnen aan The Wire.
Jij kijkt echt veelquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst even wat lekkers halen bij de Supermarkt.
En dan al mij series kijken
Vampire Diaries, Originals, Glee, TBBT, OUATIW
Ik kijk nog veel meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt veel.
Ik ga Suits kijken bij mijn ontbijtje.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog veel meer
Geordie Shore
Die seriesquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst even wat lekkers halen bij de Supermarkt.
En dan al mij series kijken
Vampire Diaries, Originals, Glee, TBBT, OUATIW
Wat is OUATIW eigenlijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen
Beetje hersenloos tv kijken
GTST daarbij zettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog veel meer
Homeland, Revenge, The Walking Dead, Geordie Shore, GTST, Revolution, Under the Dome, New Girl
GTST is leuk op dit momentquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GTST daarbij zetten![]()
Is Under the Dome leuk?
Ethiopië - Nigeria en Telstar-Helmond Sport.quote:
Geen voetbal dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ethiopië - Nigeria en Telstar-Helmond Sport.
Net heb ik een stukje Telstar gekeken, dat was niks, Ethiopie is wel leuk nu.quote:
Ethiopië speelt nu ook, daar is het lekker zonnig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sfeertje en weertje wel bij Telstar - Helmond Sport
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GTST is leuk op dit moment
Ik vind Under the Dome wel leuk ja
Ja als je er 1 maal aan begint, wil je het wel afmakenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maarja als je zoveel kijkt, kan toch niet allemaal goed zijn
Ik kijk ze liever niet door elkaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als je er 1 maal aan begint, wil je het wel afmaken
Ik kijk liever elke wee een aflevering, dan 1 serie achter elkaar kijken en dan op naar de volgende
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Leuke goal Ethiopië, keeper vangt de bal, maar staat achter de doellijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |