Ja dat zag ik nog Geo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, al die diploma's zijn voor niets want je hoort toch in de keuken.
Niet zo bijdehand doen he? Wijsneus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je het eerst niet even opeten voor je het er gaat afwassen?
Friendzone vriendinnenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Vroegah kon ik ook wat Chinese woorden. Had een 2 Chinese vriendinnen, een met een vader met een Chinees restaurant en de ander met een friettent
Eind basisschool joh, was ik nog niet aan dat soort zaken toe. Plus ik was altijd bang (best stom, gezien ze ook 12 waren dus hadden ze vast niet veel haar) dat die Chinezen echt veel schaamhaar zouden hebben en het zou stinkenquote:
Hahahaha, made my dayquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eind basisschool joh, was ik nog niet aan dat soort zaken toe. Plus ik was altijd bang (best stom, gezien ze ook 12 waren dus hadden ze vast niet veel haar) dat die Chinezen echt veel schaamhaar zouden hebben en het zou stinken
vooroordeel much
godverdommequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eind basisschool joh, was ik nog niet aan dat soort zaken toe. Plus ik was altijd bang (best stom, gezien ze ook 12 waren dus hadden ze vast niet veel haar) dat die Chinezen echt veel schaamhaar zouden hebben en het zou stinken
vooroordeel much
Jawelquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen he? Wijsneus.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Een ervan was wel leuk (voor een Aziaat), dus misschien als het 2/3 jaartjes later was wie weet. Wel eerst scheren.
Ze zijn natuurlijk ook deels waar, maar de westerse chinezen scheren wel hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I know, ben er ook gewoon eerlijk over
Hoop je.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk ook deels waar, maar de westerse chinezen scheren wel hoor.
Ik val niet op asians. Ik val gewoon op mooi en sommige asians zijn gewoon mooi en cute. Toch prefer ik blond en blauwe ogen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smoof valt volgens mij op Asians dus hij zal wel wat ervaring hebben.
Jupquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Morgen tjacka, stond jij ook pas net op?
Scary movie 1. Toen ik hem keek vond ik het wel grappig, 13 jaar geleden.quote:
Laatst 5 gekeken. Mijn hemel wat kansloos. Moest alleen lachen om een hele flauwe grap over een verspreking van Mad demon en Matt Damonquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Scary movie 1. Toen ik hem keek vond ik het wel grappig, 13 jaar geleden.
Meth Damon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst 5 gekeken. Mijn hemel wat kansloos. Moest alleen lachen om een hele flauwe grap over een verspreking van Mad demon en Matt Damon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |