quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]Klinkt logisch. Maar wat die andere 2 plaatjes er dan mee te maken hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou niks denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
Klinkt logisch. Maar wat die andere 2 plaatjes er dan mee te maken hebben..
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niks denk ikZal wel Spaanse les zijn gok ik.
Je hebt een leuke avond gehad?quote:
Mogguh Insoquote:
Ik weet 'm.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben me aan het bezighouden met het volgende zeer lastige raadsel.
[ afbeelding ]
GGMM en ik volgen dat allebei. Jammer genoeg zitten we niet bij elkaar in de klas.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niks denk ikZal wel Spaanse les zijn gok ik.
Ik heb Spaans geleerd op de Avondschool en daarna nog eens een cursus gedownload om er weer in te komen (MP3). Was tevens handig voor mijn Engels, want het was een Engelse cursusquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik volgen dat allebei. Jammer genoeg zitten we niet bij elkaar in de klas.
Splendid!quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Spaans geleerd op de Avondschool en daarna nog eens een cursus gedownload om er weer in te komen (MP3). Was tevens handig voor mijn Engels, want het was een Engelse cursus
quote:
Precies, al die diploma's zijn voor niets want je hoort toch in de keuken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had een 10 als eindcijfer bij het examen (Mavo deelcertificaat).
OK genoeg opgeschept. Ik ga afwassen.
Zou je het eerst niet even opeten voor je het er gaat afwassen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had een 10 als eindcijfer bij het examen (Mavo deelcertificaat).
OK genoeg opgeschept. Ik ga afwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |