Wat is OUATIW eigenlijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen
Beetje hersenloos tv kijken
GTST daarbij zettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk nog veel meer
Homeland, Revenge, The Walking Dead, Geordie Shore, GTST, Revolution, Under the Dome, New Girl
GTST is leuk op dit momentquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GTST daarbij zetten![]()
Is Under the Dome leuk?
Ethiopië - Nigeria en Telstar-Helmond Sport.quote:
Geen voetbal dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ethiopië - Nigeria en Telstar-Helmond Sport.
Net heb ik een stukje Telstar gekeken, dat was niks, Ethiopie is wel leuk nu.quote:
Ethiopië speelt nu ook, daar is het lekker zonnig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sfeertje en weertje wel bij Telstar - Helmond Sport
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GTST is leuk op dit moment
Ik vind Under the Dome wel leuk ja
Ja als je er 1 maal aan begint, wil je het wel afmakenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maarja als je zoveel kijkt, kan toch niet allemaal goed zijn
Ik kijk ze liever niet door elkaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als je er 1 maal aan begint, wil je het wel afmaken
Ik kijk liever elke wee een aflevering, dan 1 serie achter elkaar kijken en dan op naar de volgende
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Leuke goal Ethiopië, keeper vangt de bal, maar staat achter de doellijn.
Gelukkig is er nog een toepasselijke hitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |