Oh zoquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deel van mn familie wel dus zijn deel van mn roots maar geboren in nijmegen hatert 024
trusten schatjequote:Op zondag 13 oktober 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog steeds vrolijk omdat Tyron mij gister schatje noemde.
Slapen
Trustenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog steeds vrolijk omdat Tyron mij gister schatje noemde.
Slapen
Wel lekker voor je mannetje zo'n kletsnatte vriendin in bed hihiquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
Doorweekt aangekomen in de kroeg, kreeg het maar niet warm, brak van gisteren. Dus lekker naar huis gegaan..... Nog meer doorweekt
En nu krijg ik het maar niet warm
Wat een kut regen
Een warme douche doet wonderen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
Doorweekt aangekomen in de kroeg, kreeg het maar niet warm, brak van gisteren. Dus lekker naar huis gegaan..... Nog meer doorweekt
En nu krijg ik het maar niet warm
Wat een kut regen
nee die vind dat niet fijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel lekker voor je mannetje zo'n kletsnatte vriendin in bed hihi.
Wat denk je dat ik gedaan heb? En nog koudquote:
Dan is het gewoon tijd om onder de lakens te gaan liggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die vind dat niet fijn
[..]
Wat denk je dat ik gedaan heb? En nog koud
Sowieso die vieze rook uit me haar wassen
ik lig er nu onderquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan is het gewoon tijd om onder de lakens te gaan liggen.
dat leg ik toch net uit?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:25 schreef Elan het volgende:
Ook vroeg waarom blijf je niet tot een uur of 5. Of gaan die kroegen zo vroeg dicht daar?
Pussy.quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat leg ik toch net uit?
Kwart over 4 sluit de laatste
Heeft zequote:
Sinds 6 uur vanochtend, tot op het bot natgeregend ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets naar de andere kant vd stad
Al terug?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds 6 uur vanochtend, tot op het bot natgeregend ook.
Ben nu bijna weer bijgeslapen maar mag weer een half uur gaan fietsen om dan tien uur bier te brouwen
Wat ga je brouwen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds 6 uur vanochtend, tot op het bot natgeregend ook.
Ben nu bijna weer bijgeslapen maar mag weer een half uur gaan fietsen om dan tien uur bier te brouwen
Je hebt toch een vent die dat voor je kan doen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is echt een weertje om lekker te gamen en series te kijken
Ik hou er wel van op een zondag, alleen ik moet nog wel de deur uit om de hond uit te laten, dat is wat minder
In de ochtend en middag doe ik het, na het eten en in de avond doet hij hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt toch een vent die dat voor je kan doen?
Vandaag laatste 3 episodes van Suits kijken. Daarna beginnen aan The Wire.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is echt een weertje om lekker te gamen en series te kijken
Ik hou er wel van op een zondag, alleen ik moet nog wel de deur uit om de hond uit te laten, dat is wat minder
Ik ga denk ik eerst even wat lekkers halen bij de Supermarkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag laatste 3 episodes van Suits kijken. Daarna beginnen aan The Wire.
Jij kijkt echt veelquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst even wat lekkers halen bij de Supermarkt.
En dan al mij series kijken
Vampire Diaries, Originals, Glee, TBBT, OUATIW
Ik kijk nog veel meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt veel.
Ik ga Suits kijken bij mijn ontbijtje.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog veel meer
Geordie Shore
Die seriesquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst even wat lekkers halen bij de Supermarkt.
En dan al mij series kijken
Vampire Diaries, Originals, Glee, TBBT, OUATIW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |